• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

یگان امداد نیروی انتظامی به یاری کلانتری اجرایی شهرداری می آید

  • کد خبر : 32010
  • 16 اسفند 1400 - 20:30
یگان امداد نیروی انتظامی به یاری کلانتری اجرایی شهرداری می آید
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: همکاری صمیمی و تنگاتنگ شهرداری و نیروی انتظامی موجبات آسایش و رفاه نسبی مردم را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری جلسه مشترک معاون خدمات شهری شهرداری و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز در محل دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز با حضور سرهنگ شجاعی و غلامرضا غلامی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز برگزار شد.

غلامرضا غلامی معاون خدمات شهری شهرداری برگزاری نشست مشترک با حضور سرهنگ شجاعی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز را گامی بلند در جهت هم افزایی دستگاه های خدمت رسان و استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه کلانشهر شیراز و استان ارزیابی کرد و اظهار داشت: همکاری صمیمی و تنگاتنگ شهرداری و نیروی انتظامی موجبات آسایش و رفاه نسبی مردم را فراهم آورده است و امیدواریم با افزایش سطح همکاری بین این دو نهاد شاهد افزایش رضایتمندی عمومی در کلانشهر شیراز باشیم.

وی در ادامه این جلسه مشترک ایجاد نظم و امنیت بخشی در شهر را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت، نظم و انضباط بخشی در مقوله های آمد و شد شهروندان ،ترافیک، ساماندهی کسبه و مشاغل و ارائه خدمات و بسیاری از موارد دیگر از وظایف مشترک شهرداری و نیروی انتظامی می باشد و مردم عزیز نیز قدردان خادمان در مجموعه انتظامی هستند.

سرهنگ شجاعی در ادامه این جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی شهرستان شیراز برای حمایت و صیانت از پروژه ها و طرح های شهرداری شیراز که در گیرنده منافع عمومی شهروندان می باشد اعلام کرد: با استفاده از توان و پتانسیل یگان امداد نیروی انتظامی در کنار پلیس اجرائیات شهرداری خواهیم بود و بر این باورهستیم که نیروی انتظامی در همه حال در کنار مردم می باشد و از تمام توان خود در تأمین آرامش شهروندان لحظه ای درنگ نخواهد کرد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32010

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.