• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
2
​رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز:

پروژه های شهرداری منطقه دو بر اساس نیازسنجی محلات در حال اجرا است

  • کد خبر : 31456
  • 18 بهمن 1400 - 14:10
پروژه های شهرداری منطقه دو بر اساس نیازسنجی محلات در حال اجرا است
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ضمن بررسی پروژه های در حال اجرای شهرداری منطقه دو اظهار کرد: با اجرای پروژه های ارزشمندی در حوزه خدمات شهری که در سطح شهرداری منطقه دو در حال اجراست ، میزان رضایتمندی قابل توجه ساکنین منطقه را در بر داشته است.

به گزارش سحاب پرس، مهندس مسعود زارعی ضمن تقدیر از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری منطقه دو گفت: موضوع درآمد در شهرداری های مناطق متفاوت است به گونه ای که در برخی از مناطق برخوردار قیمت زمین گران تر است و عوارض بیشتری دریافت می گردد و در برخی مناطق کم برخوردار و محروم عوارض کمتری دریافت می گردد و منابع مالی کمتری برای شهرداری به شمار می روند اما شهرداری شهر را به صورت یکپارچه مدیریت می کند و بر اساس حوزه درآمدی کلان برنامه ریزی کلانی برای همه شهر با توزیع مناسب پروژه ها انجام می دهد.
زارعی با بیان اینکه با تلاش و مدیریت شهردار منطقه دو از نظر درآمدی در وضعیت تعادلی قرار دارد گفت: با تلاش مجموعه شهرداری منطقه دو، شاهد اجرای پروژه‌های بهسازی پارک‌ها و فضای سبز، نورپردازی، زیبا‌سازی، احداث پیاده‌راه و زمین ورزشی در سطح منطقه هستیم که نوید آینده درخشانی را برای منطقه می‌دهد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه وظایف کمیسیون بسیار گسترده و متنوع است، گفت: موارد اجرایی در مناطق در حوزه جمع آوری پسماند، تعمیرات و حفظ و نگهداری تاسیسات، فضای سبز ، تخلفات شهری و موارد مختلف امور شهر همراه با ارتباط سیستمی به شکل تخصصی در سطح مناطق انجام می شود.
زارعی گفت: این نشست هاو بازدیدها به منظور رفع ایرادات و مشکلات است و خود را ملزم می دانیم تا در مناطق مختلف شهرداری حضور پیدا کنیم و مطمئن هستیم که این جلسات می‌تواند نقش مهمی در ارتباط بهتر بین شورا، مردم و مسئولین ایجاد نماید تا نتایج آن را در سطح جامعه ببینند.
وی با اشاره به حضور یاوران شورا به عنوان نمایندگان مردم در این جلسات وبازدیدها افزود: شنیدن نقطه نظرات نمایندگان مردم در تصمیم گیری ها بسیار موثر است و حتما نقش تعیین کننده ای در اداره امور شهر دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31456

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.