• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

شهرداری شیراز با امدادرسانی و مقاوم سازی به یاری بخش سیل زده بیرم رفت

  • کد خبر : 30868
  • 21 دی 1400 - 19:15
شهرداری شیراز با امدادرسانی و مقاوم سازی به یاری بخش سیل زده بیرم رفت
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید میدانی از بخش بیرم شهرستان لار گفت: استانداری فارس به شهرداری شیراز درخصوص تخصیص امکانات جهت سیل بیرم تکلیف کرده بود.

به گزارش سحاب پرس، علی اکبر سلطانی افزود: در این راستا بخشی از امکانات شهرداری شیراز برای تسریع عملیات امدادرسانی به شهر و مردم بیرم به این بخش گسیل شد. 

وی ادامه داد: شهرداری شیراز در بخش ایمن سازی نیز اقداماتی از قبیل ایجاد خاکریزها و … را انجام میدهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: شورا نیز به پشتوانه مصوبه کمیسیون، شهردار شیراز را در بازدید میدانی از بخش بیرم لارستان همراهی و بر عملکرد شهرداری نظارت می کند و چنانچه شهرداری شیراز برای خدمت بیشتر نیازمند مصوبه ای بود، نیز اقدامات لازم انجام می شود. 

سیده مریم حسینی رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید میدانی گفت: به مردم بیرم این نوید را میدهم که مردم استان فارس در کنار آنها هستند و برای رسیدن وضعیت مردم به شرایط مناسب از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد. 

حسینی خاطرنشان کرد: از روز جمعه ۱۷ دی ماه ماشین آلات و تجهیزات شهرداری شیراز به بیرم اعزام شدند و با توجه به وضعیت و شرایط این منطقه، تا چند روز دیگر نیز شاهد حضور تجهیزات و ماشین آلات در بیرم خواهیم بود. 
رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورا و شهردار شیراز، با نیت محرومیت زدایی اقدام به خدمت رسانی به مزدم سیل زده بخش بیرم لارستان کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30868

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.