• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

اخبار پلیس فارس – ۸ خرداد ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 36809
  • 08 خرداد 1401 - 14:50
اخبار پلیس فارس – ۸ خرداد ماه ۱۴۰۱

رفع تصرف ۱۴ هکتار اراضی ملی فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش  ۱۴۰ میلیارد ریال در منطقه “هنگام” شهرستان  قیروکارزین خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی مراجعه نماینده امور اراضی ملی مبنی بر تصرف غیرقانونی زمین‌های دولتی در منطقه “هنگام” شهرستان […]

رفع تصرف ۱۴ هکتار اراضی ملی

فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش  ۱۴۰ میلیارد ریال در منطقه “هنگام” شهرستان  قیروکارزین خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی مراجعه نماینده امور اراضی ملی مبنی بر تصرف غیرقانونی زمین‌های دولتی در منطقه “هنگام” شهرستان  قیروکارزین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از دستور مقام قضائی ماموران انتظامی شهرستان “قیروکارزین” به همراه نماینده اراضی ملی به محل اعزام و موفق شدند  ۱۴ هزار متر از اراضی دولی که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود خلع ید کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

حضور سردار “حبیبی” در مراسم اهداء منزل مسکونی به خانواده های بی بضاعت در روستای دهک

عصر روز جمعه ۶ خرداد ماه مراسم اهداء منزل مسکونی به خانواده های بی بضائت با حضور سردار”رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان، و جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در روستای دهک از توابع شهرستان شیراز برگزار گردید.

گفتنی است این مراسم توسط قرارگاه محرومیت زدایی مدینه النبی سپاه فجر استان و به نام شهدا برگزار می گردد که یک باب منزل مسکونی به نام شهید فراجا سرهنگ دوم ” علی اکبر رنجبر”  ساخته شده و با حضور سردار حبیبی تقدیم یکی از خانواده های نیازمند گردید و مراسم کلنگ زنی و احداث یک باب منزل دیگر نیز به نام شهید فراجا ” مصطفی محمدی” توسط خانواده شهیدان رنجبر و محمدی انجام گردید.

 

دستگیری اعضای باند سارقان طلاجات منزل در”ارسنجان

فرمانده انتظامی “ارسنجان” از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و کشف ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمدعلی فرهادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزل در سطح شهرستان ارسنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق شدند در این خصوص یک باند ۴ نفره بومی و غیر بومی را در سطح شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ارسنجان با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان حدود ۷ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.

سرهنگ “فرهادی” با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند، از عموم شهروندان خواست هرگونه گزارش از فعالیت سارقان و افراد مالخر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

کشف ۱۰۸ راس احشام قاچاق در کوه چنار

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از کشف ۱۰۸ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ ابوالحیات کوه‌چنار حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به دو دستگاه کامیون حامل احشام  مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، ۱۰۸ رأس  گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از دامپزشکی کشف کنند.

فرمانده انتظامی “کوه چنار” با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص هر ۲ راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

     تقدیر خانواده ربوده شده دارابی از پلیس

خانواده فرد ربوده شده دارابی با حضور در ستاد فرماندهی و نصب بنر در سطح شهر از سرعت عمل پلیس این شهرستان در آزادسازی گروگان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفتنی است که فرد ربوده شده از شهروندان دارابی می باشد که در اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط چندین نفر گروگان و به استان کرمان منتقل که با سرعت عمل پلیس داراب و دستگیری ۵ نفر در این زمینه، آدم ربایان مجبور به آزاد سازی وی شدند.

 

برگزاری جلسه شورای پیشگیری از حوادث اجتماعی در شیراز

جلسه شورای پیشگیری از حوادث اجتماعی با موضوع ساماندهی “جمعه بازار” شهر شیراز با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در این جلسه بیان داشت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از جرایم، نتیجه برخی از آسیب‌ها و حوادث اجتماعی می باشد، شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند نقش مهمی در حوزه امنیت ایفا کند.

سرهنگ “حمید افرامن” بر ضرورت افزایش آرامش عمومی و ارتقاء امنیت اجتماعی مردم در “جمعه بازار” شهر شیراز تاکید کرد و گفت: باید در تامین امنیت مطلوب شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آسیب‌ها و تهدیدات را به موقع شناسایی و رفع کنیم.

