• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

اخبار پلیس فارس – ۲۵   اسفند ماه  ۱۴۰۰

  • کد خبر : 32369
  • 25 اسفند 1400 - 14:30
اخبار پلیس فارس – ۲۵   اسفند ماه  ۱۴۰۰

کشف ۵۰۲ کیلو تریاک درعملیات مشترک فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰۲ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و هرمزگان خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان […]

کشف ۵۰۲ کیلو تریاک درعملیات مشترک

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰۲ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و هرمزگان خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری “۲۱ کوی زهرا” شهرستان شیراز پس از هماهنگی با مقام قضائی به منزل قاچاقچی واقع در بلوار “میرزای شیرازی” اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن منزل ۵۰۲ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای نیز دستگیر شد.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، بیان کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی استان فارس از مردم

فرمانده انتظامی استان از همراهی و همکاری مردم شریف استان با پلیس و سایر دستگاه های امدادی در راستای تأمین امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر کرد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  با اقدامات شبانه روزی دستگاه های مربوطه و به ویژه تعامل و همراهی مردم با خادمان خود در انتظامی استان فارس، خوشبختانه مراسم چهارشنبه آخر سال بدون کوچکترین حادثه و مشکل خاصی به پایان رسید.

وی افزود: قطعا” در این مسیر از نقش پر رنگ و ویژه مردم شریف استان فارس نمی توان به سادگی عبور کرد و این امنیت و آرامش حاصل همراهی و تعامل همه اقشار جامعه با پلیس است.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان به صورت ویژه از اقدامات و تلاش های مسئولان دستگاه های مربوطه، کارکنان انتظامی و به ویژه مردم شریف استان فارس در راستای تأمین نظم و امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال تقدیر و تشکر به عمل آورد.

بازرسی منزل و کشف ۱۰۵ کیلو مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۴ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از محله‌‎های شهرستان شیراز خبر داد.

سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از محله‌‎های شهرستان شیراز در منزل خود اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از آن منزل ۱۰۴ کیلو تریاک و  950 گرم حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

طرح ضربتی پلیس کازرون در برخورد با ناهنجاری پارک‌ها و بوستان‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و بوستان‌ها و دستگیری ۱۶ نفر اراذل و اوباش با هدف پیشگیری از جرائم و برقراری نظم و امنیت برای شهروندان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: پاکسازی محیط‌ های تفریحی از وجود معتادان متجاهر، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان نوامیس از اولویت ‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی است.

 وی افزود: در اجرای این طرح که با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در ۸ پارک و تفرجگاه عملیاتی شد ۶ سارق و ۱۲ نفر معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر، ۱۶ نفر ارازل و اوباش به همراه انواع آلات جرم از قبیل (چاقو،قمه، تیزی و …) دستگیر و ۴۳ دستگاه وسایط نقلیه متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ “زراعتیان” تصریح کرد: کسانی که در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس و خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند با برخورد جدی پلیس مواجهه خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان به خصوص در اماکن تفریحی خط قرمز پلیس می‌باشد، از مردم و خانواده‌ها خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.

کشف ۱۵ کیلو تریاک  در شهرستان  “مهر”

فرمانده انتظامی “مهر” از کشف ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بهادر رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “مهر” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی “مهر” با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری سارق با  12  فقره سرقت در “کوه چنار”

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان کوه‌چنار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس موفق شدند یک نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت از منازل و  اماکن خصوصی اعتراف کرد، افزود: متهم پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

پلمب آرایشگاه زنانه متخلف در اقلید

فرمانده انتظامی “اقلید” از پلمب آرایشگاه زنانه متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مراد صارمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پایش فضای مجازی، ماموران پلیس مطلع شدند یک آرایشگاه زنانه‌ اقدام به تهیه عکس و کلیپ از مشتریان خود و انتشار در فضای مجازی می‌کند که  بررسی موضوع در دستور کارشناسان فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ادمین کانال را شناسایی و وی را به پلیس فتا احضار کنند.

