• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 34373
  • 07 اردیبهشت 1401 - 17:10
اخبار پلیس فارس – ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

ژنراتور قاچاق در توقیف پلیس “لارستان” فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف یک دستگاه ژنراتور دیزلی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی لارستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک […]

ژنراتور قاچاق در توقیف پلیس “لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف یک دستگاه ژنراتور دیزلی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی لارستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل ژنراتور دیزلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده توسط راننده مشخص شد محموله ذکر شده فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد و  200 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این رابطه راننده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ “یوسفی” از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز و وقوع جرایم دیگر آن را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف گازوئیل قاچاق در “داراب”

فرمانده انتظامی “داراب” گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی ۳۱ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این خصوص بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی “داراب” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از این کامیون ۳۱ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دیدار اداره تعزیرات حکومتی شهرستانهای کازرون و کوه چنار  با سرهنگ محمدی

در راستای گسترش تعاملات و همکاری‌ها، رئیس اداره تعزیرات حکومتی “کازرون و کوه‌چنار” با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در این دیدار بیان کرد: تعامل بین نیروی انتظامی و سازمان تعزیرات حکومتی باید از انسجام کافی برخوردار باشد تا ضمن احصاء خواسته‌های هر دو طرف، همکاری هایی برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم و به همین دلیل ضروری است همواره هم افزایی عملیاتی در دستور کار هر دو مجموعه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، گفت: باید با تشکیل کارگروهی بر مبارزه جدی با قاچاق کالا و احتکار اقدام شود.

در ادامه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا، بیان داشت: پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل جدی و مخرب اقتصاد کشور است که کیان نظام را هدف قرار می دهد.

وی نقش نیروی انتظامی در انتظام بخشی به جامعه را بی بدیل عنوان و تصریح کرد: خدمت به مردم و ارتقاء رضایتمندی شهروندان یکی از رسالت‌های جدی همه دستگاه‌ها و موجب بهبود ضریب امنیت در جامعه است.

گفتنی است در پایان این دیدار بر رسیدگی سریع و تاثیرگذار به اجرای احکام و پرونده‌های موجود در تعزیرات حکومتی تاکید شد.

کشف ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در “ممسنی”

فرمانده انتظامی “ممسنی” از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۱۴ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان ممسنی، بررسی موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۴فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‎‌ای برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

توقیف خودروها و کشف ۴۲ راس گوسفند قاچاق

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” از کشف ۴۲ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه سواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عظیم‌اله کرمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی “نی‌ریز” حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل احشام مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها موفق شدند ۴۲ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل که رانندگان قصد انتقال آنها را به استان‌های مرزی و خروج از کشور داشتند کشف کنند.

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص رانندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در “زرین دشت”

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی‌فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی زرین‌دشت در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که موتورسیکلت فوق قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی “زرین دشت” خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان دوربین‌های مداربسته در “شیراز”

فرمانده انتظامی “شیراز” از شناسایی و دستگیری سارقان دوربین‌های مداربسته با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته از اماکن خصوصی و دولتی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری “۱۹ بوستان”، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی، ۲ نفر که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بودند شناسایی و  آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت دوربین مداربسته اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ “شجاعی” از شهروندان خواست در محل نصب دوربین‌های مداربسته که خود به عنوان یکی از عوامل اصلی و بازدارنده سرقت است، ملاحظات امنیتی را رعایت کنند.

دستگیری سارقان و کشف ۱۰ فقره سرقت در “کوار”  

فرمانده انتظامی “کوار” گفت: سارقان اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ “سیدرحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع با سارقان و مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به ویژه در مناطق جرم‌خیز محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از  اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی شهرستان کوار، پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و بررسی‌‌های فنی ۲ نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ “هاشمی” با بیان اینکه سارقان در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

دستگیری سارق درون خودرو  با ۱۰ فقره سرقت در “شیراز”

فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح حوزه کلانتری “۲۱ کوی زهرا”، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری “۲۱ کوی زهرا” با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند سارق را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: در بازرسی از منزل سارق مقادیری اموال مسروقه از قبیل ضبط و باند، مدارک شناسایی و … کشف شد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید اجتناب کنند و از پارک کردن وسایط نقلیه در مکان‌های خلوت که فاقد روشنایی کافی است پرهیز کنند.

کامیون حامل احشام قاچاق در”جهرم” توقیف شد

فرمانده انتظامی “جهرم” از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۶۲ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی “جهرم” هنگام کنترل محورهای عبوری و گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این کامیون ۶۲ رأس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی که راننده قصد انتقال آنها را به استان‌های مرزی و خروج از کشور داشت کشف کردند.

فرمانده انتظامی “جهرم” با اشاره به اینکه در این خصوص راننده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

حضور فرمانده انتظامی “مرودشت” در مسجد امام علی شهر فاروق

فرمانده انتظامی “مرودشت” به مناسبت ماه مبارک رمضان شب گذشته در راستای آگاهسازی شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان در مسجد امام علی(ع) شهر فاروق این شهرستان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرشید زینلی” در راستای تقویت و توسعه ارتباط با مردم و تسهیل در روند رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، به همراه جمعی از معاونان با نمازگزاران مسجد امام علی شهر فاروق دیدار و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا و ضیافت افطاری در جمع آنان، در نشستی صمیمی به درخواست ها و مشکلات مطرح شده شهروندان رسیدگی و پاسخ های لازم را ارائه داد.

دیدار فرمانده انتظامی “ارسنجان” با دادستان

فرمانده انتظامی “ارسنجان” به همراه جمعی از روسای پلیس‌‌های تخصصی با دادستان این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدعلی فرهادی” در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضا به جهت تعامل و همکاری خوب با نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دو بال قدرتمند تامین امنیت هستند و تعامل دو سویه این دو مجموعه ضمن اینکه باعث افزایش نظم و امنیت در سطح جامعه می‌شود موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان نیز خواهد شد.