وی آموزش همگانی را در پیشگیری از بروز جرایم بسیار موثر دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های دیگر ادارات و نهادهای مرتبط در امر امنیت و مهمتر از آن استفاده از مشارکت مردمی در ارتقاء امنیت اجتماعی تاثیرگذار است.

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم، مسئولان و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی بتوانیم در خصوص فرهنگ سازی شهروندان در خصوص پیشگیری از بروز جرایم گام موثری را برداریم.

این مقام انتظامی بر لزوم ساماندهی جمعه بازار شهر شیراز تاکید و خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در حفظ و تامین امنیت بسیار مهم است و شهروندان باید هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در پایان این نشست، اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کردند.

 

سارقان حرفه‌ای گرفتار دام پلیس “کازرون

فرمانده انتظامی “کازرون” از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۲۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدامات پلیسی و گشت‌زنی نامحسوس ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ “زراعتیان” بیان داشت: متهمان در بازجویی اولیه به ۲۲ فقره انواع سرقت از نوع قطعات و محتویات خودرو، منزل و اماکن خصوصی و مغازه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با توصیه به شهروندان درخصوص رعایت نکات پیشگیرانه، اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

نزاع حقیقی با شناسایی در فضای مجازی خاتمه یافت

فرمانده انتظامی “فسا” از شناسایی و دستگیری ۴ نفر خبر داد که انتشار فیلم درگیری آنها در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده بود .

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد:  در رصد و پایش شبکه های اجتماعی، کارشناسان پلیس فتا با  کلیپی مواجه شدند که تعدادی جوان در یکی از محلات با یکدیگر درگیر که انتشار آن در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده بود.

وی ادامه داد: افسران پلیس فتا موفق شدند با اقدامات تخصصی، افراد درگیر را شناسایی و با دستور قضائی هر ۴ نفر از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “فسا” از تحویل متهمان به دادسرا گفت و خاطر نشان کرد: پلیس فتا با اشرافیت بر فضای مجازی و رصد شبکه های اجتماعی، در چارچوب قوانین و مقررات با هرگونه اعمال مجرمانه در این فضا برابر قانون برخورد خواهد کرد و شهروندان می توانند تخلفات را از طریق سایت cyberpolice.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

 

سرقت در چهارمحال و بختیاری و کشف در فیروزآباد

 فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” از کشف یک دستگاه مزدا دوکابین دارای سابقه سرقت از استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی فیروزآباد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو مزدا دوکابین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در استعلام از سامانه پلیس آگاهی متوجه سرقتی بودن آن شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر به همراه راننده به پلیس آگاهی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه در کارشناسی صورت گرفته مشخص شد که این خودرو از شهرستان “بروجن”  استان چهارمحال و بختیاری سرقت و در سامانه پلیس آگاهی تحت تعقیب می‌باشد، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ “جوکار” به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد حتما از وسایل بازدارنده و تجهیزات تاخیری نظیر قفل پدال و … برای خودروهای خود استفاده و پلیس را در کاهش جرایم یاری کنند.

 

دیدار جانشین انتظامی مرودشت با خانواده شهدا و جانبازان

جانشین انتظامی شهرستان “مرودشت” به همراه تعدادی از مسئولان انتظامی با خانواده شهید والامقام سرباز وظیفه “علی زارع” و جانباز گرانقدر “خدامراد زارعی” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرهام عسکری” در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا و جانبازان، بیان داشت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان پشتوانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

وی خاطر نشان کرد: امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون خون‌های پاک و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان عزیز است که سرمایه های ارزشمند و معنوی نظامند و امیدواریم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه این عزیزان باشیم.

لازم به ذکر است شهید والامقام سرباز وظیفه “علی زارع”در سال۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی سقز در درگیری با عناصر بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین جانباز گرانقدر “خدامراد زارعی” نیز در سال ۱۳۶۷ در فکه به جایگاه پر افتخار جانبازی مفتخر شده است.

گفتنی است در خاتمه این دیدارها با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خانواده های این شهید گرانقدر و جانباز عزیز تقدیر به عمل آمد.

