• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 37531
  • 28 خرداد 1401 - 16:13
اخبار پلیس فارس – ۲۸   خرداد ماه ۱۴۰۱

رفع تصرف اراضی ملی در “لامرد” فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۱۳۰ هزار متر از اراضی ملی به ارزش ۶۳۴ میلیارد در شهرستان “لامرد” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری یکی از مطالبات به حق مردم و از اولویت‌های اصلی پلیس […]

رفع تصرف اراضی ملی در “لامرد”

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۱۳۰ هزار متر از اراضی ملی به ارزش ۶۳۴ میلیارد در شهرستان “لامرد” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری یکی از مطالبات به حق مردم و از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و نیروی انتظامی برابر قانون با سودجویان برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف اراضی ملی در بخش “اشکنان” از توابع لامرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران انتظامی لامرد پس از هماهنگی با مراجع قضائی به همراه نماینده منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۱۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی که سودجویان تصرف و اقدام به کاشت نهال کرده بودند را خلع ید کنند.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده ۶۳۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با زمین خواران و سودجویان به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

 

بنز ۵۰ میلیاردی قاچاق روانه پارکینگ شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک خودرو قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان “فیروزآباد” خبر داد.

سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی فیروزآباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون حامل یک دستگاه سواری بنز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس مطلع شدند که خودرو بنز با پلاک گذر موقت قاچاق و از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مربوطه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 

تقدیر ائمه جمعه استان فارس از اقتدار و عملکرد پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی

روز گذشته ۲۷ خرداد ماه ائمه جمعه سراسر استان در سخنرانی های خود در نماز جمعه از اقدام مقتدرانه و سریع پلیس در کشف سرقت پیچیده از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران و دستگیری سارقان کمتر از۴۸ساعت که باعث اقتدارنظام اسلامی شد، تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران، اکثر نمایندگان ولی فقیه در شهرستان های تابعه درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گذشته از عملکرد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  تقدیر کردند.

ائمه جمعه استان در خطبه ها ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات پلیس در کشف سریع این سرقت و دستگیری عاملان و سارقان مربوطه گفتند : این اقدام به موقع و مقتدرانه پلیس بیانگر به روز بودن و پیشرفت علمی فراجا در زمینه شناسایی و کشف جرم می باشد.

گفتنی است ائمه جمعه این اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس را در خنثی کردن توطئه های دشمن و افزایش سطح احساس امنیت در جامعه موثر دانسته و برای عزیزان مجموعه انتظامی آرزوی موفقیت کردند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۸ فقره سرقت در “کوه‌چنار”

فرمانده انتظامی “کوه چنار” از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۸  کشف فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کوه‌چنار، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری  گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ “محمدی” از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۲۶ هزار و ۹۹۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ “ابراهیم یگانه” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی “شیراز-بندرعباس” به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این کامیون حامل ۲۶ هزار و ۹۹۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع می‌باشد که راننده قصد انتقال آن را به استان‌های مرزی داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به معرفی راننده به مرجع قضائی، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

کشف گنج یاب قاچاق در”خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” از دستگیری ۲ نفر و کشف یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “زمان اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر عنوان داشت: ماموران انتظامی خرامه حین گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج یاب و متعلقات مربوطه شامل اسکنر، رادار، شارژر و تبلت کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

 

کشف خودرو سرقتی در “فراشبند”

فرمانده انتظامی “فراشبند” از کشف یک دستگاه پژو مسروقه دارای سابقه سرقت از استان قم خبر داد.

سرهنگ “کرامت‌اله برومندی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکزی فراشبند با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه پژو پارس مسروقه در یک ساختمان‌ متروکه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه پژو مسروقه و دارای سابقه سرقت از استان قم کشف کنند.

