• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با محیط بانان، کارشناسان و سمن های شهرستان های جنوبی فارس

  • کد خبر : 36736
  • 06 خرداد 1401 - 16:58
دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با محیط بانان، کارشناسان و سمن های شهرستان های جنوبی فارس
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس طی دو روز با محیط بانان شهرستان های لارستان، لامرد، گراش، خنج، مهر، قیروکارزین، فیروز آباد، فسا، جهرم و خفر دیدار کرد. وی همچنین با سمن های مردم نهاد شهرستان لامرد و بخش علامرودشت نشست صمیمانه ای داشت.

به گزارش سحاب پرس، عطا پورشیرزاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس به همراه هوشنگ علی پور، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست و هیئت همراه طی سفر دو روزه از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴، پس تا پنج شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۴۰۱ از سرکشی به ادارات شهرستانی، نشست صمیمانه ای با روسا، کارکنان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های لارستان ، لامرد، گراش، خنج، مهر، قیروکارزین، فیروز آباد، فسا، جهرم و خفر داشت و ضمن آشنایی نزدیک با محیط بانان و بررسی مشکلات آنان به تبیین خط مشی های مدیریتی خود پرداخت.

وی خواستار تعامل بیشتر همکاران و همیاران محیط زیست با انجمن های مردم نهاد به منظور بهبود شرایط زیست گاه ها ومناطق و حفاظت اصولی تر از این مناطق شد .

نشست صمیمانه با سمن های شهرستان لامرد و بخش علامرودشت

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس، در این سفر استانی نشست صمیمانه ای با انجمن ها و سمن های مردم نهاد لامرد از جمله: انجمن سبز گستران پاقلات و انجمن زمین و زندگی علامرودشت در پاسگاه کوه هوا داشته که در این نشست پس از جویا شدن مسائل ومشکلات با هم اندیشی نیروهای محیط زیست و سمن های مردم نهاد، راهکارهای مناسبی برای برنامه ریزی ها و هدف‌گذاری های مدون آینده مطرح شد.

این مقام مسوول، ضمن قدردانی از زحمات محیط بانان و همیاران با ابراز خشنودی از وجود انجمن‌هایی چنین پویا، فعال و موثر در شهرستان، به لزوم برنامه محور بودن این تلاش‌ها که منجر به نتایج مطلوب خواهد شد تاکید کرد.
پور شیرزاد انجمن های مردم نهاد را پیش قراولان محیط زیست دانستنه واز زحمات آنها قدردانی کرد.
او در انتها قول مساعد نسبت به بررسی و پیگیری ارتقاء سطح حفاظتی مناطق پاقلات وکوه هوا و تلاش برای تحقق برنامه مدیریت زیست بومی این مناطق را داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36736

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.