• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

اخبار پلیس فارس – ۲   فروردین ماه  ۱۴۰۱

  • کد خبر : 32559
  • 02 فروردین 1401 - 16:48
اخبار پلیس فارس – ۲   فروردین ماه  ۱۴۰۱

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در “ممسنی” فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان “ممسنی” حین […]

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در “ممسنی”

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان “ممسنی” حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون سوخت‌کش مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این کامیون ۳۲۰ طاقه پارچه، یک هزار و ۷۰۰ ثوب پوشاک، یک هزار و ۱۰۰ عدد لامپ، ۲۰ دستگاه مودم، یک هزار و ۱۹۰ عدد انواع باطری ماشین شارژی، ۴۰۰ عدد هارد کامپیوتر، ۱۸ دستگاه لپ تاپ، ۲۹۶ عدد پاور بانک و ۵ عدد رله خارجی قاچاق که به صورت کاملا حرفه‌ای در تانکر جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: پس از تشکیل پرونده راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

قاچاقچی تریاک در دام پلیس “فسا” گرفتار شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت پراید در محور مواصلاتی “فسا-شیراز” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی “فسا-شیراز” به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی فسا موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۲۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه قاچاقچی حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

کشفیات بیشتر حاکی از تلاش بیشتر است

دادستان شیراز گفت: با اعتماد و همکاری که مردم با پلیس دارند باعث شده که کشفیات هرگونه کالای قاچاق در سطح این استان افزایش یابد که این نشان از تلاش بیشتر نیز می‌باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آقای “سیدمصطفی بحرینی” در دیداری که در قرارگاه نوروزی با فرمانده انتظامی استان داشت، بیان کرد: یک ویژگی که در واقع نیروی انتظامی نسبت به سایر دستگاههای امنیتی دارد این است که به صورت مستقیم، فیزیکی و میدانی با مردم در ارتباط هستند.

آقای “بحرینی” افزود: کار ما در دستگاه قضا و نیروی انتظامی تنش‌زاست و الحمدالله نیروی انتظامی در این زمینه‌ها هم از صعه صدر و هم از توانمندی، قاطعیت و شجاعت برخوردار بوده است که این یک ویژگی و خصلت است که جای تقدیر و تشکر دارد.

دادستان شیراز با اشاره به اهمیت حفظ اقتدار و جایگاه نیروی انتظامی، گفت: این مجموعه انصافا در طول سال در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی، برخورد با آسیب‌های اجتماعی و … حضوری پررنگ دارد که واقعا ما به آنان افتخار می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله با تلاش همه کارکنان انتظامی، استان ما در سال گذشته در همه زمینه‌ها نسبت به سایر استان‌ها وضعیت خوبی داشته‌ است.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه سردار”رهام‌بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان خلاصه‌ای از عملکرد پلیس فارس در سال ۱۴۰۰ و اقدامات سال جاری در ایام نوروز را تشریح کردند.

دکتر “دبیری” با سردار حبیبی دیدار کرد

دکتر “سیدمنیرالدین دبیری” از متخصصان بیمارستان اردیبهشت شیراز با حضور در قرارگاه نورزوی امام علی(ع) با سردار “رهام‌بخش حبیبی” دیدار و از اقدامات پلیس در سال گذشته تقدیر کرد.

گروه استان‌ها- فارس- دکتر “سیدمنیرالدین دبیری” از متخصصان بیمارستان اردیبهشت شیراز با حضور در قرارگاه نورزوی امام علی(ع) با سردار “رهام‌بخش حبیبی” دیدار و از اقدامات پلیس در سال گذشته تقدیر کرد.

دیدار معاون هماهنگ کننده سابق با سردار “حبیبی”

سرهنگ بازنشسته “محمد محمدی” معاون هماهنگ کننده سابق فرماندهی انتظامی استان با حضور در قرارگاه نورزوی امام علی(ع) با سردار “رهام‌بخش حبیبی” دیدار کرد.