سرهنگ “برومندی” با بیان اینکه خودرو روانه پارکینگ شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در “فراشبند”

فرمانده انتظامی شهرستان “فراشبند” از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “کرامت‌اله برومندی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان فراشبند، ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت مذکور قاچاق و فاقد مجوز قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند با بیان اینکه کارشناسان ارزش آن را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص راکب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف موتورسیکلت مسروقه در”ممسنی”

فرمانده انتظامی “ممسنی” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع با سارقان و مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به ویژه در مناطق جرم‌خیز محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه  موتورسیکلت که در کنار خیابان پارک بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی “ممسنی” با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد، گفت: در این خصوص راکب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

۹ فقره سرقت در پرونده سارق

فرمانده انتظامی “پاسارگاد” از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مصطفی توکلی” در گفت‌وگو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در معابر و اماکن خصوصی در برخی از نقاط شهرستان پاسارگاد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم اموالی شامل کندوی عسل، استارت خودرو، قاب آلومینیوم، پل فلزی، ابزار قالب فلزی ساختمانی، درب بازکن آیفون معمولی، ۴۵ متر کابل برق، موتور کولر و شلنگ آب کشف شد، گفت: این سارق حرفه‌ای برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

توقیف خودروهای حامل احشام قاچاق در “گراش”

فرمانده انتظامی “گراش” گفت: خودروهای حامل ۱۹۱ راس گوسفند قاچاق توسط ماموران این فرماندهی توقیف شدند.

سرهنگ “کرامت کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران پاسگاه “ارد” طی ۴۸ ساعت گذشته حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل احشام مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها، ۱۹۱ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از دامپزشکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “گراش” با بیان اینکه در این خصوص هر ۵ راننده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: ارزش احشام قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

کشف احشام قاچاق در “بوانات”  

فرمانده انتظامی “بوانات” از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی بوانات حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۴۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از دامپزشکی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کره‌اند، اظهار داشت: راننده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف ۴۶ کیلو تریاک از خورجین موتورسیکلت

جانشین فرمانده انتظامی داراب از کشف ۴۶ کیلو تریاک در بازرسی از خورجین یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب حین گشت‌زنی  در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و به آن دستور ایست دادند که راکب بدون توجه به اخطار ماموران اقدام به فرار کرد.

وی افزود: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی موتورسیکلت را توقیف و در بازرسی از خورجین آن ۴۶ کیلو تریاک کشف کنند.و راکب آن را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه راکب دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و ماموران با اشرافیت، هوشیاری و تیزهوشی تمام مسیرهای فرعی و بیابانی این شهرستان را زیر نظر دارند.

 

 

 ۹ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در توقیف پلیس “لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۱۴ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی با انجام کارهای فنی طی ۴۸ ساعت گذشته ۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل سوخت را در محورهای مواصلاتی شناسایی و آنها را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها در مجموع ۱۴ هزار و  ۳۰۰  لیتر گاروئیل قاچاق کشف شد، گفت: رانندگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

پارکینگ ایستگاه ۳۲دستگاه وسایط نقلیه متخلف در “آباده”

فرمانده انتظامی شهرستان “آباده” از توقیف ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح انضباط بخشی ترافیکی با هدف برخورد با وسایط نقلیه متخلف در سطح شهرستان آباده طی یک هفته گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این طرح، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد، افزود: نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از دلایل عمده توقیف بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده خاطر نشان کرد: این طرح به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم انتظار می رود به صورت قانونمند تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

 

تاب آوری اجتماعی

تاب آوری اجتماعی را می توان ظرفیت تبدیل و تحول، تطبیق و سازگاری و توان مقابله با تنش و بحران های اجتماعی نامید.

تاب آوری اجتماعی از ظرفیت و توانایی خاصی در افراد و گروه ها، خانواده و جوامع صحبت می کند که عمدتا یادگیری و سازگاری در تغییرات تحمیل شده، و همچنین قدرت تطبیق با شرایط و مقتضیات را در بر خواهد داشت؛ این به ساده ترین معنا برخورداری از آغازی همیشگی است. احیای مهربانی، توسعه سازگاری، قدرت مبتنی بر انعطاف، سرمایه و سازندگی اجتماعی را تقویت می کند وهمزمان موجب و دستاورد تاب آوری است.

