• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

اخبار پلیس فارس – ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 37170
  • 16 خرداد 1401 - 12:50
اخبار پلیس فارس – ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱

ششم ذی القعده؛ سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) ششم ذی القعده مصادف با سالروز بزرگداشت سیدالسادات الاعاظم حضرت “احمد بن موسی الکاظم” شاهچراغ(ع) پسر ارشد امام موسی کاظم(ع) و برادر بزرگ امام رضا (ع) است. ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم ملقب به شاهچراغ(ع) است. تاریخ دقیق تولد این امامزاده جلیل القدر […]

ششم ذی القعده؛ سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)

ششم ذی القعده مصادف با سالروز بزرگداشت سیدالسادات الاعاظم حضرت “احمد بن موسی الکاظم” شاهچراغ(ع) پسر ارشد امام موسی کاظم(ع) و برادر بزرگ امام رضا (ع) است.

ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم ملقب به شاهچراغ(ع) است.

تاریخ دقیق تولد این امامزاده جلیل القدر مشخص نیست و به همین دلیل تصمیم بر این شد تا در دهه کرامت یعنی حد فاصل تولد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، یک روز به عنوان روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) تعیین شود.

به مناسبت پاسداشت دهه کرامت و روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، در این روز مردم ایران اسلامی و به ویژه استان فارس به سمت این حرم مطهر شرفیاب می شوند و ارادت خالصانه خود را نسبت به این امامزاده والامقام نشان می دهند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سفر تاریخی خود به استان فارس، برخورداری شیراز از حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و امامزادگان عالی قدر را امتیازی کم نظیر برای استان فارس خواندند.

ایشان در توصیف جایگاه رفیع حضرت شاهچراغ (ع) فرمودند: “از جنبه دینی که من باز هم روی این مسئله تأکید خواهم کرد مرقد جناب احمد بن موسی و برادران بزرگوارش و دیگر امامزاده های خاندان پیغمبر، یک نشانه بسیار مهم است. اینکه این پیغمبر زادگان محترم و معتبر، مردم فارس را مخاطب خود و منطقه و منزل آن ها را مأمن خود قرار دهند، بسیار چیز پر معنا و مضمون داری است، به خصوص شخصیت برجسته جناب احمد بن موسی(ع) که در میان امامزادگان شناخته شده خاندان پیغمبر، جزو برجستگان محسوب می شود.”

امروز حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر میزبان خیل عظیم عاشقان و دلدادگانی است که راهی این حرم می شوند تا زنگار دل های خود را در سرچشمه نیکی ها و خوبی ها بزدایند و طلب حاجت از ساحت مقدس خانوان اهل بیت(ع) کنند.

اینجانب ششم ذی القعده سالروز بزرگداشت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) را تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم همواره ادامه دهنده راه و منش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم.

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی- فرمانده انتظامی استان فارس

 

برگزاری مراسم سالروز بزرگداشتحضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) در شیراز

مراسم سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، در حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت ششم ذی القعده مصادف با سالروز بزرگداشت سیدالسادات الاعاظم حضرت “احمد بن موسی الکاظم” شاهچراغ (ع)، مراسمی در حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر و با سخنرانی آیت الله “حسینی بوشهری” رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده و کارکنان انتظامی استان با حضور گسترده و تقدیم دسته گل به آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، سالروز بزرگداشت این امامزاده والامقام را گرامی داشتند.

کشف ۱۷۰ راس گوسفند قاچاق در “خفر”

فرمانده انتظامی “خفر” از کشف ۱۷۰ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “یوسف احمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران یگان‌امداد شهرستان خفر حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به ۳ دستگاه کامیون مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی که رانندگان قصد انتقال آنها را به استان‌های مرزی و خروج از کشور داشتند کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی “فسا” با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از قاچاق احشام افرادی که قصد انتقال دام دارند موظفند مجوز حمل را از اداره دامپزشکی دریافت کنند.

 

۲ نفر از اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح روانه دادسرا شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق سلاح ۳ قبضه اسلحه جنگی کلت و ۳ تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یکی از اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی خریداری و با یک سواری پژو ۴۰۵ قصد ورود آن را به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مواصلاتی اصفهان-شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آن را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳ قبضه اسلحه جنگی کلت و ۳ تیغه خشاب مربوطه کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

سردار “ملک‌زاده” خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد شدید خواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

واژگونی پراید با ۴ کشته و یک مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: در پی واژگونی سواری پراید پراید در محور مواصلاتی “سروستان” ۴ نفر در دم فوت و یک سرنشین نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی ” سروستان”، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی عنوان داشت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد سواری پراید حامل ۵ سرنشین به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه ۴ نفر فوت و دیگر سرنشین نیز مجروح و راهی بیمارستان شد، گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی نیز جداً خودداری کنند.

 

واژگونی مرگبار پژو در محور “جهرم”

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بر اثر واژگونی سواری پژو پارس در محور مواصلاتی “جهرم” ۳ نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی “جهرم” به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو پارس با ۵ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر از سرنشینان مجروح و ۲ نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند، تصریح کرد: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

 

کشف تریاک در پشت داشبورد

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” از کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پیکان خبر داد.