دیدار مدیر کل صدا  و سیمای مرکز فارس با  سردار “حبیبی”

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با حضور در قرارگاه نوروزی و در دیدار با فرمانده انتظامی استان، گفت: رسانه‌ها در تمام زمینه‌ها نقش اساسی داشته و در این میان ما توانمندی فرزندان ملت در مجموعه نیروی انتظامی را مثل سابق به مردم نشان خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آقای “سیدتقی سهرابی” در این دیدار که جمعی از معاونان هر دو مجموعه نیز حضور داشتند با بیان اینکه هدف از حضور در قرارگاه نوروزی، تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان پلیس در طول شبانه روز است، بیان کرد: نقش پلیس در تراز انقلاب و تفاوت با سایر کشورها در اجرای قانون و هنر خدمت کردن است که الحمدالله پلیس ایران در کنار رسالتی که در راستای حفاظت از نظام اسلامی و ایجاد امنیت کشور دارد، در خدمت مردم است.

در ادامه فرمانده انتظامی استان ضمن تشریح خلاصه‌ای از عملکرد پلیس در سال ۱۴۰۰ و اقدامات سال جاری در ایام نوروز، از نقش بی بدیل و تعامل و همکاری صدا و سیما با پلیس در پیشبرد اهداف سازمانی و فرهنگ سازی و رفتار صحیح شهروندی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سردار “حبیبی”

دکتر “سیدوحید حسینی” رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در قرارگاه نورزوی امام علی(ع) با فرمانده انتظامی استان دیدار و از تلاش‌های خستگی ناپذیر سردار “حبیبی” و کلیه کارکنان انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و خدمت مضاعف به مسافران تشکر ویژه کرد.

دیدار سردار “حبیبی” با نماینده ولی فقیه در شیراز

در دومین روز از سال جدید سردار “حبیبی” فرمانده انتظامی استان با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام والمسلین “لطف‌الله دژکام” دیدار و سال نو را به وی تبریک گفت.

واژگونی سواری پژو حادثه آفرید

رئیس پلیس راه شمالی استان از واژگونی سواری پژو پارس در کمربندی شیراز با یک کشته و ۶ مصدوم خبر داد.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این حادثه بیان کرد: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی سواری پژو پارس در کمربندی شیراز، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک سواری پژو پارس با ۷ سرنشبن در محور مذکور در حرکت بوده که به دلیل عدم توجه به جلو راننده خودرو واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه راننده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۶ سرنشین دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند، تصریح کرد: از رانندگان وسایل نقلیه انتظار داریم با سرعت مجاز و با هوشیاری کامل رانندگی کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

توقیف پیکان و کشف ۷۱ کیلو مواد مخدر صنعتی

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” از کشف ۷۱ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در بازرسی از یک سواری پیکان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عظیم‌‎الله کرمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی “سیرجان-شیراز” به یک سواری پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، عنوان داشت: در بازرسی از این پیکان ۵۸ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” با بیان اینکه در این ماموریت در مجموع ۷۱ کیلو مواد مخدر صنعتی کشف و راننده نیز روانه زندان شد، تصریح کرد: این شهرستان محل ناامنی برای قاچاقچیان است و برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف موتورسیکلت قاچاق در “اقلید”

فرمانده انتظامی “اقلید” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مراد صارمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل شخصی خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “اقلید” با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا مالک به مرجع قضائی معرفی شد.

عملکرد  پلیس “کوار” در  اسفند ماه سال گذشته

فرمانده انتظامی “کوار” در تشریح عملکرد پلیس در اسفندماه، از کشف  71 فقره سرقت و ۲ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ “سیدرحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پلیس شهرستان کوار با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان و سوداگران مرگ را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است .

وی ادامه داد:  ماموران انتظامی در  اسفندماه سال گذشته، ۱۶ سارق دستگیر و ۷۱ فقره سرقت اعم از کابل و سیم برق، اماکن خصوصی، داخل خودرو و قطعات آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوار از کشف ۱۴ میلیارد ریال  انواع کالای قاچاق و دستگیری  4 نفر و همچنین توقیف ۱۱۳ دستگاه  وسایط نقلیه متخلف را از دیگر نتایج این طرح‌ها عنوان کرد.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس، گفت: تلفن۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش از سوی شهروندان  عزیز می‌باشد.