زمانی که جامعه ای با نیازهای تازه، خطرات و یا تهدیدات مواجه می شود دچار درهم شکستگی و بحران خواهد شد.از این رو بسیاری از متون بازگشت سریع به شرایط قبل از بحران را تاب آوری نامیده اند. و براین اساس مطالعات تاب آوری ماموریت اصلی خود را برگشت پذیری در سریع ترین زمان ممکن، و با حداقل آشفتگی و حفظ شایستگی می داند. توسعه تاب آوری باعث می شود که امداد و حمایت های اجتماعی به هنگام و هماهنگ، فراگیر و جامع درحد بهینه اعمال گردد.

نکته جالب توجه این است که تاب آوری قبل، در حین و بعد از وقوع  بحران های اجتماعی موضوعیت دارد. بنابراین طرح مساله ای به نام تقدم و تاخر تاب آوری و بحران  جایز نیست، چراکه تاب آوری در برگشت پذیری، مداخلات و پیشگیری کارساز است.

تاب آوری در بحران های اجتماعی نقش عمده ای ایفا می کند و شناخته شده ترین عاملی که با تاب آوری اجتماعی رابطه معکوس دارد آسیب پذیری اجتماعی است، لذا در هر سامانه ی اجتماعی برای مواجه شدن با تغییرات و تهدیدات بایستی تمهیداتی لحاظ گردد که بتواند به نحو بهینه مواجهه و مقابله کند.

روانشناسی تاب آوری به هرحال ناظر بر فرآیندهای روانی اجتماعی است که می تواند شامل تعامل کودک باخانواده، همسالان، محیط های آموزشی و سایر بزرگسالان خارج از خانه باشد. بنابراین ترکیب تاب آوری با روش های بالینی، آموزشی، مددکاری و مشاوره بسترساز و حامی رشد و بالندگی انسان خواهد بود و توسعه تاب آوری است که به پروتکل های درمانی، مداخلاتی وانواع روش های توانمندسازی اعتبار می بخشد.

مشارکت های مدنی و حمایت های اجتماعی نیز در همه حال بر تاب آوری فردی و سلامت اجتماعی تاثیرات عمیق می گذارند، چرا که باور افراد (به ویژه آسیب دیدگان، مددجویان و توان خواهان) نسبت به خود در حمایت های اجتماعی پرورده می شود. حمایت های اجتماعی م تواند با تقویت جریان رشد و کاهش اثر صدمات، تاثیر انتخاب های نادرست، اتفاقات تلخ و بلایای طبیعی را کاهش دهد و از این طریق به توسعه تاب آوری اجتماعی کمک کند.

چه بسیار از اختلالات رفتاری روانی، آسیب ها و گرفتاری های اجتماعی که از طریق ارتباطات حمایتی و راه حل های مشارکتی بهبود می یابند. توانمندسازی بر مبنای اندک توانایی به جا مانده از سانحه نیز از دیگر شگفتی های تاب آوری بر اساس حمایت های اجتماعی است، که البته حداقل دو ویژگی دیگر شامل ویژگی های فردی و عوامل خانوادگی را نیز بایستی در آن لحاظ کرد.

تهیه و تنظیم: سرگرد “سید احسان حسینی” – کارشناس مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس

 

شاکی به انگیزه انتقام روانه دادسرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” از دستگیری فردی خبر داد که قصد داشت با ساختن یک صفحه جعلی از همسر خود انتقام بگیرد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر نشر اکاذیب علیه وی با عنوان خودکشی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که صفحه مورد ادعای شاکی با شماره خودش فعال می‌باشد و این مطلب جعلی می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” اظهار داشت: ماموران شاکی  را که در حال حاضر با همسر خود در حال متارکه می‌باشد احضار و وی در بازجویی اولیه اظهار کرد که با ساختن صفحه جعلی در فضای مجازی قصد انتقام جویی از همسر خود داشته‌ام.

سرهنگ “زینلی” اظهار داشت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=37531

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.