فرمانده انتظامی “اقلید” با اشاره به اینکه وی در بازجویی اولیه اقرار کرد که برای جذب مشتری اقدام به چنین کاری کرده است، گفت: فرد مذکور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ “صارمی” به شهروندان توصیه کرد: از انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی خود برای جلب توجه در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند؛ لذا این شبکه‌ها قابل اطمینان نبوده و از لحاظ روحی و روانی آسیب جدی به پیکره خانواده وارد می‌سازد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف  ۷ هزار عدد ترقه در سروستان

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان از کشف ۷ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۳ نفر خبر داد.

سرهنگ دوم “آرش بخشایی مطلق” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت موضوع، ماموران موفق به شناسایی محل نگهداری مواد محترقه شده و به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه در بازرسی از آن مکان ۷ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف شد، گفت: در این خصوص ۳ نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو

سارقان بیشتر موارد در کمین خودروهایی می نشینند که صاحبان آنها بدون رعایت نکات ایمنی، خودروهای خود را در مکانی خلوت و بدون توجه به هشدارهای پلیس پارک می‌ککنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اکثر سرقت ها مربوط به خودروهایی است که فاقد سیستم ضد سرقت می باشند؛ هر چه ضریب ایمنی خودرو افزایش یابد به همان میزان ضریب سرقت آن کاهش خواهد یافت.

به همین منظور برخی از روش‌هایی که مالکین خودرو باید رعایت کنند تا هدف سارقان قرار نگیرند به شرح ذیل است:

۱- خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنید.

۲- خودرو خود را حتی برای دقایقی کوتاه در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنان ندارید قرار ندهید.

۳- به هنگام ترک خودرو از قرار دادن سوئیچ بر روی آن جداً بپرهیزید و از بسته شدن درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید .

۴- خودرو خود را به تعمیرگاههای غیر مجاز و ناشناس نسپارید؛ زیرا همواره احتمال ساخت سوئیچ یدکی و سرقت آن وجود دارد.

۵- هرگز خودرو خود را در اماکن خلوت و تاریک پارک نکنید.

۶- هنگام ورود و خروج از پارکینگ منزل مراقب باشید افراد غریبه وارد پارکینگ نشوند.

۷- هنگام گردش و تفریح، خودرو خود را در مکانی امن و در صورت امکان در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک کنید.

۸- در زمان خروج از پارکینگ منزل، ابتدا خودرو را خاموش و سوئیچ را برداشته و سپس درب پارکینگ را ببندید.

۹- چنانچه خودرو خود را در پارکینگ منزل پارک می‌کنید از قفل بودن درب‌های آن مطمئن شوید.

۱۰- اگر خودرو را به علت نقص فنی هل می‌دهید، اجازه ندهید افراد غریبه و ناشناس پشت فرمان بنشینند .

۱۱- هنگام وقوع حادثه و مراجعه به مراکز درمانی، خونسردی خود را حفظ نموده و در صورت ترک خودرو آن را قفل کنید .

۱۲- هنگام تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد، مراقب خودرو خود باشید .

۱۳- با اطمینان از اینکه فرزند خردسال شما در خودرو نشسته است، آن را رها نکنید.

۱۴-هنگام ترک خودرو، اسناد و اوراق شناسایی و اموال با ارزش را در داخل آن قرار ندهید .

۱۵- از پذیرفتن هر نوع خوراکی و آشامیدنی از مسافران ناشناس خودداری کنید؛ زیرا ممکن است آنان قصد مسموم کردن شما و سرقت خودرو را داشته باشند.

