• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۲۴   اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 35256
  • 24 اردیبهشت 1401 - 14:46
اخبار پلیس فارس – ۲۴   اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۱۹۰ کیلو تریاک در “ممسنی” فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو و کشف ۱۹۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس شهرستان “ممسنی” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران یگان […]

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۱۹۰ کیلو تریاک در “ممسنی”

فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو و کشف ۱۹۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس شهرستان “ممسنی” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان “ممسنی” حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با عکس‌العمل به موقع موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۹۰کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص راننده قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

پلمب انبارروغن خوراکی‌های احتکار در “نی‌ریز

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” از کشف ۴۰ هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عظیم‌اله کرمی” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی نی‌ریز با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در یک انبار مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۴۰ هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” با اشاره به معرفی مالک انبار به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای احتکار را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ “کرمی” با بیان اینکه انبار مذکور پلمب و پرونده با دستور مقام قضائی برای توزیع روغن‌های احتکار در بین شهروندان به اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) ارسال شد، گفت: برخورد با محتکران و کسانی که به هر نحوی بخواهند باعث اخلال در اقتصاد کشور شوند به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۲۳ فقره سرقت در “کازرون”

فرمانده انتظامی “کازرون” از دستگیری سارق حرفه‌ا‌ی قطعات و محتویات خودرو با ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهرستان کازرون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس این کلانتری با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و همچنین با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۳ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق ۳۸ ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ “زراعتیان” از شهروندان خواست خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از قرار دادن اشیاء، اموال قیمتی، وجه نقد و … در خودرو و معرض دید خودداری و هرگونه تردد مشکوک افراد در اطراف وسایط نقلیه آن را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

موتورسیکلت قاچاق در “لارستان” روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۰۰ ملیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی لارستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق با اقدامات فنی از خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در منزل یکی از شهروندان در اطراف این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق که از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی  تحویل مراجع قضائی شد.

کشف انبارهای احتکار درلارستان

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۳ انبار احتکار کالاهای مورد نیاز مردم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم احتکار، ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات همه جانبه نسبت به شناسایی ۳ انبار بزرگ احتکار در شهرستان لارستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، صمت و سپاه به محل انبارهای مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها ۴۹ تن برنج، ۸۶۸ کیلوگرم انواع روغن،۲۰ تن شکر، یک هزار و ۸۲۱ لیتر مایع ظرفشویی و دستشویی، ۳ هزار و ۱۳۲ کیلوگرم رب گوجه، ۲ هزار و ۷۴۳ قوطی تن ماهی و تعداد زیادی حلوا شکری، کنسرو، پودرهای شربت، چای، سویا، حبوبات، خشکبار و … که احتکار بود کشف کردند.

رئیس پلیس لارستان با اشاره به دستگیری ۳ نفر محتکر در این خصوص، اظهار داشت: انبارهای یاد شده پلمب و کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ “یوسفی” با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس، از شهروندان وظیفه شناس خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی موردنیاز، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام‌های قانونی در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قاطع صورت پذیرد.

دستگیری سارقان اماکن  خصوصی در “کوه چنار”

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع  سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کوه‌چنار، بررسی موضوع در دستور کار  ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس ۲ نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند،  افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار”  از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با فرمانده انتظامی لارستان

شهردار‌، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لطیفی با حضور در ستاد فرماندهی با فرمانده انتظامی لاستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر لطیفی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان مجموعه انتظامی لارستان، بیبان کردند: تلاش‌های مجموعه شورا و نیروی انتظامی همیشه بر این پایه استوار بوده است که این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند که خوشبختانه آمار و ارقام پایینِ جرائم‌، مبین موفقیت نیروی انتظامی در این زمینه و فرهنگ غنی مردم می‌‌باشد.

شهردار و اعضاء شورای اسلامی بر ضرورتِ تداوم همکاری‌ و همفکری در حوزه‌‌های مختلف‌ تاکید و با بیان برخی از مطالبات و دغدغه‌ها خواستار اهتمام لازم مجموعه انتظامی به منظور رفع مشکلات شدند.

در ادامه سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” فرمانده انتظامی لارستان اظهار داشت: تحلیل انتظامی و اشراف اطلاعاتیِ بسیار خوب مسئولین این شهرستان می‌تواند پلیس را در انجام رسالت و ایجاد تعامل یاری کند و ما در کنار شما آرامش‌ و امنیت را به مردم هدیه می‌دهیم.

