• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 34428
  • 08 اردیبهشت 1401 - 14:49
اخبار پلیس فارس – ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

توقیف پژو و کشف ۳۷۵ کیلو تریاک در “نی‌ریز” فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان “نی‌ریز” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “نی‌‎ریز” هنگام کنترل خودروهای عبوری […]

توقیف پژو و کشف ۳۷۵ کیلو تریاک در “نی‌ریز”

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان “نی‌ریز” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “نی‌‎ریز” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی و فرعی منتهی به این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده به سمت باغات متواری و با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغراقیایی منطقه با به جا گذاشتن خودرو فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۷۵ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار “حبیبی” خاطر نشان کرد: پلیس استان فارس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت مقابله کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

پیام فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت روز قدس

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی روز قدس را روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و میراث ماندگار امام خمینی (ره) عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است:

روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام خمینی (ره)، آن‌ مجتهد مجاهد و رهبر متقی، روز بیداری امت اسلام، روز نمایش قدرت اسلام و روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است .

دوراندیشی و ابتکار حکیمانه امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

و اکنون در زمانی که دنیا قدرت و اقتدار مسلمانان را به چشم می بیند و دفتر ذلت بار شکست های پی در پی غاصبان اسرائیلی همواره مرور می شود، فروغ پیروزی های همیشگی جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت که با دستان خالی در برابر غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن کرده است.

فرماندهی انتظامی استان فارس در آستانه روز جهانی قدس ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان برای حضوری پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کرده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام می دارد.

توقیف لندکروزر ۳۵ میلیاردی قاچاق در “شیراز”

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک سواری لندکروزر قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

سرهنگ “ابراهیم یگانه” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در سطح شهر شیراز به یک سواری لندکروزر مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس مطلع شدند که مدارک ارائه شده از سوی راننده با مدل خودرو مطابقت ندارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف گیاه دارویی قاچاق در “استهبان”

فرمانده انتظامی “استهبان” از کشف ۱۳۰ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع “جاشیر” به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین اکبرپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری ۱۲ وکیل آباد استهبان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۳۰ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع جاشیر کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ “اکبرپور” اظهار داشت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و گیاه مکشوفه تحویل منابع طبیعی شد.

حضور فرمانده انتظامی “آباده” در مسجد امام رضا (ع)  

فرمانده انتظامی “آباده” به همراه تعدادی از معاونان با حضور در مسجد امام رضا (ع)، در راستای آگاهسازی عمومی مردم در خصوص آسیب های اجتماعی و ارائه هشدارهای انتظامی سخنانی ایراد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدابو الفضل مسعودی” در این مراسم عنوان کرد: شکل گیری امنیت در جامعه محصول تلاش پلیس و همکاری تمامی آحاد مردم است و اگر این تعامل دوسویه وجود نداشته باشد امنیت شکل نمی‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان “آباده” عنوان داشت: مقابله مقتدرانه با هنجار شکنان و کسانی که نظم و امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهند و به خطر می‌اندازند، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

در ادامه حجت‌السلام ‌والمسلمین”سیدمحمدحسن نورایی نیا” رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جماعت مسجد امام رضا (ع) ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی، اظهار داشت: رضایت  مردم از عملکرد پلیس مایه مباهات است و جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و نیروهای مسلح مقتدر به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده است.

در پایان این جلسه توسط فرمانده انتظامی و پلیس های تخصصی به سوالات انتظامی و ترافیکی نمازگزاران حاضر پاسخ لازم ارائه شد.

هدیه پلیس “لارستان” به موتورسواران قانونمند

با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان به ۱۰ نفر از موتورسواران قانونمند کلاه ایمنی هدیه داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لارستان هدف از چنین اقدامی را ارتقاء فرهنگ ترافیک، پیشگیری از تصادفات منجر به فوت، ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” با اشاره به اینکه راکبان موتورسیکلت برای حفظ جان خود و ترک‌نشینان نهایت دقت را در استفاده از تجهیزات لازم مثل کلاه ایمنی به کار گیرند، به موتور‌سواران توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به شبرنگ مجهز و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در جاده‌های فرعی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

امدادخواهان با ارائه اطلاعات از صحنه وقوع جرم، با کاربران ۱۱۰ همکاری کنند

فرمانده انتظامی فسا گفت: به لحاظ حضور مؤثر عوامل انتظامی در صحنه، لازم است امدادخواهان ضمن ارائه اطلاعات اولیه از صحنه وقوع جرم، همکاری لازم را با کاربر ۱۱۰ داشته باشند.

سرهنگ “محمدهاشم قسام”  در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: با توجه به مطالبات و انتظارات مردم از پلیس و به منظور ارتقاء رضایتمندی شهروندان، در سال گذشته یگان فوریتهای پلیسی ۱۱۰ این شهرستان مانند کلان شهرهای کشور از کلانتری‌های درون شهر فسا تفکیک و مجزا شد.

