• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ سازشیراز:

همیاران مهربان ترافیک ، تسهیلگر ترافیک نوروزی بودند

  • کد خبر : 32919
  • 18 فروردین 1401 - 11:00
همیاران مهربان ترافیک ، تسهیلگر ترافیک نوروزی بودند
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ سازشیراز گفت: در نوروز 1401 بالغ بر 40همیار ترافیک با پلیس راهور استان فارس در تعامل بودند

به گزارش سحاب پرس، مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ سازشیراز از مشارکت حداکثری همیاران مهربان ترافیک شهری شیراز در نوروز ۱۴۰۱ خبرداد وگفت: از ۲۹ اسفند ماه گذشته تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ همیاران ترافیک در شیراز با استقرار در مناطق تعیین شده دارای بار ترافیک سنگین به هدایت ترافیک و راهنمایی مسافران نوروزی پرداختند.

سید عبدالرضا دستغیب بابیان این مطلب که همیاران مهربان ترافیک از سال ۱۳۹۵ تا کنون به مشارکت درروان سازی ترافیک پرداخته اند گفت: این مشارکت بدون چشم داشت مادی به عنوان یک الگوی ملی سرلوحه فعالیت خیرین در دیگر شهرهای کشور گردیده است و توفیق دراین امر برابر گزارشات موجود پلیس راهور شیراز روز افزون است.

دستغیب افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۰نفر از همیاران مهربان ترافیک در شهر شیراز در کنار عوامل اجرایی پلیس راهوار قرار گرفتند و وظیفه تسهیل ترافیک وهدایت مسافران نوروزی را به نحو احسن به انجام رساندند. به گفته وی عوامل همیار ترافیک در شیراز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و در نوبت دوم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در تقاطع های پر ازدحام شهری حضور داوطلبانه یافتند.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ سازشیرازبا انتقاد از ضعف خط کشی و خاموش بودن بعضی چراغ های راهنما در تقاطع های پر ترافیک نظیر تقاطع متصل به آرامگاه حافظیه بیان داشت: مطلوب آن است که مدیران مربوطه دراین مورد اقدام به هنگام می نمودند تا کار فرهنگ سازی موثر و مفیدتر انجام می گردید

دستغیب خاطر نشان کرد: آرامگاه حافظیه شیراز یکی از پر بازدیدترین ترین نقاط در کشوردرایام نوروز است . همچنین در دیگر فصول سال وبا خاتمه کرونا و افزایش احتمالی سفر های از سوی گردشگران داخلی و خارجی ضرورت توجه به ترمیم نقیصه های ترافیکی پیش از پیش لازم بنظر می رسد.

وی از فرماندهی انتظامی استان فارس وشهرستان شیراز و نیز روسای پلیس راهور فارس و شهر شیراز به لحاظ تعامل مثبت واستفاده بهینه از پناسیل همیاران ترافیک قدردانی نمود و گفت: این تعامل باعث شد تا نیروهای پلیس راهور تمهیدات تخصصی خود را روی جاده های برون شهری متمرکز کنند و کار روان سازی ترافیک در مناطق گردشگر پذیر را به همیاران مهربان آموزش دیده بسپارند. وی در خاتمه گفت: تا کنون ۳۰۰ نفر داوطلب در طرح همیار مهربان ترافیک شهر شیراز ثبت نام نموده که آموزش های لازم فرا گرفته و از این تعداد ۱۵۰ نفر بصورت فعال همکاری دارند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32919

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.