 تهیه و تنظیم: کارمند رتبه ۱۶ مهدی نعمایی- رییس اداره آموزش همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس

کشف بیش از ۳۴ کیلو اکلیل و سرنج در “زرقان

فرمانده انتظامی “زرقان” از کشف ۳۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد پیش‌ ساخته محترقه از نوع اکلیل و سرنج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بیژن بارسالاری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه با هدف پیشگیری از بروز حوادث ناگوار، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ با همکاری کارکنان سپاه با اقدامات فنی مطلع شدند برخی از واحدهای صنفی اقدام به نگهداری و فروش مواد محترقه می‌کنند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از ۳ مغازه، ۱۵ ۳۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد پیش‌ ساخته محترقه از نوع اکلیل و سرنج کشف و یک نفر را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “زرقان” خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امنیت مطلوب برای فعالیت‌های اقتصادی

فرمانده انتظامی “فسا” گفت: این شهرستان برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری، فعالیت اقتصادی و کسب و کار دارند از امنیت مطلوب و لازم برخوردار است.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: حفظ امنیت و آرامش در جامعه و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مهمترین مأموریت پلیس است که انتظامی این شهرستان در راستای تحقق این امر از هیچ کوششی فرو گذار نبوده است.

وی افزود: با توجه به مطالبات مردمی، یکی از اولویت های مهم پلیس، کاهش جرایم در حوزه سرقت است که در این راستا با برگزاری نشست های هم اندیشی درون و برون سازمانی، تدابیر خاصی با توجه به موقعیت شهرستان اتخاذ شده که آگاهسازی عمومی در راستای ترویج فرهنگ خود مراقبتی را می‌توان از عمده اقدامات موثر در کاهش سرقت دانست.

این مقام انتظامی در ادامه به ضرورت حفظ امنیت در حوزه کسب و کار اشاره کرد و گفت: در راستای پیشگیری از سرقت و ارتقاء احساس امنیت، گشت های پیاده و موتوری در کلیه مراکز خرید از جمله خیابان طالقانی، امام (ره)، بازار و بازارچه طلا فعال هستند و در این راستا به دلیل توجه وِیژه سارقان به صنف حساس طلافروش، با تعامل و همکاری متصدیانِ این صنف، مقررات خاصی نیز به منظور ناکامی سارقان اعمال شده است.

سرهنگ “قسام” با بیان اینکه شهرستان فسا برای کسانی که قصد سرمایه گذاری، فعالیت اقتصادی و کسب و کار را دارند از امنیت لازم برخوردار است، خاطر نشان کرد: با توسعه تعامل بین تمام اقشار جامعه و اقدامات جهادگونه همه ادارات و نهادها، می‌توان به این امنیت، پایداری و استمرار بخشید.

کشف ۵۱ تن کود شیمیایی احتکار در “داراب”

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۵۱ تن کود شیمیایی احتکار به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی داراب با اقدامات فنی و تخصصی از دپو مقدار زیادی کود شیمیایی در یکی از بخش‌های این شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۵۱ تن کودشیمیایی احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “داراب” با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کودهای مکشوفه ۲ میلیارد ریال براورد شده است، گفت: در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانوین به مرجع قضائی معرفی شد.

پلمب ۵۱ حلقه چاه غیر مجاز در “استهبان”

فرمانده انتظامی “استهبان” از پلمب ۵۱ حلقه از چاه‌های غیرمجاز در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین اکبرپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورای تأمین، طرح اجرای پلمب چاه‌های غیرمجاز در دستور کار پلیس و کارشناسان سازمان آب منطقه ای شهرستان استهبان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و بحران آب در منطقه، ماموران این فرماندهی پس از یک سری تحقیقات میدانی محل این چاه‌های غیرمجاز را در زمین‌های کشاورزی روستاهای این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی “استهبان” گفت: این طرح که با حضور کارشناسان سازمان آب منطقه ای اجرا شد ۵۱ حلقه از چاه‌های غیر مجاز با حکم مقام قضائی پلمب شد.

سرهنگ “اکبرپور” با تقاضا از شهروندان و کشاورزان مبنی بر رعایت توصیه و هشدارهای ارائه شده در خصوص مصرف آب، بر برخورد قانونی با متخلفان حفر چاه‌های غیر مجاز از سوی پلیس تاکید کرد.