وی در تشریح روند عملکردی مرکز فوریت های پلیس گفت: تلفن ۱۱۰ اولین نقطه تماس شهروندان با پلیس است که با دریافت پیام و درخواست‌ها از طریق تلفن ۱۱۰ با تشکیل پرونده الکترونیکی در قالب ماموریتی مشخص از طریق شبکه به واحدهای اجرایی ابلاغ می‌گردد.

این مقام انتظامی افزود: به لحاظ حضور مؤثر و به موقع عوامل انتظامی در صحنه، لازم است شهروند امدادخواه، با ارائه مشاهدات خود یا اطلاعات دقیق اولیه از صحنه وقوع جرم ، همکاری لازم را با کاربر ۱۱۰ داشته باشد تا نیروی کافی متناسب با ماموریت درخواستی وی  اعزام شود.

فرمانده انتظامی فسا تاکید کرد:  با توجه به اینکه کاربران ۱۱۰ در مرکز استان پاسخگوی تماس هستند، لازم است شهروندان امدادخواه، آدرس کامل و دقیق محل مورد نظر را تشریح کرده تا آدرس اعلامی، برای ماموران اعزامی گویا باشد.

سرهنگ “قسام” با بیان اینکه پلیس این شهرستان همواره تلاش دارد که با تکیه بر سرعت و دقت، رضایت مردم را جلب و همواره ارتباط پایداری بین پلیس و آحاد جامعه برقرار باشد، از عموم شهروندان خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر از عملکرد پلیس را از طریق تلفن ۱۹۷ اعلام کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در”جهرم”

فرمانده انتظامی “جهرم” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمچجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی جهرم با اقدامات فنی و تخصصی از وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی از منازل مسکونی مطلع شدند.

سرهنگ “رزمجویی” افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن منزل، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: طرح برخورد با قاچاق کالا و دارندگان موتورسیکلت های غیر مجاز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دستگیری سارقان در “بیضاء”

فرمانده انتظامی “بیضا” از دستگیری سارقان و کشف ۲۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمود نجفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان “بیضاء” بررسی موضوع جهت شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در این خصوص ۵ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۵ فقره سرقت از باغات، موتورسیکلت، درون خودرو و اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف هیزم قاچاق در ممسنی  

فرمانده انتظامی “ممسنی” از کشف یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم هیزم قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار هیزم مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم هیزم قاچاق کشف شد، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با موتورسواران متخلف

فرمانده انتظامی “اوز” گفت: طرح انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف توسط پلیس این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ “هادی محمدیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: به منظور ارتقاء نظم و امنیت عمومی، طرح برخورد با راکبان موتورسیکلت‌سوار متخلف در شهرستان “اوز” اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در اجرای این طرح‌ها ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکت خلاف در معابر، تردد در پیاده‌روها، مخدوش و پوشاندن پلاک و ایجاد آلودگی صوتی کرده بودند را توقیف کنند.

سرهنگ “محمدیان” با اشاره به اینکه در این طرح ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد، اظهار داشت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس به هر دلیلی بخواهد آسایش مردم را بر هم بزند با برخورد قاطع مواجه خواهد شد و این طرح به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در “کازرون”

فرمانده انتظامی “کازرون” از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو و کشف۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان کازرون، بررسی موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی یک سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

دیدارفرمانده انتظامی اقلید  بارئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی

فرمانده انتظامی “اقلید” در دیدار با رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان بر نقش مهم کارگران در رشد و توسعه جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مراد صارمی” در این دیدار ضمن تبریک هفته کار و کارگر، بیان داشت: پلیس وظیفه دارد با ایجاد امنیت، زمینه افزایش تولید و اشتغال را فراهم کند تا کارگران امنیت شغلی که وظیفه مشترک این دو سازمان است را برای تولیدات خود داشته باشند.

وی افزود: قشر زحمتکش کارگر به عنوان گردانندگان اصلی چرخه تولید کشور هستند که خدمات بی منت و خالصانه آنها در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید تاکید کرد: امیدوارم با تحکیم روابط برادرانه قشرهای خدوم کارگر و کارفرما و همراهی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت در رشد و تعالی جامعه عزیز ایران گام‌های بلندی برداشته شود و ما نیز همچنان قدردان زحمات گرانقدر جامعه شریف کارگری هستیم.

در ادامه آقای “مسعودی” رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعامل مثبت و سازنده بین دو سازمان و حمایت و همراهی نیروی انتظامی درخدمت رسانی به جامعه کارگری را ستودنی دانست و گفت: ما به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاونگران شهرستان از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه سبز پوشان ناجا قدردانی می‌کنیم.

سلامت روان کارگران

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اشتغال و داشتن حرفه و شغل مناسب از جمله مسائلی است که برای انسان‏ ها اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “کاووس محمدی”  ضمن تبریک هفته کار و کارگر به جامعه کارگری، بیان کرد: شغل و حرفه در رابطه با جوانان از اهمیتی دو چندان برخوردار است. شغل و حرفه مناسب علاوه بر تأمین نیازمندی ‏های اقتصادی، آثار تربیتی، روان‏شناختی، اجتماعی و معنوی نیز دارد.

