• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

اخبار پلیس فارس – ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 33804
  • 01 اردیبهشت 1401 - 18:16
اخبار پلیس فارس – ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

کشف ۱۹ قبضه سلاح در منزل قاچاقچی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس فارس موفق شدند در بازرسی از منزل یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، ۱۹ قبضه اسلحه و مقداری مهمات مربوطه کشف کنند. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح […]

کشف ۱۹ قبضه سلاح در منزل قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس فارس موفق شدند در بازرسی از منزل یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، ۱۹ قبضه اسلحه و مقداری مهمات مربوطه کشف کنند.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یکی از اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی خریداری و پس از ورود به فارس در منزل خود در شهرستان مرودشت دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس مرودشت پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۸ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری، ۳۰ خشاب و ۵۱ عدد فشنگ کلت کمری قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یکی از اعضای باند قاچاق سلاح دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

سردار “حبیبی” از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف وانت پیکان حامل یک تن حشیش در فارس

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف یک هزار و ۲ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در محور “کوار-شیراز” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی “کوار-شیراز” به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک‌های خودرو را هدف و آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۲ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سردار “حبیبی” تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است و مأموران جان بر کف انتظامی استان در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

دیدار با خانواده گرانقدر شهید “رنجبر” در شیراز

سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان و مهندس “اصنافی” شهردار شیراز با حضور در منزل شهید والامقام سرهنگ دوم “علی اکبر رنجبر”، با خانواده وی دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

پوشش خانوادگی نتوانست مانع کشف مواد مخدر در لارستان شود

فرمانده انتظامی “لارستان” از توقیف سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۶۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی عنوان داشت: در بازرسی از این خودرو که در پوشش خانوادگی در حال حرکت بود ۶۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص دو نفر (زن وشوهر) دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، افزود: روحیه جهادی پرسنل خدوم انتظامی این شهرستان  باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند.

جو یارانه ای در بازار آزاد به فروش نرسید

فرمانده انتظامی “فسا” از کشف ۱۳ تن جو یارانه‌ای در آن شهرستان خبر داد که با هوشیاری ماموران، قبل از توزیع خارج از شبکه کشف شد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: افسران پلیس آگاهی حین گشت زنی در ورودی شهر به یک دستگاه کامیون حامل بار جو مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با ترفندهای پلیسی متوجه قصد سوء صاحب محموله شدند که جو را با قیمت یارانه‌ای از شرکت تعاونی یکی از شهرهای جنوبی استان بارگیری و قصد فروش به نرخ آزاد در شهرستان فسا داشته است.

سرهنگ “قسام” با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: با دستور مقام قضائی محموله مذکور جهت بازگشت به شبکه توزیع، تحویل اداره جهاد کشاورزی و راننده روانه دادسرا شد.

کشف بیش از ۱۷ تن کود  شیمیایی در کوار  

فرمانده انتظامی “کوار”  از کشف ۱۷ تن و ۳۵۰ کیلیوگرم  کود شیمیایی به صورت توزیع خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدرحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری در خصوص دپو مقادیری کود شیمیایی در یک انبار در سطح شهرستان “کوار”، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۷ تن و ۳۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی فاقد هرگونه مجوز قانونی و توزیع خارج از شبکه کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان  کوار  با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و روانه دادسرا شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کودهای کشف شده را ۴۸۵ میلیون  ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در “ارسنجان”

فرمانده انتظامی “ارسنجان” از کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمدعلی فرهادی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از بخشهای شهرستان  ارسنجان در منزل خود اقدام به راه اندازی دستگاه ماینر (دستگاه تولیدارزدیجیتال) کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و  در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان  ارسنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاهای مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و روانه دادسرا شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33804

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.