اهداء  گل  توسط  پلیس کازرون به مسافران نوروزی

جانشین انتظامی “کازرون” با حضور در  میدان بعثت با اهدا گل، نوروز ۱۴۰۱ را به مسافران و گردشگران در بدو ورود به این شهرستان خوش آمد گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “حجت اله احمدیان” به مناسبت آغاز سال جدید در اقدامی که فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند با اهداء شاخه‌های گل از مسافران نوروزی استقبال و برای آنان سفری امن و آرام را آرزو کرد و از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی سفر و قوانین راهنمایی و رانندگی، پلیس را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری رسانند.

دستگیری سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در “ارسنجان”

جانشین فرمانده انتظامی ارسنجان از شناسایی و دستگیری یک سارق و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت در این شرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین رعیتی‌فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در شهرستان ارسنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و استفاده از ابزار فنی و تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی ارسنجان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵فقره سرقت از اماکن خصوصی، موتورسیکلت و سایر اعتراف کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیدار با خانواده شهیدان  در”لارستان”

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان به اتفاق فرماندار و تعدای از روسای ادارات دولتی با خانواده شهیدان “یونس نیرومند و خلیل غیب‌رسان” دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در این دیدارها با اشاره به رشادت و فداکاری‌‎های شهدا، گفت: شهادت نقطه تعالی و اوج فداکاری انسان در راه دفاع از ارزش‌هاست؛ شهدا خالص‌ترین بندگان خدا هستند که با اهدای خون خود، استقلال و آزادی را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا الگوی مناسب صبر، بردباری و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان با اهداء خون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

در ادامه فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا‌ یک توفیق الهی است و عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده آنان دارد، افزود: راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنان تا ابد ادامه خواهد داشت و درخت تنومند انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و بر همه ما واجب است از امنیت ایجاد شده در کشور پاسداری کنیم و راه این عزیزان را ادامه دهیم.

دکتر “داریوش دهقان” اظهار داشت: شهادت هدیه خاص خداوند به بندگان صالح است؛ هدیه‌ای که موجب زندگی ابدی شهیدان در جوار رحمت الهی می‌شود.

گفتنی است سرباز شهید “یونس نیرومند” در بهمن ۶۵ در درگیری با اشرار مسلح و شهید “خلیل غیب‌رسان” در مهرماه ۶۶ در درگیری با دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

شایان ذکر است در حاشیه این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهیدان والامقام تقدیم شد.

هشدارهای پلیس مرودشت در ایام تعطیلات نوروز

جانشین انتظامی شهرستان مرودشت ضمن تبریک سال نو، توصیه‌های پلیسی در ایام نوروز را به منظور پیشگیری از جرایم به خصوص سرقت منزل و مغازه ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرهام عسکری” گفت: تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای بسیاری از ایرانیان برای انجام سنت حسنه صله‌رحم و دید و بازدید از اقوام و دوستان است و شهروندان عزیز با استفاده از این فرصت اقدام به سفر‌های کوتاه و بلند می‌نمایند تا این سنت را که ریشه در تاریخ و هویت فرهنگی ایرانیان دارد انجام دهند.

وی افزود: پلیس مرودشت به منظور پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی ضمن ارائه توصیه‌ها و هشدارهای ایمنی مربوط به ایام نوروز توجه و رعایت دقیق مفاد آن را به عموم شهروندان عزیز توصیه می‌نماید:

-هنگام خروج از منزل حتمأ کلیدها را به یکی از اقوام و یا همسایگان مورد اعتماد بسپارید تا در فرصتهای مناسب به آن سرکشی کند.

-قبل از هر چیز کلیه درب‌های ورودی و خروجی منزل شامل درب اصلی و کلیه اتاق ها را دقیقأ بررسی و کنترل نمائید و از سالم بودن قفل آنها اطمینان حاصل نمائید.

