• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
استاندار فارس در پیامی به مناسبت هفته ملی سلامت؛

سلامت مفهومی چند بعدی و ثمره ای شیرین از مشارکتی آگاهانه است

  • کد خبر : 34949
  • 18 اردیبهشت 1401 - 19:06
سلامت مفهومی چند بعدی و ثمره ای شیرین از مشارکتی آگاهانه است
استاندار فارس با گرامیداشت هفته ملی سلامت با شعار سلامت ما، سلامت سیاره ما، سلامت را مفهومی چند بعدی و ثمره ای شیرین از مشارکتی آگاهانه دانست.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس ، دکتر محمدهادی ایمانیه در پیامی به این مناسبت، هفته ملی سلامت را فرصتی برای آگاهی نسبت به نقش تمامی ما در تسری سلامت در دنیا دانست.

در متن این پیام آمده است:

هفته  سلامت، از جمله مناسبت های ملی ارزنده در تقویم کشور است که هر ساله با تمرکز بر یکی از چالش های حوزه سلامت، راهکارهای عملیاتی مواجهه با آن چالش را تبیین کرده و همگان را به ضرورت مشارکت در تحقق این هدف رهنمون می سازد.

امسال نیز انتخاب شعار«سلامت ما، سلامت سیاره ما» برای این هفته که همسو با شعار روز جهانی بهداشت برگزیده شده است، نشان دهنده ایجاد یک دید جامع در سطح دنیا نسبت به اهمیت نقش تمامی ساکنان کره زمین در دستیابی به هدف والای سلامت است که این دیدگاه متعالی را می توان یکی از دستاوردهای مثبت بحران کرونا و تجربه اندوزی مثبت از این پیامد ناگوار دانست.

اکنون با گذشت بیش از دو سال از این بحران همه گیر، دست اندرکاران نظام سلامت در دنیا بیش از همیشه یقین یافته اند که سلامت، مفهومی چند بعدی و ثمره ای شیرین از مشارکتی آگاهانه است که از به هم پیوستگی تلاش تمامی ساکنان سیاره سبز زمین حاصل می شود.

استان فرهنگی فارس نیز به عنوان بخشی از این سیاره، همواره از نعمات الهی طبیعت بکر و زمین زاینده و هوای سالم بهره مند بوده و مردمان این دیار به والاترین گونه از این مهر خداوندی محظوظ گشته اند. اما انتخاب این شعار برای هفته ملی سلامت، بار دیگر به یکایک ما اهمیت تلاش برای حفظ این موهبت ارزنده و پیامد مثبتی که می تواند در تسری نعمت سلامت به ارمغان آورد را یادآور شده و دریچه ای نو به روی مردم فارس می گشاید.

ضمن تبریک این مناسبت ملی به تمامی مردم عزیز فارس و به ویژه دست اندرکاران کوشا و توانمند مجموعه بهداشت و درمان استان، امید است با ثمربخشی تلاش های شما عزیزان، همچنین همکاری مسوولان سازمان ها و افراد تاثیرگذار اجتماعی، در کنار همدلی مردم عزیز استان و سازمان های مردم نهاد، شاهد گسترش موهبت سلامت در استان فارس و خاک پاک ایران بوده و تمامی ما با عملکرد آگاهانه خویش بتوانیم امانتدارانی شایسته برای سیاره عزیزمان، زمین باشیم.

با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز و گرانقدر انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای مدافع سلامت، از خداوند متعال، توفیق سلامت و سعادت تمامی دست اندرکاران و دلسوزان نظام سلامت کشور و استان را خواستارم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34949

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.