• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
8
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز:

پروژه‌های زیباسازی شیراز سطح‌بندی می‌شود

  • کد خبر : 3536
  • 26 اردیبهشت 1399 - 11:46
پروژه‌های زیباسازی شیراز سطح‌بندی می‌شود
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری ظرف یک ماه دستورالعمل سطح‌بندی پروژه‌های زیبا سازی شهری را تهیه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز دکتر، «علی ناصری» با اشاره به بررسی اساسنامه سازمان زیباسازی منظر شهری که در جلسه یکصد و بیست و یکم کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و با حضور معاون خدمات شهری، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و دیگر مدیران حوزه شهری برگزار شد، اظهار داشت: بر این اساس سازمان دستورالعمل سطح‌بندی پروژه‌های زیبا سازی را به تفکیک سازمان و منطقه اعلام می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از تصویب اساسنامه سازمان زیبا سازی منظر شهری توسط شورای اسلامی شهر شیراز و تایید وزارت کشور، شهرداری باید در اجرای بند ۱۴ ماده ۴ اساسنامه مذکور ظرف یک ماه نسبت به تدوین دستورالعمل سطح بندی پروژه های زیبا سازی به تفکیک سازمان و منطقه اقدام کرده و نتیجه را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.
وی عنوان داشت: تدوین دستورالعمل سطح‌بندی و نظارت بر حسن اجرای آن با هماهنگی معاونت شهرسازی و معماری انجام خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ضرورت تفکیک سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، تاکید کرد: تفکیک این سازمان به دو سازمان زیباسازی و منظر شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز می‌تواند در پیش‌برد پروژه‌های زیبا سازی شهری موثر باشد.
گفتنی است یکصد و بیست و یکمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس و با موضوع بررسی اساسنامه سازمان زیباسازی منظر شهری شهرداری تشکیل شد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3536

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.