• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6

اخبار پلیس فارس – ۷   فروردین ماه  ۱۴۰۱

  • کد خبر : 32627
  • 07 فروردین 1401 - 14:40
اخبار پلیس فارس – ۷   فروردین ماه  ۱۴۰۱

کشف ۱۹۱ کیلو تریاک از زیر بار هندوانه در “لارستان” جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد. سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان از خبری مبنی بر تردد کامیون حامل مواد […]

کشف ۱۹۱ کیلو تریاک از زیر بار هندوانه در “لارستان”

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان از خبری مبنی بر تردد کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کامیون مورد نظر در محور “جهرم – لارستان” توقیف و در بازرسی از آن ۱۹۱ کیلوگرم تریاک که در زیر بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، افزود: مأموران انتظامی استان فارس در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

رسیدگی به مشکلات مردم در قرارگاه نوروزی پلیس فارس

سردار “یوسف ملک زاده” جانشین فرمانده انتظامی استان در هفتمین روز از تعطیلات نوروزی با تعدادی از شهروندان و مسافران نوروزی دیدار و به مشکلات انتظامی آنان رسیدگی کرد.

انهدام باند قاچاق سلاح در “فسا”

جانشین فرمانده انتظامی فسا از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۲ قبضه سلاح جنگی قاچاق و ۴۰۰ فشنگ مربوطه در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ “محمد رضائی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق اسلحه توسط اعضای یک باند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات تخصصی و فنی پس از ساعتها تعقیب و مراقبت یک خودرو سواری پیکان را در محور شیراز- فسا شناسایی و آن را متوقف کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، تعداد ۲ قبضه اسلحه گرم و ۴۰۰ فشنگ مربوطه که جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ رضایی گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند قاچاق سلاح ادامه دارد.

کشف ۴۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس “کازرون” و “بوشهر”

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف ۴۶ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ” اسماعیل زراعتیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپو مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی روستاهای این شهرستان، موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران این فرماندهی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار ۴۶ کیلو  و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی کردند.

کشف گنج یاب قاچاق در “قیروکارزین”

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “قربانعلی روستا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ببان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه گنج یاب قاچاق در یک منزل،مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از آن مکان، مأموران یک دستگاه گنج یاب قاچاق به همراه متعلقات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

کشف موتورسیکلت مسروقه در “آباده”

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و بدون صاحب مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور مسروقه و سابقه سرقت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند، مجهز کنند.

سارق درون خودرو به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان “ممسنیاز دستگیری یک سارق درون خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت از وی خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ممسنی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، فردی را که درحال سرقت محتویات درون خودرو بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، این سارق به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد که صحنه های سرقت بازسازی و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

وی با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده به مقام قضائی، خاطرنشان کرد: طرح های مبارزه با سرقت در شهرستان ممسنی  با جدیت ادامه خواهد داشت و شهروندان با جدی گرفتن هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، می توانند پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.

انهدام باند سارقان خودرو پراید در “شیراز”

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از انهدام باند سارقان خودرو پراید و کشف ۴ دستگاه خودرو مسروقه خبر داد.

سرهنگ “عبدالرضا ضربت” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت خودرو پراید در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ” ۲۴ ابوذر”، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

وی گفت:مأموران با اقدامات اطلاعاتی گسترده و تلاش چندین روزه موفق به شناسایی اعضای یک باند ۵ نفره سارقان شده و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۷ فقره سرقت خودرو پراید اعتراف کردند، افزود: در این راستا ۴ دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ ضربت از شهروندان خواست: به توصیه های پلیس برای حفظ خودرو و موتور سیکلت خود در پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32627

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.