سرهنگ “عظیم‌الله کرمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی “نی‌ریز” حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پشت داشبورد جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” خاطر نشان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

 

کشف تریاک در “داراب”

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۷۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از دو دستگاه پژو در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب حین کنترل محور مواصلاتی “بندرعباس-شیراز” با هدف برخورد با سوداگران مرگ، به دو دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: رانندگان بدون توجه به ایست پلیس با سرعت زیاد متواری و ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی “داراب” با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودروها ۷۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

  کشف احشام‌ قاچاق در”خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” از کشف ۴۴ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق احشام، ماموران انتظامی شهرستان “خرامه” حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۳ دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها ۴۴ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف و رانندگان را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به اینکه ارزش احشام کشف‌ شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

کشف ۶ دستگاه ماینر قاچاق در”شیراز”

فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری “۳۴ جام جم” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت خبر مطمئن و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎‌های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: فعالیت غیرمجاز تولید کننده ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود؛ لذا شهروندان هرگونه اخباری در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف پتو  قاچاق در “کوار

فرمانده انتظامی “کوار” از کشف ۳۶۵ تخته پتو مسافرتی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید رحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از آن خودرو، ۳۶۵ تخته پتو مسافرتی خارجی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد.

سرهنگ “هاشمی” با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سارقان طلاجات پیرزن دستگیر شدند

فرمانده انتظامی “جهرم” از دستگیری ۳ سارق به عنف خبر داد که اقدام به سرقت طلاجات یک پیرزن کرده بودند.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از منزل یک شهروند کهنسال در یکی از محلات شهرستان جهرم در سال ۹۹،  پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پیگیری موضوع را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق شدند در این خصوص یک سارق را در جهرم و ۲ نفر از همدستانش را در شهرستان کوار شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ “رزمجویی” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف طلاجات با تهدید سلاح سرد اقرار کردند، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

کشف احشام قاچاق در ” مهر”

جانشین فرمانده انتظامی “مهر” از توقیف ۷ دستگاه پژو و کشف  ۷۹  راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “نصراله دهقان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به ۷ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها، ۷۹ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از دامپزشکی بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” با بیان اینکه در این خصوص هر ۷  راننده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: ارزش احشام قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

حیوان‌ آزار در “لارستان” دستگیر شد

فرمانده انتظامی “لارستان” از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به زنده‌گیری حیوانات و آزار و اذیت آنها کرده بود.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر زنده‌گیری حیوانات وحشی و آزار و اذیت آنها توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع جهت شناسایی فرد متخلف در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد متخلف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: شخص ۲۸ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی ضمن مواجهه شدن با دلایل و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اقرا و هدف خود را جذب مخاطبین در گروهها و فضای مجازی عنوان کرد.

سرهنگ “یوسفی” عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

کشف سیگار قاچاق در “فیروزآباد”

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” از کشف ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد : مأموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در محور” عسلویه- فیروزآباد” به ۳ دستگاه خودرو سبک مشکوک و به رانندگان دستور ایست دادند که بدون توجه اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی فیروزآباد پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند هر سه خودرو را توقیف و در بازرسی از آنها ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کنند.

سرهنگ “جوکار” با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و روانه دادسرا شدند، گفت:  برابر نظر کارشناسان ارزش سیگارهای مکشوفه ۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

کشف شیشه در “آباده”

فرمانده انتظامی “آباده” از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۲ کیلو و ۲۰ گرم شیشه و ۳۲ گرم هرویین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران انتظامی آباده با اقدامات پلیسی از فعالیت سوداگران مرگ در محور مواصلاتی “شیراز- آباده” مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و یک خودرو پژو ۴۰۵ را مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و  گریز موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۲ کیلو و ۲۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۳۲ گرم هرویین کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه راننده دستگیر و روانه دادسرا شد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی این شهرستان قرار دارد.

 

تعامل پلیس واصناف نقش مهمی درپیشگیری ازجرائم دارد

در راستای افزایش ضریب ایمنی طلافروشان جلسه تعاملی پلیس “اقلید”با اصناف طلا فروش دراتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری پلیس،جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اقلید به همراه سرهنگ دوم حسن حیدربیگی رییس کلانتری مرکز شهرستان در دیدار با تعدادی از اعضای صنف طلا و جواهر اظهار داشت: در حفظ امنیت ، کلیه اقشار جامعه سهیم هستند و نقش اصناف در این راستا بسیار پر رنگ و با اهمیت است.

سرهنگ عباس ظهیری خاطر نشان کرد : تعامل پلیس واصناف نقش مهمی درپیشگیری ازجرائم دارد وشغل طلا فروشی یکی از  مشاغل حساس می باشد که متصدیان مربوطه می بایست در این راستا هوشیار بوده و ملاحظات امنیتی را رعایت کنند.
دراین نشست صمیمی رئیس کلانتری مرکزتوصیه های ذیل را جهت پیشگیری ازسرقت به اعضا ء صنف طلافروش ارائه کرد.

-طلافروشان علاوه بردرب های شیشه ای ضد سرقت و استاندارد باید ازکرکره ودرهای اتوماتیک با استفاده از کنترل جهت مدیریت ورودوخروج مشتریان استفاده کنند.

-طلافروشان نیز ازقراردادن گاوصندوق درمعرض دید افراد بشدت خودداری کنند و آن را داخل دیوارو یا مکانی که به راحتی قابل مشاهده نیست قراردهند.

-طلافروشی ها باید برای جلوگیری ازسرقت های احتمالی ازسوی مشتری نماها،ازتجمع و ازدهام آنهادرمغازه جلوگیری کنند.

-صاحبان طلافروش علاوه برفاکتورهای کلی ازاموال واشیای گرانقیمت موجود عکس داشته باشندومدارک رادرجای مخصوص قراردهند تا درصورت بروزسرقت به پلیس برای ردیابی وشناسایی شیء دزدیده شده کمک کنند.

– نصب دوربین مدار بسته در داخل و بیرون مغازه وکنترل ورود و خروج افراد به وسیله آن

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=37170

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.