• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

اخبار پلیس فارس – ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 38941
  • 19 تیر 1401 - 10:51
اخبار پلیس فارس – ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت عید سعید قربان۱۴۰۱ فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان؛ عید تجلی بندگی و از خودگذشتگی را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است: عید قربان مجرای فیض الهی و یادآور زیبا ترین […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت عید سعید قربان۱۴۰۱

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان؛ عید تجلی بندگی و از خودگذشتگی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است:

عید قربان مجرای فیض الهی و یادآور زیبا ترین نمونه تعبد در برابر خداوند و آزمون های سنگین الهی، از حضرت ابراهیم (ع) و ذبح فرزند دلبندش حضرت اسماعیل (ع) است.

عید قربان، باشکوه ترین و زیباترین جلوه بندگی و قرب الهی، فرصت بزرگ خدواند به اشرف مخلوقات برای رهایی از تعلقات است و این زمینه فراهم نمی شود مگر با جهاد نفس، ایثار و احسان در مسیر تعالی انسانیت و خدمت صادقانه به بشریت.

عید قربان پاک‌ترین عیدها است، عید سرسپردگی و بندگی است. عید قربان عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده‌اند.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان به محضر حضرت ولی عصر (عج)، نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان فارس و همکاران پرتلاشم در مجموعه انتظامی استان و خانواده های گرانقدر آنان، از درگاه خداوند متعال، توفیق عمل به آموزه های راهگشای مکتب انسان ساز اسلام را برای همگان مسئلت دارم.

 

 

 

اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در فارس/ کشف بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان از کشف بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سردار ” رهام بخش حبیبی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با همکاری سایر عوامل انتظامی، طی ۷۲ ساعت گذشته ۷۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، افزود: ارزش کالاهای قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه ۸۰ فقره پرونده تشکیل و ۸۳ متهم نیز دستگیر شدند، گفت: مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی می باشد.

 

 

۹۶ کیلو تریاک در صندوق عقب خودرو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۹۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو پژو پارس خبر داد.

سرهنگ “سید جواد رضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی قاچاقچی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از طریق محورهای مواصلاتی انتقال دهد.

وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور خروجی شیراز به سمت دشت ارژن مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه مأموران به مکان مورد نظر اعزام شدند، افزود: با تلاش مأموران انتظامی، در این راستا خودرو پژو پارس متوقف و در بازرسی از صندوق عقب آن، ۹۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ رضوی گفت: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

 

 

دستگیری عاملان انتشار کلیپ قدرت نمایی در پارک های “مرودشت”

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری عاملان تولید و باز نشر چند فیلم در فضای مجازی که در آن قدرت نمایی ودرگیری به نمایش گذاشته می شود، خبر داد.

سرهنگ” فرشید زینلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ های  قدرت نمایی ودرگیری بین چندین دختر نوجوان در فضای مجازی، شناسایی عاملان قدرنمایی و ترویج خشونت و درگیری در نقاط مختلف شهرستان، در فضای مجازی که بازتاب منفی و تحریک نوجوانان به خشونت را به همراه داشته است ، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورمقام قضایی، اقدامات فنی توسط کارشناسان سایبری صورت پذیرفته و این افراد که با نام مستعار در فضای مجازی فعالیت داشتند ، شناسایی و تعداد ۴ نفر از عوامل تهیه و انتشار کلیپها ،  احضار و با پرونده قضایی روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: صفحات مجرمانه که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود با دستور مقام قضائی توسط کارشناسان پلیس فتا از دسترس ادمین و مدیران صفحات خارج شد.

فرمانده انتظامی مرودشت در پایان با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، گفت: شهرستان مرودشت جای اینگونه اقدام ها و رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون رفتار می شود.

 

 

کشف ۷ ماینر قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در بازرسی از یک خودرو پژو پارس، ۷ دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات مربوطه کشف گردید.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران یگان امداد شیراز هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو پژو پارس مشکوک و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۷ دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: دو متهم در این رابطه دستگیر و به همراه اموال مکشوفه تحویل پلیس امنیت اقتصادی شدند.

 

 

مردم قدردان زحمات بی وقفه دستگاه قضائی هستند

فرمانده انتظامی فسا در دیدار با مسئولان قضائی شهرستان، گفت: مردم قدردان زحمات بی وقفه دستگاه قضائی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار که جمعی از مسئولین انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند، سرهنگ “محمدهاشم قسام”، تعامل سازنده و خوب دستگاه قضائی و انتظامی را موجب توفیق در انجام امور دانست و اظهار کرد: به لطف خداوند متعال، در شهرستان فسا در حوزه امنیتی مشکل خاصی نداریم که این مهم با تلاش دستگاه قضائی، مجموعه انتظامی و سایر اعضای شورای تامین و همراهی مردم حاصل شده است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت انتظامی شهرستان در سال جاری، افزود: انشاءالله که شرایط موجود ثبات داشته باشد و این میزان جرائم هم با تدبیر و تعامل بین ادارات و نهادهای متولی و مشارکت مردم رو به کاهش رود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین “علی خورشیدی” رئیس دادگستری شهرستان فسا با بیان اینکه هر چقدر تعامل مسئولان بیشتر باشد، امکان خدمتگزاری فزونی خواهد یافت، تصریح کرد: نتیجه مستقیم همکاری و همراهی دستگاه قضائی و انتظامی جلو افتادن کار ارباب رجوع و به دنبال آن رضایتمندی مردم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38941

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.