• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5

انجام ۸۰۲ ماموریت اورژانس فارس در ۲۵ اسفند ۱۴۰۰/ مسمومیت ۴ نفر با گاز مونواکسیدکربن در روز گذشته

  • کد خبر : 32522
  • 26 اسفند 1400 - 19:00
انجام ۸۰۲ ماموریت اورژانس فارس در ۲۵ اسفند ۱۴۰۰/ مسمومیت ۴ نفر با گاز مونواکسیدکربن در روز گذشته
نشست ستاد سلامت نوروز ۱۴۰۱ دانشگاه با حضور نماینده هیات رئیسه در ستاد، دبیر ستاد، نمایندگان معاونت ها و مدیران دانشگاه برگزار و روند اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف دانشگاه طی ۲۴ ساعت گذشته، بررسی شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی و رییس حوزه ریاست دانشگاه، گفت: در روز گذشته، ۸۰۲ ماموریت از سوی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ فارس با هدف امدادرسانی به مصدومان و بیماران در استان، انجام شد.

دکتر «سید روح اله حسینی» افزود: از تعداد کل ماموریت های انجام شده، ۱۰۱ ماموریت ترافیکی شهری، ۴۵۳ ماموریت غیرترافیکی شهری، ۶۸ ماموریت ترافیکی جاده ای، ۱۸۰ ماموریت غیرترافیکی جاده ای بوده است.

نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی تعداد مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن را نیز ۴ مورد عنوان کرد.

او در ادامه با اعلام خدمت رسانی به ۲۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: از این تعداد ۶۳ نفر خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند و ۱۳۷ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه آمار مراجعه مردمی به بخش های اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های استان را در روز گذشته، ۶ هزار و ۳۲۳ مورد اعلام کرد و گفت: با تلاش تیم های پزشکی، علاوه بر انجام ۶۷۹ مورد عمل جراحی، به ۱۳۵ مصدوم سوانح ترافیکی مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی، همچنین ۳۳۸ بیمار دارای علایم تنفسی و ۱۳۸ بیمار دارای علایم گوارشی نیز ارائه خدمت شد.

دکتر حسینی بیان کرد: در روز گذشته با تلاش کارشناسان بهداشتی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، از هزار و ۶۶۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید شد که از این تعداد، ۸۳ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۱۰ واحد متخلف نیز تعطیل شد.

نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه گفت: طی شبانه روز گذشته، ۳ مادر باردار پرخطر به بیمارستان اعزام شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32522

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.