• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مدیر عامل شرکت آبفا فارس:

آب اکثر شهر و روستاهای سیل‌زده فارس وصل شد 

  • کد خبر : 41425
  • 12 مرداد 1401 - 12:14
آب اکثر شهر و روستاهای سیل‌زده فارس وصل شد 
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از وصل مجدد آب اکثر نقاط سیل‌زده در این استان که شبکه آنها آسیب دیده بود خبر داد.

علیجان صادقپور به خبرنگاران گفت: مشکل ۱۵۷ روستا و هفت شهر استان که بر اثر جاری شدن سیل در بارندگی‌های شدید روزهای اخیر دچار قطعی آب شده بودند، رفع  شده است.

او اظهار امیدواری کرد که با تلاش شبانه روزی همکاران امور و ادارات تابعه شرکت، آب روستاهایی که قطع است در اسرع وقت وصل خواهد شود.

صادقپور گفت: در بارندگی های شدید روزهای گذشته، تاسیسات آبرسانی هفت شهر و ۱۶۳ روستا در ۱۹ شهرستان استان فارس، شامل شهرستان های داراب، مرودشت، سرچهان، اقلید، ممسنی، کازرون، کوار، سپیدان، بیضا، بختگان، قیروکارزین، رستم، بوانات، جهرم، خفر، ارسنجان، استهبان، بوانات و خرمبید دچار حادثه شد.

او گفت: در بیشتر این مناطق، تاسیسات آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به طور موقت مرمت شده و آبرسانی به مردم با کمترین وقفه ادامه یافته است و در تلاش برای تکمیل اقدامات ترمیمی خود هستیم.

صادق پور با اشاره به اینکه چندین اکیپ بهره برداری و اتفاقات آب با در اختیار داشتن تجهیزات مقابله با بحران در حال خدمات رسانی به مناطق درگیر سیل هستند، اظهار امیدواری کرد در حداقل زمان شبکه های آب رسانی شش روستای باقی مانده که در سیل روزهای اخیر دچار خسارت شده است، بازسازی و جریان آب شرب برقرار شود.

مدیر عامل آبفا فارس افزود: اکیپ های بهره برداری و اتفاقات آب بطور شبانه روزی در تلاش اند تا در مناطقی که  تاسیسات آب دچار مشکل شده است را بصورت موقت وصل نمایند، لازم به ذکر است، در این مناطق آبرسانی به صورت سیار در جریان است.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41425

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.