• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

فرماندار شیراز از عملکرد خوب روابط عمومی ها تقدیر کرد

  • کد خبر : 3776
  • 31 اردیبهشت 1399 - 21:17
فرماندار شیراز از عملکرد خوب روابط عمومی ها تقدیر کرد
فرماندار شیراز به عنوان اولین سخنران ویدئو کنفرانس تجلیل از روابط عمومی فرمانداری ها بر نقش و جایگاه مشاوره ای روابط عمومی ها تاکید کرد.


امیری ضمن قدردانی از عملکرد خوب روابط عمومی ها در انعکاس خدمات تمامی دستگاه های اجرایی و فرمانداری هادر پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا، روز و هفته روابط عمومی را به فعالان سخت کوش این حوزه تبریک گفت.
نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز، در این ویدئو کنفرانس به روابط عمومی ها اطمینان داد که در زمینه تقویت جایگاه روابط عمومی ها همه تلاش و اهتمام خود را به کار خواهیم بست.
فرماندار شیراز در ادامه سخنان خود از تشکیل جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان شیراز و تقدیر از فعالان حوزه روابط عمومی در فرمانداری شیراز خبر داد.
امیری در ادامه و در پاسخ به سخنان کوشکی رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص دستورالعمل ویژه برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس ضمن تاکید بر موضوع ضرورت تقویت ارزش‌های دفاع مقدس، عنوان کرد؛ علیرغم موانع و محدودیت های به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، در خصوص تشکیل جلسات حضوری و برنامه‌های تجمعی، اطمینان می دهیم که دستورالعمل ابلاغی در شهرستان شیراز اجرا خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز افزود: به شهرداری ها و دهیاری ها ابلاغ خواهد شد که فضاسازی و تبلیغات محیطی متناسب با این ایام انجام شود و برنامه‌های سرکشی و تجلیل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان، معلولین و یادگاران دفاع مقدس که به دلیل ایام انتخابات و شیوع بیماری کرونا با وقفه مواجه شده بود، انشاالله به زودی و پس از عادی شدن شرایط از سر گرفته خواهد شد. همچنین ویژه‌برنامه‌های آزادی خرمشهر و غبارروبی گلزار شهدا نیز در دستورکار فرمانداری شهرستان شیراز قرار دارد.
گفتنی است احمدی زاده معاون سیاسی استانداری فارس امروز و همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت روابط عمومی ها در ویدئو کنفرانسی که به همین منظور و با حضور فرمانداران شهرستانهای استان فارس و مدیران روابط عمومی آنان برگزار شد از خدمات ارزشمند روابط عمومی های فرمانداری‌ها تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3776

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.