• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز:

همیاران ترافیک گره گشای ترافیک هستند

  • کد خبر : 36277
  • 01 خرداد 1401 - 15:39
همیاران ترافیک گره گشای ترافیک هستند
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز به همراه تذروی نایب رییس شورای شهر شیرازضمن بازدید از تقاطع پر ترافیک پیروزی با همیاران مهربان ترافیک دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز،سید عبدالرضا دستغیب دراین بازدید ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های بدون وقفه همیاران مهربان ترافیک در شهر شیراز ضرورت ایمن سازی نقاط پر ترافیک را یادآور شد وگفت: خط کشی وچراغ های راهنمایی ورانندگی ابتدایی ترین نیاز و زیر ساخت است

به گفته مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز: همیاران ترافیک مطابق سالهای گذشته در تقاطع های پر ترافیک شهر شامل ادبیات، سینما سعدی ، ملاصدرا، نمازی ، شاهزاده قاسم، پیروزی ، پانزده خرداد و معالی آباد با هدف گره گشایی از ترافیک وترویج فرهنگ ترافیک حضور مجدانه خواهند داشت.

دستغیب با اشاره به نقش بدون توقع همیاران مهربان ترافیک و هدف از بکاری گیری این نیروهای داوطلب واموزش دیده که در حال حاضر ۱۵۰ نفر هستند را گره گشایی از ترافیک روز افزون شهری دانست وگفت: در کنار این عملیات بدون انتظار اجتماعی فرهنگی اما نیازمند توجه ویژه به زیر ساخت های ترافیکی با هدف پشتیبانی از این اقدام خداپسندانه هستیم.

وی افزود: دراین راه مردم به همیاران ترافیک تذکر می دهند که در برخی تقاطع های خط کشی های عابر پیاده محو شده ویا چراغ های راهنمایی از کار افتاده ونیازمند تعمیرات وبازبینی اساسی هستند وهمیاران ترافیک نیز این گزارشات مردمی را به مسوولین امر انعکاس داده وخواهند داد.

در این راستا تذروی نایب رییس و رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز نیز ضمن تقدیر از خدمات بدون دریغ همیاران مهربان ترافیک گفت: بزودی مشکلات ایمنی شهری رصد و برطرف خواهد شد و در این راستا برای توسعه طرح همیاران مهربان ترافیک این اقدام خداپسندانه و فرهنگی از ظرفیت داوطلبین یاوران شورا استفاده خواهیم کرد.
وی گفت در شورای شهر شیراز بدون شک توجه ویژه به حوزه ترافیک شهری و روان سازی آن وجود دارد و اقدام مثبت در این راستا نیازمند خرد جمعی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36277

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.