• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
شهردار منطقه پنج شیراز خبر داد

احداث نخستین پیست موتورسواری شیراز در بوستان مادر

  • کد خبر : 30859
  • 21 دی 1400 - 19:06
احداث نخستین پیست موتورسواری شیراز در بوستان مادر
شهردار منطقه پنج شیراز خبر داد: اولین پیست موتور سواری شیراز تا پایان سال در بوستان مادر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز ، رضا مسعودی ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه های شهرداری منطقه ۵، ساخت پیست موتورسواری پارک مادر است که در مراحل نهایی اجرا قرار دارد.
وی افزود: این پیست موتورسواری در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار در حال اجراست که تا کنون‌ ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با رعایت کامل استانداردهای فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری ساخته خواهد شد.
شهردار منطقه پنج شیراز اظهار داشت: این پیست به طول ۳ کیلومتر و ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر تماشاچی هم اکنون شامل ساختمانهای اداری ، تعمیرگاه وسایل نقلیه، ساختمان خبرنگاران و داوری و نگهبانی، نمازخانه و سرویس بهداشتی به متراژ ۴۰۰ متر مربع است و تا پایان سال شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.
وی گفت: این پیست ویژه موتورهای کراس طراحی شده و وجود تپه های خاکی و محیط استاندارد و ایمن باعث میشود تا شاهد استقبال علاقه مندان به این ورزش باشیم‌ .
شهردار منطقه پنج شیراز افزود: یکی از ویژگیهای این پیست قرار گرفتن در بوستان مادر است و در کنار مجموعه های منحصر به فرد ورزشی دیگری از قبیل اسب سواری، پیست استاندارد اسکیت، پارک آموزش ترافیکی، سالن تیراندازی، رینگ دوچرخه سواری و پیاده راه است و امیدواریم به عنوان اولین پیست موتورسواری استاندارد شهر مورد استقبال علاقه مندان به این رشته قرار گیرد.
مسعودی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸میلیارد تومان ساخته شده که از این میزان ۳۰میلیارد تومان آن هزینه تملک و هشت میلیارد تومان هزینه اجرا این پروژه است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30859

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.