• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

رضا جاویدی، رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کلانشهرهای ایران شد

  • کد خبر : 32052
  • 18 اسفند 1400 - 13:47
رضا جاویدی، رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کلانشهرهای ایران شد
با حضور مجتبی فیلسوف‌زاده مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و شهردار شیراز، حکم رضا جاویدی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز به عنوان رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع کلانشهرهای ایران از سوی رییس این کمیته به وی اعطا شد.

به گزارش سحاب پرس، عبدالمطهر محمدخانی رییس کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در این حکم خطاب به رضا جاویدی بیان داشت: بنا به انتخاب شایسته اعضای کارگروه تخصصی تبلیغات و برند شهری در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان به مدت یک سال به سمت رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: با توجه به اهمیت بالای این کارگروه در کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ضروری است نسبت به برگزاری جلسات مستمر تحت نظارت دبیر محترم کمیته، اهتمام ویژه را معمول دارید.

تهیه و تنظیم سند اجرایی کارگروه در جهت هم افزایی تجارب کلانشهرها، ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین اعضای کارگروه، برقراری تعامل بیشتر با سازمان زیباسازی و یا مرکز متولی سیما و منظر شهرداری‌ها، افزایش حداکثری تولید محتوا در حوزه موضوعات تبلیغات و برند شهری، تولید محتوا یکسان و مشترک و اکران همزمان در مناسبت های ویژه و ارتباط گیری با سازمان‌های مختلف فرهنگی به جهت تبادل اطلاعات و انجام فعالیت‌های مشترک از اهم وظایف این کارگروه می‌باشد.

بر اساس این گزارش در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که در تهران برگزار شد، رضا جاویدی با رأی اعضا به عنوان رییس کارگروه تبلیغات و برند شهری انتخاب شد.

برای اولین بار ۶ کارگروه اجرایی با عناوین مرتبط، ذیل کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در دستور کار این نشست قرار گرفت و ۲۰ مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرها در این کارگروه ها عضو و فعال شدند.

کار گروه تبلیغات و برند شهری، کارگروه رسانه، کار گروه راهبردی و توسعه، کار گروه شبکه های اجتماعی و تولید محتوا، کار گروه بین الملل و دیپلماسی شهری، کار گروه ارتباطات مردمی از جمله کارگروه اجرایی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32052

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.