• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

اخبار پلیس فارس – ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 34814
  • 15 اردیبهشت 1401 - 12:40
اخبار پلیس فارس – ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

کشف ۴۱۴ کیلو تریاک در فارس جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۴۱۴ کیلوگرم تریاک با همکاری مأموران انتظامی شهرستان های “مرودشت” و “فسا” در استان خبر داد. سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس‌، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان […]

کشف ۴۱۴ کیلو تریاک در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۴۱۴ کیلوگرم تریاک با همکاری مأموران انتظامی شهرستان های “مرودشت” و “فسا” در استان خبر داد.

سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس‌، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در محور “مرودشت- سعادت شهر”، مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت به محور مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه در این خصوص تریلی مورد نظر شناسایی و توقیف شد،گفت: در بازرسی از این خودرو ‌۴۱۴ کیلوگرم تریاک که در زیر بار شمش آهن جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت وی‍ژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون فاوا پلیس فارس

با حضور سردار “یوسف ملک زاده” جانشین فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و معارفه معاون فاوا فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ‌در این مراسم طی حکمی که توسط سرهنگ “مصطفی عباسی” رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت شد، سرهنگ دوم ” روح الله شهبازی پور” به عنوان معاون فاوا فرماندهی انتظامی استان فارس منصوب و از تلاش های سرهنگ “علی اصغر شهریاری” با اهدا لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه

فرمانده انتظامی “کوار” از دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ” سید رحمان هاشمی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر عنوان داشت: ماموران  پلیس آگاهی کوار  حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که موتورسیکلت فوق مسروقه و سابقه سرقت از شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه موتورسیکلت مسروقه روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

تعامل انتظامی و فرمانداری تضمینی برای امنیت پایدار

فرمانده انتظامی “سپیدان” در دیدار با فرماندار شهرستان تعامل مجموعه انتظامی و فرمانداری را تضمینی برای امنیت پایدار دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “احمد فداکار” در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای رضایی به عنوان فرماندار شهرستان، بیان داشت: امروزه پلیس نقش اساسی در بحث کاهش آسیب های اجتماعی دارد که با اتخاذ رویکرد علمی و کارآمد، همواره بر آن است تا با برنامه‌ریزی مناسب، نسبت به پیشگیری از جرایم اقدام کند.

وی بر ضرورت تعامل و همکاری همه دستگاه های مرتبط ونقش تعیین کننده آنها در کاهش جرائم و آسیب ها تأکید کرد و افزود: نقش مشارکت همگانی ادارات در پیشگیری از جرائم درجامعه انکارناپذیر است.

در ادامه، فرماندار شهرستان سپیدان از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی در برقراری امنیت شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

کشف بیش از ۱۵ کیلوگرم تریاک در “فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدهاشم قسام” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی سودجو در منزل مسکونی در یکی از محلات شهر، بررسی موضوع در دستور کار افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با دستور مرجع قضائی محل مورد نظر را بازرسی و مقدار ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و با پرونده متشکله روانه دادسرا شد، خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان از همراهی و مشارکت شهروندان با پلیس در برخورد با سوداگران مرگ قدردانی می کند.

نگهداری ۸ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش در منزل

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۸ کیلو و ۷۴۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران کلانتری “۲۴ ابوذر” شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی مقداری حشیش در منزل خود واقع در یکی از محله‌های حوزه استحفاظی دپو کرده اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن منزل، مقدار ۸ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کشف لاستیک های قاچاق در “زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت از توقیف وانت پیکان حامل ۱۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ ” حمیدرضا صالحی فرد” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زرین دشت در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا،حین گشت زنی در ورودی شهر به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند.

وی گفت: خودرو موردنظر توسط مأموران انتظامی متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ حلقه لاستیک خارجی خودرو سنگین کشف شد.

سرهنگ صالحی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این لاستیک های قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دیدار با خانواده معظم شهید “حسامپور” در “بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با خانواده شهید والامقام “رحیم دهقان حسامپور” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” به منظور تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهدا و امام شهدا با خانواده شهید والامقام “رحیم دهقان حسامپور” دیدار کرد .

وی گفت:حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان در جامعه مهمترین تکلیف و یک آرمان حقیقی برای ماست.

سرهنگ مزارعی افزود: خانواده شهدا بزرگترین نماد صبر و استقامت و پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه هستند.

دستگیری عامل تبلیغ و فروش سلاح سرد در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” از دستگیری یک اراذل و اوباش و عامل تبلیغ و فروش سلاح سرد در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان مرودشت هنگام رصد و پایش هوشمندانه صورت گرفته در فضای مجازی با صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه شدند که اقدام به تبلیغ و فروش انواع سلاح سرد از جمله چاقو ، قمه، چماق، پنجه بوکس و … می کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه فروش سلاح سرد توسط دایر کننده این صفحه باعث تحریک جوانان و خرید چنین سلاح هایی توسط آنان و به خصوص توسط اراذل و اوباش شده و زمینه نا امنی و برهم زدن آرامش عمومی را فراهم می آورد، مأموران این پلیس بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی از واحد صنفی فرد مذکور بازدید به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: در این عملیات ۱۰ قبضه انواع سلاح سرد شامل چاقو، قمه،چماق، زنجیر و… کشف و واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد، افزود: پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34814

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.