• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس؛

سلسله درس گفتارهای تخصصی “عاشورا ۲” در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 41478
  • 12 مرداد 1401 - 10:28
سلسله درس گفتارهای تخصصی “عاشورا ۲” در فارس برگزار می‌شود
مدیر موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان گفت: سلسله درس گفتارهای تخصصی عاشورا (۲) در ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خوش رنگ چهارشنبه ۱۲ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به تنوع مباحث دوره سلسله درس گفتارهای تخصصی عاشورا، اظهار کرد: این جلسات برای عموم علاقه مندان به مباحث علمی و تخصصی مربوط به واقعه کربلا و زندگی امام حسین (ع) برگزار می‌شود و شرکت در آن به صورت مجازی و رایگان است و در پایان به پذیرفته شدگان در آزمون پایانی، گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

او حضور ۲۷ استاد کشوری صاحب نظر و مولف اثر در زمینه عاشورا پژوهی در این دوره را اتفاقی کم نظیر توصیف کرد و افزود: از جمله این اساتید می‌توان به استاد آیت الله محمد عندلیب همدانی، استاد آیت الله محمد جواد طبسی، استاد جواد محدثی، استاد محمد علی مجاهدی، استاد حجت الاسلام علی اکبر ذاکری و دکتر غلامحسین محرّمی، دکتر سعید طاووسی مسرور، حجت الاسلام مصطفی صادقی کاشانی اشاره کرد.

خوش رنگ، بررسی سیره امام حسین (ع) و ابعاد مختلف جریان عاشورا، بررسی مقاتل مختلف، تحریفات عاشورا، احکام عزاداری و شخصیت شناسی امام حسین (ع) را از سرفصل های مهم این دوره اعلام کرد.

او عنوان کرد: علاقه مندان برای اطلاع از زمان برگزاری و شرکت در این سلسله جلسات می‌توانند به سایت موسسه آموزش عالی حوزوی امام(ره) به آدرس سایت موسسه «www.ieks.org» و یا به آدرس کانال موسیه در پیام رسان ایتا «https://eitaa.com/emamkhomeini_shiraz» مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41478

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.