• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

ارائه ۷۰ بسته سرمایه‌گذاری در مرحله صدور مجوز و پروانه

  • کد خبر : 36163
  • 30 اردیبهشت 1401 - 13:52
ارائه ۷۰ بسته سرمایه‌گذاری در مرحله صدور مجوز و پروانه
شهردار شیراز در اختتامیه اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری از ارائه ۷۰ بسته سرمایه‌گذاری در مرحله صدور مجوز و پروانه خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در اختتامیه اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: رونمایی و امضای میثا‌ق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاری توسط مسئولان ملی، استانی و شهری از دست‌آوردهای این همایش بود.

وی افزود: این میثاق نامه به‌عنوان سند حمایت از سرمایه‌گذاری در شهر شیراز با محوریت مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر خواهد بود.

شهردار شیراز در تشریح پنل‌های تخصصی اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز خاطر نشان کرد: پنل تخصصی پنجره واحد سرمایه‌گذاری و نقش حکمرانی شهرها در حوزه سرمایه‌گذاری، مطرح و مقاله‌های مرتبط ارائه شد.

استقرار نظام  تشویق و تکریم، تسهیل و تسریع در رسیدگی به مراحل قانونی سرمایه‌گذاری از جمله مباحث مطرح شده در پنل‌های تخصصی بود که مدیر ارشد کلان‌شهر شیراز به آن پرداخت.

اصنافی تصریح کرد: یکی از  دغدغه‌های سرمایه‌گذاران همواره طی مراحل قانون اخذ مجوز و  ریسک‌هایی که فرآیند سرمایه‌گذاری  وجود دارد، بوده که در پنل‌ها به آن‌ها پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در این همایش  به‌صورت مشخص شکل‌گیری پنجره واحد در سازمان سرمایه‌گذاری و از سوی دیگر خدمات مورد نیاز در  حوزه شهرسازی و مالی از طریق این پنجره واحد مورد تاکید قرار گرفت،  گفت: با ریل‌گذاری صورت‌ گرفته نتیجه خوبی را در این حوزه خواهیم داشت و امیدوارم با بسته سرمایه‌گذاری شفاف و روشن مسیر مناسبی برای سرمایه‌گذار فراهم کنیم.

به گفته مدیر ارشد شهری کلان‌شهر شیراز؛ با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری برای دریافت مجوز بی‌نیاز از مراجعه به دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری خواهد بود.

اصنافی از ارائه تعداد ۷۰ بسته سرمایه‌گذاری با طی کردن مراحل  قانونی و در مرحله صدور مجوز و پروانه خبر داد و اضافه کرد: امیدوارم این فرایند ادامه دار باشد.

شهردار شیراز با اشاره به تشریح مطالب مطرح شده در پنل تخصصی دیگری عنوان کرد: تهیه یک سند از مدل‌های ارائه شده مبنی بر انتقال تجربیات و حکمرانی شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری برای توانمندی  شهرداری و برخوداری این ارگان خدمات‌رسان برای سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌های این پنل مطرح شد.

انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های مختلف و تأمین سرمایه در حوزه گردشگری دستاورد دیگری بود که اصنافی به آن اشاره و تصریح کرد: با انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری در این حوزه طی چند ماه آینده آثار این همایش نمود عملیاتی خود را نشان خواهد داد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36163

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.