-شماره تلفن‌های حوزه انتظامی، ایستگاه آتش نشانی، امداد و نجات و … ذردر دسترس داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید سریعا با این مراکز تماس بگیرید.
-اگر خودرو خود را در هنگام مسافرت در داخل حیاط منزل پارک کرده‌اید حتما از بسته بودن درب‌های آن اطمینان حاصل کرده و در صورت لزوم سیستم برق آن را به طور کامل قطع کنید.

-برای جلوگیری از سرقت منزل خود به روش توپی زنی، توپی قفل را با بدنه درب همسطح کنید، در صورت عدم امکان لوله ای فلزی به دور آن جوش دهید.

-سارقان در ایام تعطیل، منازلی را برای سرقت انتخاب می کنند که از برنامه سفر صاحبان آن اطلاع دارند.

-در سفر به طبیعت، برای پیشگیری از سرقت مکان‌های ناشناخته و مسیرهای خلوت را انتخاب نکنید.

-هنگام تعطیلات چند روزه نوروزی حتماً به مغازه سرکشی داشته و قفل ها را بازدید کنید.

-پول نقد بیش از حد معمول را در مغازه نگهداری نکنید و آن را به بانک بسپارید.

– محل کسب خود را به افراد کم تجربه نسپارید؛ زیرا آنان زودتر اغفال می شوند.

– نسبت به کنترل حفاظ مربوط به جا کولری و درب مغازه اقدام و از محکم بودن و سالم بودن حفاظ‌ها و قفل ایمنی مغازه اطمینان حاصل کنید.

-سعی کنید مغازه یا محل کسب خود را به دوربین مدار بسته و یا آژیر و علائم هشدار دهنده مجهز کنید.

– چنانچه در مجاورت یا پشت مغازه شما اماکن متروکه و یا مخروبه‌ای وجود دارد دیوارهای مغازه را با آهن و بتون محکم و غیر قابل نفوذ کنید.

-در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از جمله افراد و خودروهای ناشناس ضمن یادداشت کردن مشخصات‌ آنان، سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنید.

اطلاع رسانی پلیس با توزیع بروشور بین مسافران نوروزی در “لارستان”

جانشین انتظامی لارستان از توزیع بروشور به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این شهرستان در بین خودروهای مسافران نوروزی خبر داد.

سرهنگ “ناصر حیدری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: بروشورهای پیشگیری از سرقت و بنرهای هشدارهای انتظامی، مراقبتی و ترافیکی، شماره تماس‌های ضروری، توصیه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سامانه‌های فوریتی پلیس ۱۱۰ و ۱۹۷ به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر در بین خودروهای مسافران توزیع شد.

حضور نوروزی شورای تامینممسنی  در پاسکاه انتظامی تنگ لله

اعضای شورای تامین شهرستان ممسنی با حضور در پاسگاه انتظامی “تنگ‌لله” از زحمات و تلاش‌های پلیس در تأمین امنیت و آرامش  مردم تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار فرماندار شهرستان ممسنی عنوان داشت: فعالیت‌ها و تلاش‌های پلیس خدمت به مردم و جامعه است و تولید و تثبیت امنیت پایدار از اقدامات شایسته نیروی انتظامی بوده که به عینه شاهد آن هستیم.

فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای کارکنان این فرماندهی به همکاری و همدلی همه نهادهای دولتی و مردمی ممسنی با پلیس تاکید کردند.

شهدا و خانواده آنان از ارزش‌های معنوی انقلاب‌اند

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” به همراه جمعی از کارکنان با حضور در منزل شهید “بهرام مکرمی” ضمن دیدار با خانواده وی، گفت: شهدا و خانواده آنان از ارزش‌های معنوی انقلاب‌اند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی جوکار” در این دیدار اظهار داشت: پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است و خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ ها و مشقت‌‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سرهنگ “جوکار” با بیان اینکه شهدا نه تنها به ملت ایران بلکه به تمام دنیای اسلام تعلق دارند، گفت: شهدا سرمایه‌های گران‌بهای اسلام و انقلاب بوده و تکریم خانواده‌های معظم آنان، بالاترین عبادت است.

گفتنی است شهید “بهرام مکرمی” در سال ۹۹ حین اجرای ماموریت در شهرستان کوار به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32559

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.