• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
5

تمدید جشنواره کالا و محصولات فرهنگی تا ۳۰ دی

  • کد خبر : 29812
  • 23 دی 1400 - 13:01
تمدید جشنواره کالا و محصولات فرهنگی تا ۳۰ دی
معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی فارس، با تمدید ارسال آثار تا 30 دیماه 1400 و نگاهی کاملا متفاوت منتظر دریافت آثار هنرمندان و اهالی ادب و هنر استان می باشد.

به گزارش سحاب پرس، مهدی امید بخش به بخش های متنوع جشنواره اشاره داشت و گفت: این عناوین موضوع هایی چون نوشت افزار شامل ابزار نگارش، دفتر، قلم و…….، کالاها و هدایای فرهنگی حتی در قالب هنرهای مردمی و بومی مانند، فرش، جاجیم، گلیم، نگارگری و….، بخش ویژه در قالب آثار هنری با دریافت بصری از هنرهای شیراز، مانند لوگو، پوستر، طرح جلد، نقاشی، خط، نقاشیخط، طراحی لباس و….را شامل می شود.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی فارس، افزود: علاقه مندان می توانند از روش بارگزاری اثر در سایت قاصدک به آدرس https://yek.link/Ghasedakapp و یا شماره واتس آپ برای پشتیبانی اثر ۰۹۰۲۴۲۱۹۵۰۸ اقدام کنند.

امید بخش با بیان اینکه جوایز هر بخش عبارت است از نفر اول هر بخش ۳۰۰۰۰۰۰۰ریال، نفر دوم هر بخش ۲۰۰۰۰۰۰۰ریال و نفرسوم هر بخش ۱۰۰۰۰۰۰۰ریال، گفت: آنچه که باید دبیرخانه های استانی اهمیت دهند این بوده که بر اساس اقلیم استان نگاه خود را در بحث متن موضوعی فراخوان جشنواره متفاوت از دیگر استان‌ها ببینیم و مکتب شیراز و آنچه که به نام هنرهای بومی شیراز است را در متن فراخوان بگنجانیم که چنین هم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این جشنواره در دو بخش نوشت افزار به عنوان یکی از دغدغه جدی اهالی فرهنگ و بخش آزاد که کالا و هدایای فرهنگی را شامل می‌شود برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29812

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.