• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

پیام رییس شورای اسلامی شهر شیراز در پی حادثه سیل در جنوب استان فارس

  • کد خبر : 30933
  • 22 دی 1400 - 19:32
پیام رییس شورای اسلامی شهر شیراز در پی حادثه سیل در جنوب استان فارس
در پی وقوع سیل ویرانگر در جنوب استان فارس، مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده،و ضرورت کمکهای مردمی و ورود دستگاههای عمومی به امداد مردم آسیب دیده تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، متن این پیام به این شرح است:
جناب آقای زارع
شهردار محترم بیرم لارستان فارس
با سلام و احترام، در این ایام و ساعات سخت و دشوار، برای شما و مردم شریف و شهید پرور بیرم لارستان فارس با بیش از چهار هزار شهید گلگون کفن، آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.
یقین دارم، آنانکه در دیار تشنه ترین کویر مسکونی فارس، کوه صبرند بر این مصیبت سیلاب، همان استقامت و پایداری گذشته را از خود بر جای خواهند گذاشت و این حماسه رنج و ایثار ، چونان یادگاری بر کتاب استقامت بیرم صبور ثبت خواهد شد .
از درگاه خداوند متعال خواستدارم تا همه این مصیبت ها و رنج ها را برایتان به اجری جاودان در آن سوی پرده این عالم مادی قرار دهد و آلام دیار بیرم را به حق شهدای راستینش به فردایی خرم و دل غمدیده مردمان دیندارش را شاد و دیدگان همه ما را به نور چهره دلربای عزیز زهرا (س) منور قرار دهد.
مردم عزیز بیرم نیز همچنان درگیر بسیاری از مشکلات ناشی از سیل می‌باشند. همه وظیفه داریم به کمک سیل‌زدگان بشتابیم. خداوند متعال به مردم عزیز ما بویژه کسانی که در معرض این امتحانات دشوار قرار دارند صبر دهد و با لطف خود سختی‌ها را جبران فرماید.
به مخاطره افتادن زندگی و جان هموطنان، برای همه مردم سخت و دردناک است، بنابراین از هر کمکی در راستای یاری رساندن به سیل زدگان دریغ نخواهیم کرد.
ای کاش دارایی های شهرداری شیراز سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در این ایام، این چنین سخت و ضیق نبود تا بیش از این حق برادری را بجا می آوردیم. عذر ما را در این کوتاهی ها بپذیرید و سلام ما را به همه عزیزانمان در بیرم برسانید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30933

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.