وی گفت:زندگی هر کس به واسطه کارکردن تأمین و اداره می‏شود و خودکفایی هر جامعه‏ای به میزان و نوع عملکرد شاغلان آن جامعه بستگی دارد. علاوه بر اینها، کار موجب شادابی و نشاط انسان شده و بیکاری موجب فقر، افسردگی، فساد و سرخوردگی اجتماعی می‏گردد.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: کار و تلاش در زندگی انسان از اهمیت زیادی برخوردار است و در رابطه با نوجوانان و جوانان این اهمیت مضاعف می‏شود و تلاش و کوشش در سنین نوجوانی و جوانی، موفقیت و کام‏یابی در آینده را به دنبال دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: بدون تردید، یکی از آفات بزرگ نوجوانی و جوانی، تنبلی، سستی و بیکاری است. بیکاری و تنبلی جوان را از درون تهی می ‏سازد و روان او را افسرده می‏کند و موجب می‏شود تا جوان خود را بی‏فایده، کم‏ ارزش و بی ‏عرضه تلقی کند و گرفتار خود کم‏ بینی و کاهش اعتماد به نفس و کاهش عزت نفس گردد.

وی اظهار داشت: یکی از مهم ‏ترین عوامل تعیین ‏کننده رشد اعتماد به نفس و شخصیت نوجوان وجوانان این است که تا چه حدی با دیگران و محیط اجتماعی تعامل دارد و چه مقدار از محبوبیت برخودار است.

سرهنگ محمدی گفت: ارتباط انسان و کار، ارتباطی متقابل بوده و ضمن اینکه انسان آفریننده کار و فعالیت خود است، نوع کار و انجام آن در هر مرحله، به او نشاط مضاعف می ‏بخشد .

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس تاکید کرد: سامانه تلفنی مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس در زمینه های خانوادگی‌، اجتماعی، ازدواج، حقوقی، روانشناسی، تربیتی، مددکاری اجتماعی و… به شماره ۰۹۶۵۸۰، آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد.

وی همچنین افزود: شهروندان عزیز به خصوص قشر کارگر می توانند با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۲۲۷۰۰۶ تماس گرفته و پس از اخذ نوبت به آدرس: شیراز- پل حر- روبروی کلانتری۱۱ زند مراجعه و از خدمات مشاوره فردی به صورت حضوری و رایگان بهره مند شوند.

کارگران و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

یازدهم اردیبهشت‌ماه هر سال به نام روز جهانی کار و کارگر شناخته می‌شود. در فرهنگ ایران و اسلام، کارگر بسیار مورد احترام و کسب روزی از مشاغل کارگری بسیار ارزشمند است.

افراد جامعه در هر شغل و کسوتی که باشند، توسط برخی از پدیده‌های ناگوار اجتماعی در معرض تهدید قرار دارند. ‌کارگران نیز مانند دیگر اقشار اجتماعی ممکن است در برابر برخی از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، به لحاظ فردی و خانوادگی مورد تهدید قرار بگیرند. برخی از این تهدیدها عبارتند از:

۱٫ تهدیدهای مربوط به خشونت و درگیری‌های احتمالی در محیط کار در اثر مشکل برقراری ارتباط با همکاران و مدیران یا نارضایتی به هر دلیل از جمله احساس تبعیض، هتاکی و بی‌حرمتی، حسادت، سخن‌چینی و …

۲٫ گرایش به مصرف مواد مخدر بدون توجه به عوارض و پیامدهای فردی و اجتماعی مترتب بر آن

۳٫ تأثیر منفی کار زیاد و بی‌وقفه در روابط خانوادگی با همسر و فرزندان و پیامدهای آن از جمله طلاق‌های عاطفی، انحراف فرزندان و مانند آن

۴٫ استرس‌های شغلی و تأثیر آن بر سلامت جسمی و روانی

۵٫ ترس و نگرانی دائمی در مورد از دست دادن شغل و منبع درآمد به واسطه‌ عوامل مختلف و پیامدهای ناشی از آن از جمله تن دادن به خواسته‌های نادرست مدیران در زمینه‌های مختلف

۶٫ تهدیدهای ناشی از ترددهای دیر هنگام از محل کار به منزل

بدیهی است پیشگیری از آسیب‌پذیری در برابر هر یک از این تهدیدها، نیازمند برخورداری از دانش و آگاهی‌های لازم و در صورت لزوم مراجعه به مشاوران ماهر و مجرب می‌باشد.

اختصاص وقت برای بهره‌مندی از اطلاعات مورد نیاز از منابع موثق و قابل اطمینان و به ‌ویژه تلاش برای فراگیری مهارت‌های زندگی از جمله مهارت مقابله با استرس، مهارت جرأت‌ورزی، مهارت حل مسئله، مهارت تصمیم‌گیری، مهارت ارتباط مؤثر و تلاش برای بالا بردن آستانه‌ تحمل و فراگرفتن مهارت کنترل خشم، اهمیت فراوانی در پیشگیری از آسیب‌پذیری در برابر تهدیدها دارد.

همچنین تلاش برای پیروی از سبک و الگویی مثبت و مؤثر در زندگی با تمرکز بر اصول اخلاقی و معنوی، می‌تواند نقشی برجسته و اساسی در پیشگیری از آسیب‌های فردی و خانوادگی داشته باشد. 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34428

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.