• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

دید و بازدید عیدانه مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز فارس

  • کد خبر : 32820
  • 17 فروردین 1401 - 13:53
دید و بازدید عیدانه مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز فارس
بر اساس سنت زیبای دید و بازدید عید نوروز، دیدار چهره به چهره مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان فارس برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، در این آیین علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا گفت: در راستای تحقق شعار امسال با عنوان “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین”، لازم است در عملکرد و فرآیندها در شرکت از کمی سازی به کیفی سازی و کار هوشمندانه تغییرات اساسی ایجاد کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ضمن اشاره بر تقویت فرهنگ سازمانی برای بهبود رضایت شغلی و اعتماد سازی و توجه ویژه به منابع انسانی ارزشمند سازمان، اظهار داشت: کار هوشمندانه و پرثمر و رضایت بخش را جایگزین کار بی برنامه نماییم و با ایجاد آرامش و نشاط روانی، فضایی را بوجود آوریم که همکاران از کار در کنار هم لذت برده و هم‌افزایی داشته باشند.
وی در ادامه افزود: تلاش می شود با توجه جدی منابع انسانی به شرایط احراز سمتهای سازمانی و روحیات افراد و مهارت و دانش آنان، یک محیط متعالی برای رشد و استعداد همکاران عزیز فراهم شود و با تعیین چشم انداز منطقی و اهداف قابل دسترس و مدیریت راهبرانه، فرهنگ سازمانی را در سلسله‌ مراتب اداری ساری و جاری کنیم.
میدانشاهی با تاکید بر رویکرد سیستمی و انضباط کاری و پیگیری مستمر، در خصوص استراتژی های اصلی شرکت گفت: افزایش حداکثری از سهم سبد انرژی استان با رویکرد گازرسانی به صنایع واجد شرایط، اتمام گازرسانی به همه شهرهای استان و روستاهای مشمول از اصلی ترین استراتژی‌های ما خواهد بود.
همچنین بازنگری مدیریت فرآیندها با رویکرد چابک سازی و هوشمند سازی و کیفی سازی خدمات و توسعه دولت الکترونیک در سطح شرکت و بهره برداری هوشمند از دیگر استراتژی‌های اصلی شرکت گاز استان است.
وی در خصوص دیگر استراتژی‌های سازمان افزود: توانمندسازی، ارتقا، یادگیری و خلاقیت و نوآوری کارکنان در تمامی سطوح و شایسته‌سالاری و جانشین‌پروری و انضباط مالی و ارتقای سلامت اداری از دیگر رئوس اصلی استراتژی‌های ما خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در انتها ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای کارکنان و خانواده‌های آنها اظهار داشت: مهمترین رسالت کارکنان در سال جدید فرهنگ‌سازی است که باید از لایه های بالایی مدیریت به بدنه سازمان تزریق شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32820

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.