• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

اخبار پلیس فارس – ۱۲  فروردین ماه  ۱۴۰۱

  • کد خبر : 32755
  • 12 فروردین 1401 - 14:55
اخبار پلیس فارس – ۱۲  فروردین ماه  ۱۴۰۱

آماده باش کامل پلیس استان فارس در روز طبیعت جانشین فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت روز طبیعت خبر داد. سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن […]

آماده باش کامل پلیس استان فارس در روز طبیعت

جانشین فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت روز طبیعت خبر داد.

سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه واحدهای انتظامی در سطح استان فارس برای تأمین نظم و امنیت در روز طبیعت از آمادگی لازم برخوردار هستند، افزود: تمهیدات لازم برای امنیت و آرامش مردم در این روز اندیشیده شده و برنامه ریز های لازم انجام گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در روز طبیعت تردد کامیون ها به غیر از کامیون های حامل مواد فاسدشدنی در سطح محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سردار ملک زاده در پایان از همه مسافران و شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه های سازمان های امدادی، با توجه به حجم ترافیک در محورها همکاری خوبی با پلیس داشته باشند و زمان بازگشت و ورود خود به سطح شهرها را به ساعت های پایانی موکول نکنند.

رسیدگی به مشکلات مردم در قرارگاه نوروزی پلیس فارس

سردار “یوسف ملک زاده” جانشین فرمانده انتظامی استان به مانند روزهای گذشته با حضور در قرارگاه نوروزی، به مشکلات مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

توقیف دوو  با ۹۸ کیلو حشیش در “نی ریز”

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۸ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودرو دوو در شهرستان نی ریز خبر داد.

سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی “قطرویه” شهرستان نی ریز با همکاری مأموران یگان تکاور استان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری دوو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۹۸ کیلوگرم حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

کشف ماینرهای قاچاق در “شیراز”

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق و سایر متعلقات به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالرضا ضربت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شهر شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری “۳۴ جام جم” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۱۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق و سایر متعلقات مربوطه را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق ترانس های برق در “گراش”

جانشین فرمانده انتظامی گراش از شناسایی و دستگیری سارق ترانس های برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” داریوش انصاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ترانس برق و متعلقات در سطح شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از تحقیقات و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص سارق را شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به سرقت از ترانس های برق اعتراف کرد، افزود: سارق جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در “کازرون”

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرامی با تصاویر و مشخصات شاکی نموده و پس از آن اقدام به بارگزاری تصاویر شخصی آنان در این صفحه کرده بود.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی انجام شده و استعلام های انجام گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، ایجاد کننده صفحه اینستاگرامی که از اقوام شاکی بود،  شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه خود را مشکلات شخصی با شاکی عنوان کرد، افزود:  شهروندان ضمن بالا بردن سطح سواد سایبری خود، از قرار دادن مشخصات و تصاویر خصوصی در اختیار دیگران خودداری و از نگه داشتن تصاویر و فیلم های شخصی بر روی تجهیرات قابل حمل پرهیز کنند.

دستگیری ۲ سارق به عنف طلای پیرزن در “مهر”

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از دستگیری سارقان به عنف طلای پیرزن روستایی خبر داد .

سرهنگ “بهادر رزمجوئی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سرقت به عنف طلاجات از یک پیرزن در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مهر، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی با اشاره به بررسی همه جانبه موضوع توسط مأموران انتظامی، بیان کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هر ۲ سارق شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مهر  افزود : سارقان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به سرقت طلا از پیرزن اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رزمجوئی با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است، به شهروندان توصیه کرد که از حمل وجوه نقد و طلاجات به مقدار زیاد خودداری کنند.

ناکامی سودجویان در قاچاق احشام

جانشین فرمانده انتظامی “فسا” از کشف ۶۶ رأس احشام قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو تعداد ۶۶ رأس گوسفند قاچاق که با هدف انتقال به استان های مرزی بارگیری شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش احشام مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: خودرو حامل قاچاق روانه پارکینگ و در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان “جهرم” با خانواده ۲ شهید والامقام

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم به مناسبت سال نو با خانواده شهیدان والامقام “بهروز فسایی” و “نبی نبی پور” دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، سرهنگ “خسرو رزمجویی” به اتفاق هیئت همراه با خانواده شهیدان والامقام “بهروز فسایی” و “نبی نبی پور” در بخش “کردیان” از توابع شهرستان جهرم دیدار و ضمن قرائت فاتحه و تبریک سال نو یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان “ارسنجان” با امام جمعه

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد علی فرهادی” در این دیدار ضمن تبریک سال نو، عملکرد و اقدامات پلیس شهرستان ارسنجان را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین “بهرامی” امام جمعه شهرستان ارسنجان نیز از زحمات و تلاش های مجموعه فرماندهی انتظامی این شهرستان در راستای تأمین نظم وامنیت تقدیر و تشکر کرد.

تجلیل از خانواده شهید والامقام “محمدطاهر علیزاده”

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” با خانواده شهید والامقام “محمدطاهر علیزاده” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “بهادر رزمجوئی” در دیدار با خانواده شهیدجاویدالاثر”محمدطاهرعلیزاده ” ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو گفت: دیدار با خانواده شهدا‌ و قدردانی از ایثار و فداکاری آنها یک توفیق الهی است.

وی شهدا را نمونه بارز ایثار و فداکاری برشمرد و گفت: رمز پایداری اسلام و جامعه اسلامی ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های آنهاست و بر همگان واجب است قدردان ایثار و فداکاری آنان باشیم.

گفتنی است، شهید والامقام “محمدطاهر علیزاده” از کارکنان ژاندارمری بود که سال ۶۹ و در عملیات “مرصاد” به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدار بخشدار با جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد”

جلسه هم اندیشی به منظور تهسیل عبور و مرور در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) با حضور بخشدار و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32755

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.