• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای با عنوان ضیافت مجازی ویژه طلاب کل کشور

  • کد خبر : 3708
  • 29 اردیبهشت 1399 - 21:51
برگزاری اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای با عنوان ضیافت مجازی ویژه طلاب کل کشور
مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس طی تفاهم نامه ای با مرکز خدمات حوزه های علمیه، اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای را با عنوان ضیافت ویژه طلاب و خانواده های آن ها برگزار می کند .

سرهنگ محمد جعفر دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای با عنوان ضیافت مجازی ویژه طلاب کل کشور و خانواده های آن خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره در نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز و هم اکنون در حال انجام است .

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس افزود: امروزه با فراگیر شدن رسانه در کشور و مسئله‌ مهم فضای مجازی به عنوان رسانه پر مخاطب، زندگی جامعه شهری و روستایی را با دگرگونی و مشکل مواجه کرده است.
وی ادامه داد: معاونت تربیت و آموزش مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با آگاهی از ضرورت های فوق شکل گرفته است تا بار تربیت کادر انقلابی و مجاهد در عرصه فضای مجازی برای انقلاب اسلامی را جامه تحقق بپوشاند.
سرهنگ دوستدار با اشاره به راه اندازی نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس گفت: نسرا یا همان نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی با هدف ارتقا سواد رسانه ای عموم جامعه در استان فارس ایجاد و در حال فعالیت می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به این که یکی از اقشار مهم جامعه، طلاب و خانواده های آن ها می باشند، مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس طی تفاهم نامه ای با مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، اولین دوره آموزش مجازی سواد رسانه ای را با عنوان ضیافت مجازی ویژه طلاب و خانواده های آن ها برگزار خواهد کرد.
دوستدار با بیان اینکه ثبت نام این دوره از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه الی ۴ خردادماه بوده افزود: شروع دوره از تاریخ ۵ الی ۱۵ خرداد ماه می باشد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس، کلیات سواد رسانه، رسانه شناسی، آداب مصرف رسانه، از شایعه تا واقعیت، امنیت در فضای مجازی، جنگ نرم و تکنیک های آن، آسیب شناسی فضای مجازی و تفکر انتقادی در مواجهه با سواد رسانه را از جمله سرفصل های این دوره آموزش مجازی بر شمرد.
سرهنگ دوستدار با اشاره به این که دوره سواد رسانه ای ضیافت مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی برگزار می شود گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می توانند به آدرس www.savadrasane.ir/ziafatmajazi مراجعه نموده و مراحل گفته شده را انجام دهند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به این که در پایان دوره با برگزاری آزمون آنلاین، به پذیرفته شدگان دوره گواهی اعطا می شود گفت: از بین دریافت کنندگان گواهی دوره اول ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس برای یک نفر و ۱۰ جایزه نفیس برای ۱۰ نفر به قید قرعه اهدا می شود. وی در پایان گفت: ان شاءالله در ادامه برنامه های آموزشی عمومی و تخصصی دیگر برای طلاب و سایر اقشار استان در دستور کار بوده و به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3708

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.