• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6
رئیس کل دادگستری استان فارس :

ظرفیت‌های پزشکی استان باید اقتصاد و اشتغال استان را تکان دهد و تقویت کند

  • کد خبر : 3519
  • 26 اردیبهشت 1399 - 11:17
ظرفیت‌های پزشکی استان باید اقتصاد و اشتغال استان را تکان دهد و تقویت کند
رئیس کل دادگستری استان فارس در راس هیئتی از مجموعه بیمارستان ابوعلی سینا شيراز ديدار كرد.

در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون دادگستری استان حجت الاسلام و المسلمین موسوی را همراهی می‌کردند از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید شد و مسئولان قضایی در جریان روند پیشرفت پروژه های این مرکز درمانی قرار گرفتند.
رئیس شورای قضایی استان در این دیدار تلاش هیئت امناء بیمارستان ،خیرین و دست‌اندرکاران احداث این مجموعه بزرگ و ارزشمند بویژه دکتر ملک حسینی را ستود و از کوشش کادر درمانی این بیمارستان تشکر و قدردانی کرد و با بیان اینکه مجموعه درمانی ابوعلی‌سینا نمونه ای قابل ارائه به ایران و حتی جهان از یک جنبش خیریه ی موفق و کارآمد است تصریح کرد: حجم بالای سرمایه‌گذاری خیرین ،سبک معماری ،مکان دلپذیر ،کادر پزشکی حاذق و متعهد و تجهیزات پزشکی مناسب یک اثر ماندگار را پدید آورده است و دلیل اصلی آن نیت الهی خیّرین و مدیران آن است زیرا اگر اعمال ما ریشه الهی داشته باشد به درختی بارور تبدیل میشود و شاخ و برگ پیدا می کند و توسعه می یابد و ماندگار می شود.
وی افزود شاید خیلی ها در ابتدا گمان نمی کردند این بنای خیریه این قدر توسعه پیدا کند اما کار خیر برکت دارد و برکت آنرا در اینجا می بینید.
عالی ترین مقام قضایی استان همچنین گفت: شیراز قطب پزشکی کشور است و ظرفیت های پزشکی استان باید اقتصاد و اشتغال استان را تکان دهد و تقویت کند وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مسئولین از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.
موسوی همچنین گفت: دستگاه قضایی آماده است از ظرفیت‌های نظارتی و قضایی خود برای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش پزشکی استفاده نماید.
در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز توجه بیشتر به سلامت آحاد مردم را مهم و ضروری دانست و ضمن اعلام آمادگی برای ارایه مساعدت های حقوقی و قضایی به این مجموعه از تلاش‌های دست‌اندرکاران این مرکز درمانی تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3519

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.