• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۶   فروردین ماه  ۱۴۰۱

  • کد خبر : 32616
  • 06 فروردین 1401 - 16:53
اخبار پلیس فارس – ۶   فروردین ماه  ۱۴۰۱

کشف محموله ۳۸۵ کیلویی مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویر احمد جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۸۵ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه موادمخدر استان “کهگیلویه و بویر احمد” در شهرستان “خرم بید” خبر داد. سردار ” یوسف ملک زاده” در گفت و گو […]

کشف محموله ۳۸۵ کیلویی مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویر احمد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۸۵ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه موادمخدر استان کهگیلویه و بویر احمد” در شهرستان “خرم بید” خبر داد.

سردار ” یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان “خرم بید” در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مقابله با ورود موادمخدر و طی تعامل اطلاعاتی با پلیس موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار یونجه را شناسایی و در محور “شیراز- اصفهان متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۸۵ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در زیر بار یونجه جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دیدار سردار “ملک زاده” با مردم در قرارگاه نوروزی پلیس فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان با تعدادی از شهروندان و مسافران نوروزی دیدار و به مشکلات آن ها رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یوسف ملک زاده” با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس فارس، ضمن دیدار با تعدادی از شهروندان و مسافران نوروزی به مشکلات انتظامی آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

مجلس شورای اسلامی از مجموعه انتظامی حمایت و پشتیبانی می کند

نماینده مردم شیراز و نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس از مجموعه انتظامی حمایت و پشتیبانی می کند، گفت: رفتار خوب و محترمانه پلیس با مردم در راستای تأمین نظم و امنیت زبانزد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر “ابراهیم عزیزی” در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر ایران اسلامی و به ویژه شهدای عزیز انتظامی و با تبریک سال نو، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می داند که از همه تأمین کنندگان نظم وامنیت و به ویژه مجموعه انتظامی به عنوان صف مقدم این موضوع حمایت و پشتیبانی کند.

وی افزود: همه تلاش های مجلس شورای اسلامی در بودجه ۱۴۰۱ بر این اصل استوار بود که تصمیمات خوبی در حوزه امنیت گرفته شود و اعتبارات خوبی به تصویب برسد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین ظرفیت تأمین امنیت در ایران، مردم و نگاه اعتقادی آنان است که سرمایه بسیار بزرگی محسوب می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا امنیت به عنوان مهمترین خواسته مردم در همه ابعاد گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

دکتر عزیزی تصریح کرد: همه دستگاه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … باید خود را در قبال مسائل و موضوعات جامعه از جمله امنیت مسئول بدانند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اصلاح قانون به کارگیری سلاح، افزود: پلیس نیز باید با سرعت به سمت هوشمند سازی برود و با استفاده از ظرفیت های موجود و امکانات به روز وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان از اقدامات و تلاش های مجموعه کارکنان انتظامی استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ابتدای این جلسه، سردار “یوسف ملک زاده” جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گزارشی از اقدامات و عملکرد این مجموعه در ایام نوروز ارائه داد

کشف کالای قاچاق میلیاردی در”آباده”

فرمانده انتظامی شهرستان “آباده” از توقیف ۲ دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی آباده هنگام کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی به ۲دستگاه اتوبوس مشکوک و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعدادی لوازم خانگی و همچنین ۳۶۰ عدد کمپوت آناناس خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

کشف ۳۲ راس احشام قاچاق در “لارستان”

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف دو دستگاه پژو ۴۰۵ وکشف ۳۲ رأس احشام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”سید محمد یوسفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی  به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک وآن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود : در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودروها حامل ۳۲ رأس احشام قاچاق می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه، افزود:برابر نظرکارشناسان ارزش احشام مکشوفه بالغ بر ۳ میلیارد و  500 میلیون ریال برآورد شده است.

جاساز ۹۵ کیلو تریاک زیر بار هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان “نی ریز” از کشف ۹۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون خبر داد.

سرهنگ “عظیم الله کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کامیون مورد نظر شناسایی و در ایست و بازرسی “قطروییه” جهت بررسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در بازرسی از این کامیون که حامل بار هندوانه بود، ۹۵ کیلوگرم تریاک که در تعدادی از هندوانه ها جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

دستگیری سارق درون خودرو با ۱۰ فقره سرقت در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالرضا ضربت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ ولیعصر قصردشت شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند در این خصوص  یک سارق را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق مقادیری اموال مسروقه از قبیل گوشی تلفن همراه و کیف دستی و کولی،باند خودرو و مدارک شناسایی کشف شد.

سرهنگ ضربت به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید اجتناب کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت که فاقد روشنایی کافی است، پرهیز کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32616

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.