• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
سرپرست شرکت عمران شهر صدرا:

وضعیت پروژه بزرگراه قره‌پیری را تعیین تکلیف می کنیم

  • کد خبر : 34422
  • 07 اردیبهشت 1401 - 21:40
وضعیت پروژه بزرگراه قره‌پیری را تعیین تکلیف می کنیم
سرپرست شرکت عمران شهر صدرا از جلسه قریب الوقوع استاندار فارس با شرکت عمران شهر صدرا، شهرداری شیراز، اداره کل راه و شهرسازی فارس و شهرداری صدرا درخصوص تعیین تکلیف این پروژه در محل استانداری فارس خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مهندس عزیزاله روشن با اعلام این خبر و در پی بازدید از پروژه بزرگراه شیراز-صدرا از مسیر تنگ قره‌پیری این پروژه را یکی از پروژه های حساس استان دانست و افزود: این پروژه سهل الوصول ترین پروژه اتصال شهر صدرا به شیراز از لحاظ ایمنی و مسافت است.
سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: متاسفانه عوامل متعددی چون وجود معارضین در دو مقطع از مسیر، چند ماهی اجرای پروژه را به تأخیر انداخت که به یاری خداوند طی هفته های گذشته با اعمال ماده ۹ با همکاری دادستان و معاونین محترم ایشان این مقاطع آزاد شدند و پروژه مجدداً فعال گردید.
وی خاطرنشان کرد: در طی اجرای پروژه مجبور به تغییر واریانت برخی مقاطع شدیم؛ همچنین وجود مناطق کوهستانی و سخت در طول مسیر و برخی فعالیت ها منجمله ایمن سازی و تحکیم قنات‌ها اجرای پروژه را کند کرده بود اما اکنون پروژه مانعی ندارد و تقریباً ۳۶ماهه به اتمام خواهد رسید.
مهندس روشن درخصوص بخشی از پروژه که آزادسازی و احداث آن بر عهده شهرداری شیراز گذاشته شده است گفت: عملیات اجرایی این پروژه با شرکت عمران صدرا می باشد؛ تنها آزادسازی کیلومتر صفر تا ۳۰۰+۴ مسیر و همچنین آزادسازی و اجرای تقاطع بلوار محلاتی بر عهده شهرداری شیراز می باشد که در دست تهیه طرح جهت اجرا است.
عزیزاله روشن از جلسه قریب الوقوع استاندار فارس با شرکت عمران شهر صدرا، شهرداری شیراز، اداره کل راه و شهرسازی فارس و شهرداری صدرا درخصوص تعیین تکلیف این پروژه در محل استانداری فارس خبر داد.
اضافه می گردد طول این مسیر ۱۰و نیم کیلومتر و عرض آن ۴۴ متر است و شامل ۳خط تندرو رفت و برگشت و ۲ خط BRT است. این پروژه که از بهمن ماه سال ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است، تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر با ۸۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۵۰ نفر نیروی اجرایی فعال می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34422

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.