• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
5
استاندار فارس؛

قهرمانی جوانان ورزشکار دلداده کشور نشاط و انگیزه را در جوانان شعله ور می کند

  • کد خبر : 39135
  • 22 تیر 1401 - 11:46
قهرمانی جوانان ورزشکار دلداده کشور نشاط و انگیزه را در جوانان شعله ور می کند
استاندار فارس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص الگو بودن جوانان ورزشکار و قهرمان گفت: جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور قهرمان می‌شود و با این قهرمانی نشاط و انگیزه را در سایر جوانان شعله ور می کند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در « آیین افتتاح جشنواره بزرگ شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» با عنوان امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، از میزبانی شیراز و استان فارس برای برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: میزبانی فرزندان برومند و ورزشکار نیروهای ارشمند پاسدار انقلاب اسلامی در استان ورزش‌دوست فارس و شیراز باعث خوشحالی است.

دکتر ایمانیه با تشکر از سپاه فجر استان فارس به عنوان میزبان برگزاری این جشنواره گفت: وظیفه مدیران حمایت از ورزش، همت به خرج دادن، هزینه کردن، برنامه‌ریزی داشتن و هدف‌گذاری بوده و وظیفه ورزشکاران نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است.

استاندار فارس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص الگو بودن جوانان ورزشکار و قهرمان گفت: رهبر معظم انقلاب بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه معنویت و اخلاق و وفاداری به وطن تاکید دارند.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور قهرمان می‌شود و نشاط و انگیزه را در سایر جوانان شعله ور می کند.

دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند و همچنین باید در ترویج و تشویق مردم جهت ورزش همگانی الگو و مشوق باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39135

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.