دستگیری  19 نفر از عاملان مزاحمت برای مردم در شب چهارشنبه سوری  

فرمانده انتظامی جهرم گفت: ۱۹ نفر از عاملان مزاحمت برای مردم و اخلال در نظم عمومی درشب چهار شنبه سوری در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اخلال در نظم عمومی را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: ۱۹نفر از عاملان مزاحمت برای مردم که اقدام به مزاحمت و اخلال در نظم عمومی در شب چهارشنبه آخر سال می‌کردند توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان دستگیر شده تعدادی مواد محترقه غیرمجاز نیز کشف شد، ادامه داد :مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

سرهنگ “رزمجویی” با اشاره به اینکه دستگیر شدگان برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت و به پشتوانه آگاهانه مردم با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس برگزیده نخستین جشنواره ملی “مردم داری” شد

در نخستین جشنواره ملی استانی “روبط عمومی مردم داری” آثار ارسالی معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان از بین ۴۷ آثار ارسالی به شکل کلیپ و موشن گرافی، به عنوان آثار برگزیده معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، نخستین جشنواره ملی “روابط عمومی مردم داری” که به همت استانداری فارس بخش استانی آن در شیراز برگزار شد، آثار ارسالی مجموعه روابط عمومی شهرداری شیراز و معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی فارس به شکل مشترک جوایز نفر سوم این جشنواره کسب کردند.

گفتنی است نخستین جشنواره هنر مردم داری روابط عمومی‌ها از ۲۷ دی‌ماه فراخوان آن به دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان اعلام و تا پایان ۱۲ اسفند ماه، ۴۶ دستگاه با ارسال ۴۷ اثر در این رویداد مهم استانی شرکت کردند.

کشف بیش از ۵ هزار عدد ترقه در مرودشت

فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۵ هزار و ۴۲ عدد انواع ترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با فروشندگان مواد محترقه، ماموران پلیس شهرستان مرودشت موفق شدند حین گشت‌زنی و سرکشی از دو مغازه ۵ هزار و  42 عدد ترقه غیرمجاز کشف و ۲ نفر را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از ورود هرگونه کالای قاچاق، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

تو را در کنار خود احساس می کنیم

بابای نازنینم؛ این چهل روز به سختی بر ما گذشت اما تو را همواره در کنار خود احساس می کنیم.

در مراسم چهلمین روز شهادت سرهنگ دوم شهید “علی اکبر رنجبر” در شیراز، “طاها” فرزند این شهید بزرگوار دلنوشته ای را برای حاضران قرائت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

“و گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان متنعم اند.”

پدر مهربانم؛ ۴۰ روز از شهادت مظلومانه ات می گذرد، روزهایی که همچون سال ها بر ما گذشت …

بابای شهیدم؛ آنچه که تسلای خاطر من،  مادر و خواهرم است جانفشانی ات برای امنیت مردم و کشورمان است.

همه به من می گویند پدرت باعث افتخار مجموعه انتظامی است، خون او حافظ امنیت ایران اسلامی است.

گرچه این روزهای نبودنت بسیار تلخ بر ما می گذرد اما قاب عکس تو در خانه که مزین به نام شهید است می درخشد و باعث سربلندی ما است.

پدر عزیزم؛ یادت همواره در قلب من، مادر و خواهرم است. ان شاء الله که راهت نیز در خاطره و یاد همرزمانت باقی باشد و برای امنیت مردم تلاش کنند.

بابای نازنینم این چهل روز به سختی بر ما گذشت اما تو را همواره در کنار خود احساس می کنیم، ان شاءالله که همرزمانت هم ما را فراموش نکنند.

پدر عزیزم؛ از تو می خواهم در بهشت برین دعاگوی ما باشی و در سختی های زندگی ما را تنها نگذاری، چرا که اعتقاد دارم شهیدان زنده اند.

در این فرصت باید از همه مردم به ویژه همشهری ها و هم استانی هایم تشکر کنم که در مراسم تشییع پدر شهیدم حضوری پر شور داشتند، ان شاءالله که بتوانیم در شادی هایشان جبران کنیم.

تهیه و تنظیم : مسلم احمدی- خبرنگار پایگاه خبری پلیس فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32369

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.