• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

لزوم تسریع در اتصال صنایع استان فارس به گاز/ سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالا های استان ساماندهی می شود/ کاهش قاچاق سوخت جز ملاک های ارزیابی فرمانداران قرار می گیرد

  • کد خبر : 39463
  • 25 تیر 1401 - 15:20
لزوم تسریع در اتصال صنایع استان فارس به گاز/ سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالا های استان ساماندهی می شود/ کاهش قاچاق سوخت جز ملاک های ارزیابی فرمانداران قرار می گیرد
استاندار فارس با اشاره به قاچاق سوخت از طریق مواردی از فروش سهمیه خودروهای باربری غیرفعال و گاها صدور بارنامه های جعلی، گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالاهای استان و نصب سامانه سپهتن انجام می شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در ستاد مبارزه با قاچاق استان که به «قاچاق سوخت» اختصاص داشت، اظهار کرد: جدول زمان بندی برای اتصال صنایع استان به گاز توسط سازمان صمت و پخش فرآورده های نفتی استان در قالب تفاهم نامه تدوین شود.

دکتر ایمانیه قاچاق سوخت از طریق ناوگان حمل ونقل و بارنامه های جعلی را مورد اشاره قرار داد و با تاکیدبر لزوم ساماندهی سوخت ناوگان حمل و نقل کالا های استان گفت: سامانه سپهتن و gps با همکاری پخش فرآورده های نفتی و راهداری و حمل و نقل استان بر ناوگان حمل و نقل کالا طی شش ماه نصب شود تا سوخت از طریق پیمایش صحیح به خودرو های باربری واگذار گردد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر برخورد شدید و مطابق قانون با شرکت های حمل و نقل متخلف گفت: در صورت صدور بارنامه جعلی توسط شرکت های حمل و نقل کالا از فعالیت شرکت جلوگیری خواهد شد و در صورت تکرار پروانه فعالیت باطل می شود.

استاندار فارس در ادامه باتوجه به سواستفاده از سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی و چاه های آب غیرفعال، افزود: با تشکیل کمیته مرکب از سازمان های امنیتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی قاچاق سوخت از طریق سهیمه ماشین آلات کشاورزی غیرفعال پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه دستور داد تا اطلاع رسانی وسیع  و دقیق در خصوص مصادیق قاچاق سوخت و استفاده غیرمجاز از کارت های سوخت به مردم انجام شود و پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه سال جاری تمام شود.

دکتر ایمانیه با تاکید بر توجه به ظرفیت نظارت های مردمی برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق سوخت از استان، اظهار کرد: کاهش قاچاق سوخت در شهرستان ها با تدوین شاخص ها جز رتبه بندی فرمانداران استان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39463

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.