• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

۷۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در فارس اجرایی شد

  • کد خبر : 33376
  • 26 فروردین 1401 - 13:40
۷۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در فارس اجرایی شد
رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس گفت: 70 درصد مصوبات این شورا در سطح استان فارس اجرایی شده است.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس،وحید خداپرست در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس بر ارتقاء تعاملات بین دستگاهی در سال پیش رو تاکید کرد.
سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس این شورا را یکی از مهمترین گردهمایی مدیران دولتی، نیمه دولتی و اقتصادی استان دانست و افزود: پیگیری و اجرای مصوبات این شورا باید با جدیت در دستور کار مدیران قرار گیرد.
وی بهره‌گیری از توانمندی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه این شورا را از وظایف مدیران دستگاه‌های عضو عنوان کرد و اظهار داشت: ۷۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۰ اجرایی شده است.
خداپرست در ادامه تاکید کرد: دلایل عدم اجرای ۳۰ درصد مصوبات این شورا در سال گذشته باید بررسی و آسیب شناسی لازم در این خصوص نیز صورت پذیرد.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس ادامه داد: با هدف افزایش بهره‌وری، کمیته‌های تخصصی ذیل فعالیت این شورا در سطح استان تشکیل و موضوعات بصورت ویژه در کمیته‌های مرتبط بررسی خواهد شد.
مراسمات هفته کار و کارگر امسال باشکوه برگزار شود
وی در ادامه نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم هفته کار و کارگر سال جاری تاکید کرد و گفت: از ۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت بعنوان هفته گرامیداشت مقام کارگر تعیین شده که در ۲ سال گذشته به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا مراسم بزرگی در این ایام برگزار نشده که امسال به دلیل بهبود شرایط ناشی از این بیماری باید جشن ها و مراسم ویژه‌ای در این هفته در سطح استان فارس برگزار شود.
سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه کرد: دستگاه های عضو شورای هماهنگی زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر امسال تلاش ویژه داشته باشند.
وی اظهار داشت: با همکاری بانک‌های توسعه و تعاون و بانک رفاه کارگران فارس هدایا و تسهیلات ویژه‌ای برای کارگران منتخب این استان در نظر گرفته شده که در هفته کار و کارگر امسال به آنها اعطاء خواهد شد.
خداپرست در پایان گفت: ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر سال ۱۴۰۱ در استان فارس تشکیل شده که بصورت تخصصی موضوعات و تصمیم گیری‌ها در کمیته های ویژه‌ای پیگیری و بررسی می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33376

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.