• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

گره گشایی از مشکلات ۸ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

  • کد خبر : 37192
  • 18 خرداد 1401 - 12:15
گره گشایی از مشکلات ۸ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار فارس برگزار شد، مشکلات ۸ واحد تولیدی برطرف گردید.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، چهارصد و چهل و ششمین جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و  ۸ دستور کار برگزار شد.

تقاضای مستثنی نمودن درصد فروش جهت تسهیلات یکی از شرکت¬های تولیدکننده دستگاه تهویه مطبوع صنعتی و سازه های فلزی از بانک یکی از موضوعات مطرح شده بود که با توافق طرفین و دستور استاندار فارس با این تقاضا موافقت شد.

تقاضای تغییر ضمانت پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز یکی از تولیدکنندگان کود شیمیایی استان، دستور کار دوم جلسه بود که با دستور استاندار فارس به جلسه مشترکی با حضور مدیرکل تعزیرات، مدیرکل گمرک و مدیر کل صمت برای حل مشکل ارجاع داده شد.

استمهال و تقسیط بدهی بانکی یکی از شرکت های تولید کننده مستقر در شهرک صنعتی شیراز نیز در این جلسه مطرح شد که با دستور نماینده عالی دولت در فارس تقسیط ۶۰ ماهه تسهیلات با ۷/۵ درصد پیش پرداخت بدهی انجام شد.

یکی دیگر از موارد مطرح شده در کارگروه رفع موانع، تعیین تکلیف بدهی و درخواست تسهیلات جدید بانکی واحد تولید لبنی بود که با دستور دکتر ایمانیه مقرر شد در شورای تأمین و واگذاری تسهیلات مطرح شود.

تقسیط بدهی یک شرکت کشاورزی و باغداری نیز دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود که با دستور نماینده عالی دولت در فارس انجام شد.

عدم اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید یکی از شرکت های خدمات هوایی بررسی شد که با دستور استاندار فارس مقرر سد در جلسه ای با رئیس بانک مرکزی مطرح گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=37192

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.