• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6

اخبار پلیس فارس – ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 30009
  • 27 دی 1400 - 12:49
اخبار پلیس فارس – ۲۷  دی ماه  ۱۴۰۰

ملاقات فرمانده انتظامی استان فارس با مردم در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ صبح امروز (۲۷ دی ماه) سردار “رهام‌بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان به همراه تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با حضور در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و به مشکلات انتظامی آنان رسیدگی کرد. […]

ملاقات فرمانده انتظامی استان فارس با مردم در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷

صبح امروز (۲۷ دی ماه) سردار “رهام‌بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان به همراه تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با حضور در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و به مشکلات انتظامی آنان رسیدگی کرد.

امداد رسانی پلیس “بوانات” به رانندگان گرفتار در برف و یخبندان

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات به همراه کارکنان به رانندگان گرفتار در برف و کولاک شدید در محور های مواصلاتی این شهرستان امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به دنبال بارش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی شهرستان بوانات ، رانندگان خودروهای گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی بوانات با کمک و امداد رسانی ماموران انتظامی، نجات یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات و کارکنان انتظامی در مناطق کوهستانی و برفی به رانندگان گرفتار در برف و کولاک شدید امداد رسانی کردند.

۲۱  فقره سرقت در پرونده ۲ سارق

فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری ۲سارق سابقه دار وکشف ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت های مجرمانه سارقان، ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام گشت زنی در سطح شهر به ۲ نفر مشکوک و آن ها را جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی، به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان داراب تأکید کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۲۷ تن کود شیمیایی قاچاق در “آباده”

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف ۲۷ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سید ابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این کامیون حامل ۲۷ تن کود شیمیایی قاچاق است، افزود: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد بود و همه مردم باید در این امر مهم نقش آفرینی کنند.

دستگیری سارق با ۹ فقره سرقت در”لارستان”

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی و اعتراف وی به ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از لوازم واشیاءداخل ساختمان وکابل وبرق وتجهیزات مخابراتی،  سرقت در اماکن ومعابر رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار در رابطه با این سرقت ها شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار داشت: متهم در تحقیقات به ۹ فقره سرقت از لوازم واشیا داخل ساختمان، سرقت اماکن دولتی(مدارس)، سرقت کابل و تجهیزات برقی و مخابراتی ،سرقت از مزارع وباغ ها اعتراف کرد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان می توانند با تجهیز باغ و اماکن خود به دزدگیر و دوربین مداربسته، از سرقت پیشگیری کنند.

دیدار با خانواده شهید “حسین لطفی دهبهی” در قیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان “قیروکارزین” با خانواده شهید “حسین لطفی دهبهی” دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و ارج نهادن به فرهنگ غنی ایثار و شهادت، سرهنگ “قربانعلی روستا ” و هیئت همراه با حضور در منزل شهید “لطفی” یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: شهدا درس تقوا، ایمان و از خودگذشتگی به ما آموختند و همه ما مدیون حرکت عظیم شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان “قیروکارزین” تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا الگوی مناسب صبر، بردباری و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌‎های فراوان با اهدا خون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

گفتنی است در حاشیه این دیدا سرهنگ “روستا” از مادر این شهید بزرگوار با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

دستگیری سارق  با ۱۰ فقره سرقت در “شیراز”

فرمانده انتظامی “شیراز” از دستگیری سارق درون خودرو و منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو و منزل در شهرستان شیراز، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری “۲۴ ابوذر” شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای که با خودرو پراید اقدام به سرقت قطعات و محتویات می‌کرد را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آن را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارق تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل دوچرخه، سنگ فرز، پنل کولرگازی، کولر آبی، دریل، آچار آلات، ضبط خودرو، کابل برق ، اچاق گاز، تلفن همراه و … کشف شد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو و منزل اقرار و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

در داراب تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” از کشف ۳۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامی پاسگاه “رستاق” داراب حین گشت زنی در محورهای خاکی منتهی به این شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که در اطراف مناطق کوهستانی در حال تردد بودند مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر دو خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها ۳۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۶ فقره سرقت در “کازرون”

فرمانده انتظامی “کازرون” از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی از محلات شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی اولیه به ۱۶فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرهنگ “زراعتیان” به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

سرقت در سروستان و کشف در “خرامه”

فرمانده انتظامی شهرستان “خرامه” از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی خرامه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب که در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از استعلام از سامانه پلیس آگاهی متوجه شدند که موتورسیکلت مذکور سابقه سرقت از شهرستان سروستان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، از شهروندان خواست توصیه و هشدارهای پلیسی را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق مسلح  متواری  در “کوار” دستگیر شد

فرمانده انظامی “کوار” از دستگیری سارقی خبر داد که در سال ۹۷ اقدام به سرقت مسلحانه لوازم خانگی از یک سواری پژو پارس در اطراف این شهرستان کرده بود.

سرهنگ  “سیدرحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی حکم جلب صادره از اجرای احکام کیفری منی بر دستگیری فردی به هویت “ح‌ک” به اتهام سرقت مسلحانه، ‌شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.                                   

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند که متهم در منزل خود در یکی از روستاهای اطراف کوار مخفی شده است.

سرهنگ “هاشمی” گفت: ماموران انتظامی بخش “طسوج” با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل و متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انظامی “کوار” با قدردانی از دستگاه قضا در برخورد مقتدرانه با مجرمان جرایم خشن، عنوان داشت: این شهرستان محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت می‌باشد.

عملیات مشترک پلیس بوشهر و لامرد با کشف ۳۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی “لامرد” از توقیف سواری پراید و کشف ۳۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و استان‌ “بوشهر” خبر داد.

سرهنگ “مهراب زارع پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “بوشهر” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی با سواری پراید حامل تریاک در محور “هرمزگان-لامرد” در حال تردد هستند است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان “لامرد” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “لامرد” پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند خودرو پراید حامل تریاک را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “لامرد” با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلو تریاک کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30009

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.