• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
5

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از کانون شهدای روستای سلطان آباد شیراز

  • کد خبر : 29799
  • 23 دی 1400 - 11:03
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از کانون شهدای روستای سلطان آباد شیراز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از کانون شهدای روستای سلطان آباد شیراز بازدید کردند.

به گزارش سحاب پرس، روستای سلطان‌آباد، نزدیک‌ترین و از کم‌برخوردارترین روستای شیراز است که مردمی سخت‌کوش دارد.
این روستا، که با بسیاری از محرومیت ها و گرفتاری‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند، جهادگران و پویش‌گران پویایی را در زمینه فرهنگی و هنری دارد.
این جهادگران با راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری در مسجد به نام شهدای این روستا با اجرای برنامه های مختلف و حضور نوجوانان و کودکان فعالیت‌ های فرهنگی و هنری را با جنب و جوشی ویژه دنبال می‌کنند.
کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای سلطان‌آباد، پذیرای حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس بود.
این ۲ مسئول فرهنگی از نزدیک با پویایی این کانون در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، کتابخانه، تالیف آثار و برنامه های ویژه شهدا و همچنین اشتغال‌زایی در فالب راه اندازی کارگاه خیاطی آشنا شدند و در جریان ساخت مجتمع فرهنگی و هنری بیت‌الزهراء (س) در جوار این مسجد قرار گرفتند.
در این بازدید محمدجواد فرمانی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سلطان آباد شیراز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی با محوریت مسجد شهدا خواستار حمایت و توجه مسئولان از این برنامه ها شد.
براساس این گزارش، در حاشیه این بازدید که در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از مادران شهیدان اصغر فرمانی، حمید فرمانی، حسن فرمانی و محسن رضایی، چهار شهید از ۱۸ شهید سلطان آباد که در قید حیات هستند، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29799

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.