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در”لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌‎وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای جلب رضایت عمومی و ناامن کردن محیط برای مخلان نظم و امنیت، دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین سارقین، مأموران انتظامی این شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را با قدرت و جدیت اجرا کردند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح‌ ضمن دستگیری ۵ سارق اماکن خصوصی و ۱۹ فقره سرقت اموالی شامل دریل برقی، بتن کن برقی، سنگ فرز، تعداد زیادی آچار، تلفن همراه به همراه لوازم جانبی و مقداری کابل برق به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی “لارستان” گفت: کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، کشف ۳ دستگاه موتور‌سیکلت سرقتی، انواع کالای قاچاق شامل البسه، کفش، ساعت، عینک، کیف، ۱۸ راس احشام، ۱۸ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، توقیف ۲۶دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف و دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش که با عربده کشی و زورگویی باعث رعب و وحشت مردم شده بودند حاصل اجرای این طرح‌ها بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این طرحها همچان ادامه خواهد داشت، از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

عیادت از سرباز وظیفه مجروح در “زرین دشت

روز گذشته فرمانده انتظامی شهرستان “زرین‌دشت” به همراه مسئولان انتظامی با حضور در منزل سرباز وظیفه “محمد احمدی” با وی دیدار و از او دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حمیدرضا صالحی فرد” در این دیدار عیادت از همکاران بیمار را موجب ارتقاء روحیه، ارج نهادن به زحمات و افزایش صبر و استقامت آنان و خانواده‌هایشان دانست و افزود: وظیفه ماست تا با دلجویی از این عزیزان زحمت‌کش به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

سرهنگ “صالحی‌فرد” تصریح کرد: وقتی کسی بیمار است و دیگران از او عیادت می‌کنند این نگرش در او شکل می‌گیرد که ارزشی که دیگران برای او قائلند فقط زمان سالم بودن او نبوده و در واقع این ارزش گذاری، برای شخصیت بیمار است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت از خداوند متعال، آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این همکار بیمار و توفیق برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت کرد.

 

آزمون داوطلبان مقاطع درجه‌داری در فارس

رئیس اداره گزینش و استخدام پلیس فارس گفت: اولین مرحله آزمون   درجه‌داری در سال جاری با حضور ۱۳۷ نفر داوطلب در شیراز برگزا ر شد.

سرهنگ “داودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: هدف از برگزاری آزمون، گزینش داوطلبان دارای بنیه علمی قوی می باشد تا همزمان با ارتقاء سطح دانش در کشور، پلیس کارآمد و آشنا به معلومات و دانش روز کشور جذب و استخدام گردد.

وی افزود: اولین مرحله آزمون درجه‌داری در سال جاری با حضور ۱۳۷ نفر داوطلب در شیراز برگزار شد و نتایج آزمون پس از دو هفته از طریق ارسال پیامک به آنان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره گزینش و استخدام پلیس فارس ادامه داد: استخدام و ثبت نام داوطلبین مقطع درجه‌داری مرد دارای مدرک دیپلم در تمامی مقاطع تا اطلاع ثانوی در چهارشنبه هر هفته و داوطلبین مقطع افسری دانش آموخته تا تاریخ  ۲۸/۰۳/۱۴۰۱ در روزهای شنبه در مرکز گزینش و استخدام فارس واقع در نبش ترمینال مسافربری کاراندیش- میدان سفر- خیابان شهید محمدیان برگزار می‌گردد و داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از شرایط ثبت نام به آن مرکز مراجعه کنند.

 

برقراری ارتباط مستقیم میان مردم و رئیس پلیس راهور و راه استان

همزمان با سراسر کشور جلسه ارتباط مستقیم مردم با رئیس پلیس راهورو راه استان و معاونان وی در مرکز نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، به جهت رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان جلسه ارتباط مستقیم مردم با رئیس پلیس راهور و راه استان و معاونان وی در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۰ از ساعت ۰۹۳۰ تا ۱۱۳۰ با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در ساختمان مرکز نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان (واقع در شیراز- خیابان سی متری سینما سعدی”شوریده شیراز”) برگزار می شود.

عموم شهروندان می توانند برای طرح درخواست و حل مشکلات خود در روز و ساعت یاد شده به آدرس موصوف مراجعه نمایند.

برگزاری برنامه کوه نوردی کارکنان انتظامی فارس با حضور سردار حبیبی

صبح امروز برنامه ورزشی کوه نوردی با حضور سردار”رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان، جانشین و جمعی از کارکنان انتظامی در ارتفاعات تپه نورالشهداء شهرستان شیراز برگزار گردید.