جمع آوری ۲۰ معتاد متجاهر در پاسارگاد

فرمانده انتظامی “پاسارگاد” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۲۰ معتاد متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مصطفی توکلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مراجع قضائی با به ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد که باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شده بودند ۲۰ نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب را جمع آوری و جهت بهبود وضعیت به مرکز ترک اعتیاد انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی نقش دارند؛ پس باید به این نکته توجه کنیم که مواد مخدر یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری  سارق در” خفر”

فرمانده انتظامی “خفر” از دستگیری سارق حرفه‌ای درون خودرو و اماکن خصوصی با کشف ۱۰ فقره  سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “یوسف احمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ از اماکن خصوصی و درون خودرو در سطح شهرستان خفر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات فنی و تخصصی و گشت‌‌زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “خفر” با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه شامل کابل برق، موتورجوش، شیر آلات و ادوات کشاورزی، آچار، قطعات خودرو و…. کشف شد، تصریح کرد: این سارق حرفه‌ای در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت سرقت‌ از اماکن خصوصی و درون خودرو اقرار کرد.

سرهنگ “احمدی” با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست در راستای ایجاد امنیت خود را سهیم بدانند و هرگونه اخبار و اطلاعات و مشاهده موارد مشکوک آن را به مرکر فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری سارق منزل و کشف ۱۱ فقره سرقت در “کوار”

فرمانده انتظامی “کوار” گفت: سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت منزل در این شهرستان دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ  “سید رحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کوار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوار” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه  به ۱۱ فقره سرقت  منزل اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق سابقه‌دار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف آویشن قاچاق در “فسا

فرمانده انتظامی “فسا” از کشف ۴۹۷ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع آویشن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۹۷ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع آویشن کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” با بیان اینکه کارشناسان ارزش گیاهان دارویی کشف شده را ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بنا بر نظر کارشناسان اداره منابع طبیعی، فصل برداشت گیاه آویشن در تیرماه است که برداشت غیر اصولی و زود هنگام آن منجر به خطر انقراض این گیاه خواهد شد؛ همچنین برداشت انبوه و حمل آن نیازمند مجوز از آن اداره است که در غیر این صورت قاچاق محسوب می‌شود.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در “مرودشت”

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران انتظامی پاسگاه “کناره” حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و با اقدامات فنی آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد موتورسیکلت  مذکور مسروقه و سابقه سرقت  از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی “مرودشت” با اشاره به اینکه راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و مجهز نمودن وسایط نقلیه خود به تجهیزات بازدارنده، پلیس را در جهت ارتقاء امنیت و پیشگیری از سرقت یاری کنند.

کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در داراب    

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۳ سارق در این شهرستان خبر داد.                                              

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان داراب، بررسی موضوع جهت شناسایی سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۳ سارق حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “داراب” با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، گفت: سارقان تا کنون به ۴ فقره سرقت وسایط نقلیه مذکور اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ “نوشاد ” با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

دیدار جانشین انتظامی”آباده” با خانواده شهدا

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، روز گذشته جانشین انتظامی آباده به همراه جمعی از کارکنان با خانواده شهید “کریمی” دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین محمدی” با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا موجب تقویت روحیه خدمتگذاری در جامعه می‌شود، اظهار کرد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار، شهادت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، تصریح کرد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند هیچ آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه تکریم از خانواده شهدا وظیفه همگانی است، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

در پایان این دیدار به رسم یادبود با اهدا هدایایی توسط جانشین انتظامی از خانواده‌ سرباز شهید “حسین کریمی” که سال ۸۱ در استان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود تجلیل به عمل آمد.

احتکار ماکارونی در شهرستان زرین‌دشت

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” از کشف ۲ هزار بسته ماکارونی احتکار شده در آن شهرستان  خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با پدیده شوم احتکار و همچنین مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی از خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در منزلی در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۲ هزار بسته ماکارونی احتکار را کشف کردند.

سرهنگ “صالحی‌فرد” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال احتکار شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 توقیف ۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در “جهرم”

فرمانده انتظامی “جهرم” از توقیف ۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی در شهرستان جهرم، طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت سواران متخلف توسط مأموران انتظامی اجرا شد.

وی افزود: در این راستا تعداد ۳۸ دستگاه خودرو و ۴۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، سرعت غیرمجاز و مخدوش بودن پلاک راهی پارکینگ شدند.

سرهنگ “رزمجویی” از شهروندان خواست با توجه به شروع فصل گرما و استفاده شهروندان از موتورسیکلت، حتما از کلاه ایمنی استفاده  و رعایت قانون را مد نظر قرار دهند تا شاهد حوادث ناگوار در سطح شهرستان نباشیم و هرگونه ناهنجاریهای اجتماعی را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35256

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.