فرمانده انتظامی ارسنجان گفت: بررسی راهکارهای پیشگیری از سرقت، اتخاذ تمهیدات لازم و اجرای طرح‌های منطقه‌ای برای شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان از دیگر اولویت‌های مهم پلیس در تحقق امنیت پایدار در این شهرستان است.

وی قوه قضائیه و نیروی انتظامی را در خیلی از جهات با هم مشترک دانست و بیان داشت: باید برای امنیت جامعه و آرامش مردم و تحقق عدالت، همه ما گام برداریم.

در ادامه “علی‌اصغر علیزاده” دادستان شهرستان ارسنجان با تشکر از عملکرد نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین سازمان امنیت ساز جامعه و با تاکید بر تعامل عمیق بین ناجا و دستگاه قضا، تصریح کرد: ارتباط و همکاری این دو دستگاه همیشه در بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم تاثیر به سزایی دارد.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در”کازرون”

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل، نظارت و ساماندهی صنوف در ماه مبارک رمضان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری شبکه بهداشت و درمان طرح کنترل، نظارت و ساماندهی صنوف در ماه مبارک رمضان را اجرا کردند.

وی در ادامه به بازدید از ۱۲۶ واحد صنفی در شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: در این رابطه ضمن تذکر به ۲۷ واحد صنفی، ۳۲ واحد متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها، رعایت قانون و جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز اصناف در ماه مبارک رمضان است.

سواری پژو کفش‌های قاچاق حمل می‌کرد

فرمانده انتظامی “جهرم” از توقیف سواری پزو پارس و کشف ۴۵۰ جفت کفش خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین گشت‌زنی در محور جهرم -شیراز به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۵۰ جفت انواع کفش خارجی قاچاق و فاقد اسناد مثبته گمرکی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ “رزمجویی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان در “استهبان”

فرمانده انتظامی شهرستان “استهبان” از دستگیری ۴ سارق سابقه‌دار و کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین اکبر پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی (باغات، مزارع و ساختمان‌های نیمه کاره) در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی استهبان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند در این خصوص ۴ سارق سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “استهبان” با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی (باغات، مزارع و ساختمان‌های نیمه کاره) اعتراف کردند، عنوان داشت: سارقان با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

هشدار پلیس آگاهی فارس جهت پیشگیری از کلاهبرداری

رئیس پلیس آگاهی استان هشدارهای پیشگیری از کلاهبرداری در معاملات ملکی را برای شهروندان ارائه کرد.

سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برای معامله املاک تا حصول اطمینان از مالکیت طرف مقابل تنظیم قرارداد، از پرداخت وجه نقد و همچنین چک افراد ناشناس خودداری و در صورت معامله با چک سعی کنید قبلاً از بانک اصالت چک و موجودی استعلام شود و از انجام معامله در قبال اخذ چکهای مدت دار بپرهیزید.

وی افزود: به واسطه درج آگهی اغوا کننده از سوی افراد حقیقی یا حقوقی در جراید اقدام به واریز وجه، دادن چک یا انعقاد قرارداد نکنید و  قبل از انجام هرگونه معامله با شرکت‌ها از قانونی بودن شرکت و فعالیتهای آنان مطمئن شوید و همچنین تنها به وجود آرم نامه‌ها اطمینان نکنید؛ زیرا ممکن است توسط افراد شیاد سر برگ ادارات به سرقت رفته باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: کلاهبردار می‌تواند با ظاهر آراسته، شیک، حراف و  ولخرج یا خوش برخورد اقدام به تطمیع نماید؛ لذا قبل از خرید ملک حتماً مشخصات با مندرجات روی اسناد و مدارک مطابقت داده و از اصالت اوراق و اسناد مطمئن شوید و هنگام تنظیم قولنامه یا مبایعه نامه می بایست یک نسخه در بنگاه به عنوان سابقه وجود داشته باشد. سرهنگ “حبیبی” با بیان اینکه معمولا معاملاتی که سود خارج از حد معمول عاید شما می‌کند نمونه بارز کلاهبرداری است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این خصوص موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

شترهای قاچاق به مقصد نرسیدند

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۲ نفر شتر قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید محمدیوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: مأموران انتظامی لارستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: این خودرو حامل ۲ نفر شتر بود که راننده مدارک و مجوزهای مربوط به حمل احشام را ارائه نداد و توقیف شدند.

سرهنگ “یوسفی”با اشاره به اینکه ارزش شترها توسط کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در شیراز

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان محدودیت های ترافیکی مراسم روز قدس در شهر شیراز را اعلام کرد.

سرهنگ “صادق سلیمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۹ اردیبهشت، محدودیت های ترافیکی تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این راستا و از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه، مسیرهای میدان شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، خیابان لطفعلی خان زند از چهار راه مشیر به سمت چهار راه پیروزی، محدوده چهار راه پانزده خرداد به سمت میدان امام حسین (ع) و کلیه انشعابات این مسیر، بلوار آزادی از پل باغ صفا به سمت میدان امام حسین (ع)، دروازه سعدی به سمت میدان شهرداری، بلوار هجرت از تقاطع فردوسی به سمت میدان شهرداری، تقاطع بلوار زند از پوستچی به سمت امام حسین (ع) و کلیه انشعابات بلوار زند از پوستچی به سمت میدان شهرداری تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: از کلیه شهروندان تقاضا می شود نهایت همکاری را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم با پلیس را داشته باشند و از پارک کردن خودرو های خود در مسیر های اعلامی خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34373

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.