• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

امنیت نعمت بزرگی است که از آن غافل هستیم

  • کد خبر : 32366
  • 25 اسفند 1400 - 8:00
امنیت نعمت بزرگی است که از آن غافل هستیم
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امنیت نعمت بزرگی است که از آن غافل هستیم، گفت: الحمدالله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت خوب و مطلوبی برقرار است و ما باید کسانی که این امنیت را به وجود می آورند بشناسیم و از آن ها قدردانی کنیم.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله “لطف الله دژکام” نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در مراسم چهلمین روز شهادت سرهنگ دوم شهید “علی اکبر رنجبر” در شیراز،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام ، اظهار داشت: در احادیث ما از سلامت و امنیت به عنوان دو نعمتی نام برده شده است که تا وقتی انسان آن ها را دارد قدرشان را نمی داند و به محض اینکه خللی در این دو نعمت به وجود بیاید، قدر آن ها را بهتر و بیشتر خواهد دانست.
وی با بیان اینکه امنیت یکی از نعمت های بزرگ خداوند در جامعه است، افزود: الحمدالله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت خوب و مطلوبی برقرار است و ما باید کسانی که این امنیت را به وجود می آورند بشناسیم و از آن ها قدردانی کنیم.
آیت الله دژکام تأکید کرد: امروز مجموعه کارکنان انتظامی که در رأس مسئولیت ایجاد امنیت جامعه قرار دارند و برای حفظ و حراست از آرامش مردم تلاش می کنند، باید مورد قدردانی قرار گیرند.
وی تأکید کرد: امنیت نعمت بزرگی است که از آن غافل هستیم و امروز باید ابعاد مختلف امنیت برای مردم تبیین و شناسانده شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت وجود امنیت اخلاقی در جامعه، عنوان کرد: با وجود اینکه دشمنان به صورت ویژه در این موضوع ورود کرده اند، ولی مجموعه انتظامی در راستای تأمین امنیت اخلاقی تلاش ها و اقدامات گسترده ای انجام می دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.
آیت الله دژکام در پایان گفت: بر روح بلند شهید والامقام “علی اکبر رنجبر” درود می فرستیم و از خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و محشور شدن با اولیا الهی و برای خانواده معظم این شهید بزرگوار، صبرجمیل خواهان و خواستارم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32366

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.