• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

تمام توان خود را جهت حمایت و رفع موانع سرمایه گذاری به کار می گیریم

  • کد خبر : 30940
  • 23 دی 1400 - 19:36
تمام توان خود را جهت حمایت و رفع موانع سرمایه گذاری به کار می گیریم
اولین نشست آسیب شناسی سرمایه گذاری و هم اندیشی روسای کمیسیون های اقتصاد و سرمایه گذاری، گردشگری و زیارت شورای شهر، معاون مالی و اقتصادی شهرداری و جمعی از سرمایه گذاران در شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، سعید مصفا معاون مالی و اقتصادی و سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری شیراز ضمن اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به بخش سرمایه گذاری به عنوان یکی از شاخصه های مهم و تأثیرگذار در رشد و توسعه اقتصادی کلانشهر شیراز تاکید کرد: ما در این دوره، تمام توان خود را جهت حمایت و رفع موانع سرمایه گذاری به کار می گیریم و امیداوریم شاهد اتفاقات بزرگ و ارزشمندی در حوزه سرمایه گذاری در شیراز باشیم.
محمد حسن اسدی، رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه سند آسیب شناسی و رفع موانع سرمایه گذاری در شهرداری دچار فراز و نشیب های زیادی بوده است خاطرنشان کرد: با کمک و تعامل خود سرمایه گذاران، مسیر رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه شهر شیراز هموار خواهد شد و ما تمام همت خود را برای جذب سرمایه گذاران بکار بسته و اجازه نخواهیم داد سرمایه از این شهر خارج شود.
اسدی با اشاره به اینکه در کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر، تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده و امیدواریم به نتایج خوبی هم دست پیدا کنیم، افزود: امروز هم شهرداری، هم شورای شهر و هم تمام مسئولان استان مصمم هستند همه موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری برداشته شود و تمام تلاشمان را برای تحقق این امر به کارخواهیم گرفت.
در ادامه محمد فرخ زاده ، رییس کمیسیون گردشگری و زیارت و عضو کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری نیز بر عملگرایی و نگاه به آینده تاکید کرد و یادآور شد: تمامی اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر شیراز، با انگیزه دو چندان، مباحث سرمایه گذاری را دنبال می کنند و به سرمایه گذاران امیدواری داد که با حضور جدی و علاقمندی آنان و شفافیت در پروژه ها بتوانیم به سرانجام خوبی برسیم.
در ادامه این جلسه، تعدادی از سرمایه گذاران نیز به بیان مشکلات این حوزه و راهکارهای پیشنهادی در زمینه رفع موانع سرمایه گذاری و رونق اقتصادی شهر پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30940

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.