• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

اخبار پلیس فارس – ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 36825
  • 09 خرداد 1401 - 14:52
اخبار پلیس فارس – ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱

حضور سردار “حبیبی” در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ فرمانده انتظامی استان با حضور در دفتر نظارت همگانی(۱۹۷) پاسخگوی مشکلات مردم شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای پاسخگویی مسئولان انتظامی استان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامی، ترافیکی و … شهروندان، سردار “رهام‌بخش حبیبی” به همراه تعدادی از معاونان در دفتر نظارت همگانی […]

حضور سردار “حبیبی” در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷

فرمانده انتظامی استان با حضور در دفتر نظارت همگانی(۱۹۷) پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای پاسخگویی مسئولان انتظامی استان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامی، ترافیکی و … شهروندان، سردار “رهام‌بخش حبیبی” به همراه تعدادی از معاونان در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حضور یافتند و به مشکلات شهروندان رسیدگی کردند.

گفتنی است، این ملاقات مردمی با انجام پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت و شهروندان مشکلات، انتقادات، شکایت، پیشنهاد و یا تقدیر و تشکر از کارکنان نیروی انتظامی را به صورت حضوری در میان گذاشتند.

 

دستگیری سارقان به عنف طلاجات پیرزن ۸۱ ساله در کمتر از دو ساعت در”لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از شناسایی و دستگیری دو سارق به عنف طلاجات پیرزن ۸۱ ساله در کمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: روز گذشته هشتم خردادماه در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از پیرزنی ۸۱ ساله توسط راکبین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان “کارگر” شهرستان لارستان، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را جهت شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی گفت: شاکی در اظهارات اولیه اظهار داشت که در خیابان در حال تردد به سمت منزل بودم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ راکب و سرنشین جلو من را گرفتند و با تهدید سلاح سرد به زور اقدام به سرقت ۴ حلقه النگو کردند و سریعا متواری شدند.

فرمانده انتظامی “لارستان” ادامه داد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در کمتر از دو ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمین ۳ قبضه سلاح سرد که در سرقت به عنف استفاده کرده بودند کشف شد، گفت: هر دو سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ “یوسفی” با اشاره به اینکه سارقان همان لحظات اولیه اقدام به فروش طلاجات کرده‌اند و تلاش برای شناسایی مالخر در دستور کار پلیس است، گفت: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که پلیس قاطعانه در مقابل اخلالگران نظم و امنیت ایستاده است و به هنجار شکنان اجازه نخواهد داد که کوچکترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش آنان وارد کنند.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با هوشیاری پلیس”آباده”

فرمانده انتظامی “آباده” از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید ابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی شهرستان آباده حین ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی “شیراز-اصفهان” به یک دستگاه تریلر حامل سوخت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف احشام قاچاق در  مهر

فرمانده انتظامی “مهر” از توقیف دو دستگاه پژو و کشف ۲۴ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بهادر رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به دو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این دو خودرو، ۲۴ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از دامپزشکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” با بیان اینکه در این خصوص هر دو راننده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان داست: ارزش احشام قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در “شیراز”

فرمانده انتظامی “شیراز” از انهدام اعضای باند سارقان و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری “۲۲ آزادگان” قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای یک باند ۵ نفره سارقان شدند و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در شهرستان کوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیس برای حفظ خودرو و موتورسیکلت خود در پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با خانواده شهید “رضا بهرام پور” در بوانات  

فرمانده انتظامی شهرستان “بوانات” به همراه سرهنگ “جمشید محبت‌خانی” فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با خانواده معظم شهید “رضا بهرام‌پور” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ابوالحس مزارعی” در این دیدار اظهار داشت: کسانی که جان خود را در راه اسلام و میهن خود فدا می‌کنند، تکلیف خود را ادا کرده‌اند و امروز مسئولیتی سنگین بر دوش ما نهاده شده است.

سرهنگ “مزارعی”  ضمن ابلاغ پیام تسلیت سردار “حبیبی” فرمانده انتظامی استان به این خانواده شهید، اظهار داشت: ماموران انتظامی از هیچ تلاشی در جهت دستگیری عاملین شهادت این شهید دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا الگوی مناسب صبر، بردباری و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان با اهداء خون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

گفتنی است شهید “بهرام‌پور” هفته گذشته در درگیری با شکارچیان مسلح آسمانی شده است.

کشف احشام قاچاق در “استهبان

فرمانده انتظامی “استهبان” از کشف ۳۶ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین اکبرپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام روز گذشته ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان حامل  احشام مشکوک و‌ آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی کشف و راننده روانه دادسرا شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36825

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.