• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

آمادگی استان فارس برای پیشتازی در ایجاد باشگاه کودک و نوجوان کشور/ سمن ها متناسب با توانمندی به ادارات معرفی شوند

  • کد خبر : 39407
  • 25 تیر 1401 - 12:43
آمادگی استان فارس برای پیشتازی در ایجاد باشگاه کودک و نوجوان کشور/ سمن ها متناسب با توانمندی به ادارات معرفی شوند
استاندار فارس از آمادگی استان فارس برای پیشتازی در ایجاد باشگاه کودک و نوجوان کشور خبر داد و گفت: توجه به قشر کودکان و نوجوانان، زمینه ساز آینده بهتر کشور خواهد بود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه فعالین کودک و نوجوان استان که با حضور دکتر اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد، گفت: بانوان در جلسات همفکری با خلاقیت خود مشکلات را حل می کنند و معتقدیم خداوند متعال محور عالم را حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داده که الگویی برای تمامی بشریت باشند.

دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه به تاسی از حضرت زهرا(س) در استان فارس الگوی مناسب در زمینه بانوان ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: برای پیشتازی فارس در ایجاد باشگاه کودک و نوجوان آمادگی داریم؛ چراکه توجه به این قشر، زمینه ساز آینده بهتر کشور خواهد بود.

استاندار فارس، سیر زندگی انسان های بزرگ و موثر تاریخ را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: انسان های برجسته تاریخ کشور در کودکی مورد تعلیم و تربیت بزرگان و علمای زمانه خودشان قرار گرفته اند و به جایگاه والا رسیدند؛ بنابراین نقش آفرینی در عرصه کودکان و نوجوانان بسیار دارای اهمیت و لازم است.

نماینده عالی دولت در استان فارس بر هم افزایی در زمینه کودک و نوجوان تاکید کرد و افزود: باید عرصه هایی که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته، احصا شود و زمینه فعالیت سازمان های مردم نهاد در این عرصه ها فراهم گردد.

وی با تاکید براینکه موازی کاری باعث اتلاف وقت و عدم نتیجه گیری مناسب می شود ادامه داد: با هم پوشانی و شناسایی نقاط قوت از موازی کاری جلوگیری گردد و نقش ادارات و سازمان ها برای همکاری در زمینه کودکان و نوجوانان مشخص شود.

دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه کودک و نوجوان ماندگار خواهد شد، اظهار کرد: سمن ها متناسب با نوع توانمندی و عرصه فعالیت به ادارات معرفی شوند چراکه سازمان های مردم نهاد با کمترین هزینه و با انگیزه بیشتر کمک حال ادارات هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39407

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.