 

راهکارهای کنترل خشم

خشم حالتی عاطفی و احساسی طبیعی است که همه انسانها با درجات مختلفی آن را در زندگی خویش تجربه می کنند.

خشم یکی از قدرتمند ترین هیجانات بشری است که اگر به نحوه درستی ابراز نشود می‌تواند به ارتباطات بین فردی آسیب زیادی وارد کند.

خشمگین شدن دو عامل مهم و اصلی دارد:

– عوامل درونی: عواملی که هیچ شخصی در پیدایش آنها تاثیر گذار نبوده و تنها از درون خودمان سرچشمه می گیرد.

– عوامل بیرونی: این عوامل در بیرون از ذهن ما و در اطرافمان اتفاق می‌افتند و افراد دیگر بیشتر از خودمان در به وجود آمدنشان تأثیر گذارتر هستند.

چند راهکار برای کنترل خشم:

– شناسایی علایم خشم:

نخستین قدم برای کنترل خشم این است که بتوانید به موقع بروز این هیجان را در خود تشخیص دهید. هرچقدر سریعتر بتوانید وقوع علایم خشم را در خویش تشخیص دهید بیشتر می‌توانید آن را تحت کنترل خود در بیاورید.

– تمرین تنفس عمیق:

به جای اینکه به عصبانیت خود اجازه دهید تا خارج از کنترل شما قرار گیرد، هر دفعه که حس عصبانیت می کنید، برای آرام کردن بدن و ذهنتان، به تمرین تکنیک های تنفس ساده عادت کنید. آهسته نفس بکشید، ولی نفس های عمیق بکشید تا واکنش استرسی که معمولاً همراه با عصبانیت همراه است را خنثی کنید.

– ترک موقعیت:

با ترک موقعیت، شما به خود فرصت فکر کردن می دهید و می توانید به موقعیت فراسوی نیازها و خواسته های خویش توجه کنید.

– کنترل افکار منفی:

یکی از راهکارهای مؤثر کنترل خشم اطلاع و آگاهی از شیوه فکر کردنمان می باشد! یعنی گاهی وقت‌ها ما اتفاقات اطراف را به شکلی نادرست تفسیر می کنیم که می تواند منجر به بروز خشم شود. از این پس کوشش کنیم آنچه اتفاق افتاده است را به نحوی دیگر بنگریم شاید نظرمان نسبت به مسئله تغییر کرد.

– در دعوا و اختلافات هر حرفی را نزنید:

برای کنترل خشم خویش باید به شدت روی حرف هایی که می زنید، کنترل داشته باشید. زخم زبان، نیش و کنایه، به یادآوردن کینه های گذشته، گوشزد کردن عیب ها و نقص ها را فراموش کنید.

– تخلیه انرژی:

تخلیه انرژی به انسان خویشتنداری می بخشد تا بتواند با منبع خشم مقابله کند.

مرحله نخست، رها ساختن تنش از سیستم است و مرحله دوم به مسئله گشایی مربوط است. تخلیه انرژی بعنوان یک مهارت مقابله ای غالبا خوب درک نشده است ؛ برای اینکه اشخاص به اهمیت مرحله دوم آن توجه نمی کنند. تخلیه انرژی، منبع ناکامی یا بدرفتاری را رفع نمی کند، بلکه تنها به انسان خویشتنداری می بخشد تا بتواند با منبع خشم مبارزه کند. پس همیشه فرآیند تخلیه خشم را همراه با مرحله دوم آن یعنی مسئله گشایی بکار ببندیم.

– از معذرت خواهی نترسید:

چنانچه متوجه شدید رفتار شما سبب ناراحتی و عصبانیت طرف مقابل شده است، معذرت خواهی کنید؛ این امر برای ترمیم رابطه و کاهش اثرهای زیان آور پرخاشگری ضروری است.

– قدری ورزش کنید:

فعالیت فیزیکی می‌تواند باعث کاهش استرس و در پی آن به کنترل خشم منجر شود. چنانچه احساس خشم می کنید، پیاده روی کنید، بدوید و یا برای چند لحظه فعالیت های فیزیکی لذت بخش انجام دهید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36809

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.