• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
8

اخبار پلیس فارس – ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 29073
  • 12 دی 1400 - 18:51
اخبار پلیس فارس – ۱۲ دی ماه  ۱۴۰۰

هدف دشمنان دور کردن ما از اصل ، مذهب و دین است فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی، گفت: هدف دشمنان دور کردن ما از اصل ، مذهب و دین است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در جمع سربازان مرکز آموزشی شهید دستغیب شهرستان […]

هدف دشمنان دور کردن ما از اصل ، مذهب و دین است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی، گفت: هدف دشمنان دور کردن ما از اصل ، مذهب و دین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در جمع سربازان مرکز آموزشی شهید دستغیب شهرستان “جهرم”، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین شهادت سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی”، اظهار داشت: شهید “حاج قاسم سلیمانی” شخصیتی بود که با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) در بدترین وضعیت عملیاتی گره های کور را باز می کرد.

وی با بیان اینکه این بزرگواران در بهترین مکان ها مهمان پروردگار خود هستند، افزود: باید همگی با مطالعه، سیره و روش زندگی این عزیزان را سر لوحه کار خود در زندگی قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه هر کدام از شما سربازان عزیز می توانید یک “حاج قاسم سلیمانی” شوید، گفت: کاری که این شهید بزرگوار انجام داد این بود که همه چیز را متعلق به خدا می دانست و هرکس این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد، خداوند به او عزت می دهد.

سردار حبیبی خطاب به سربازان تصریح کرد: دشمنان اگر زمانی با جنگ سخت به مقابله با ما می آمدند، اکنون تغییر رنگ داده و با جنگ نرم قصد دارند نقشه های شوم خود را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان دور کردن ما از اصل ، مذهب و دین است، گفت: باید هوشیار باشیم و اهداف دشمنان را بشناسیم تا به لطف الهی نقشه های آنان را نقش بر آب سازیم.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار”حاج قاسم سلیمانی

فرمانده انتظامی استان فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است:

((وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ))

دو سال از شهادت سردار دل ها سپهبد “حاج قاسم سلیمانی” می گذرد. شهید بزرگواری که دست پلیدترین افراد به خون پاک او آغشته شد و این بزرگمرد مجاهد پس از عمری تلاش در راه دین و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید “سلیمانی” سال ها خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود که در راه دفاع از امنیت و اقتدار ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد. او اسوه تقوا، حق طلبی، ولایت مداری و از همه مهمتر مردم داری بود.

مردم عزیز ایران اسلامی نشان دادند که قدردان مجاهدت های شهدای عزیز ایران اسلامی و به ویژه این شهید والا مقام هستند و تا آخرین قطره خون در رکاب ولایت خواهند ماند و از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

اینجانب سالروز شهادت بزرگ مرد مقاومت سردار رشید اسلام “حاج قاسم سلیمانی” و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شهید پرور استان فارس تسلیت عرض می‌کنم.

ترفند راننده نیسان در حمل سلاح لو رفت

فرمانده انتظامی استان، از توقیف نیسان حامل اسلحه قاچاق و کشف ۳۲ قبضه سلاح شکاری در محور “اصفهان-شیراز”و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی این استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک دستگاه وانت نیسان تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد انتقال به استان “شیراز” را دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور “اصفهان-شیراز” اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی وانت نیسان متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی این استان  با بیان اینکه راننده وانت نیسان با نصب چراغ گردان و برچسب امداد خودرو بر روی بدنه قصد گمراه کردن ماموران را داشت، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۲ قبضه سلاح شکاری که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار “حبیبی” با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد،این مقام ارشد انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فارس با خانواده شهید قدرت الله ناطقی

معاون فرهنگی اجتماعی به همراه معاون عملیات پلیس فارس و جانشین فرمانده انتظامی جهرم با خانواده شهید والامقام “قدرت الله ناطقی” دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “کاووس محمدی” در این دیدار با بیان اینکه عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد، بیان کرد: امنیت و آسایش حاکم بر کشور اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است و وظیفه ما این است که تداوم دهنده راه این عزیزان باشیم تا بتوانیم به وصیت و سفارش آنها که همان حفظ نظام و پیروی از ولایت فقیه می‌باشد جامعه عمل بپوشانیم.

گفتنی است شهید “ناطقی” در سال ۶۷ بر اثر ترکش خمپاره در منطقه جنگی خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برگزاری جلسه جمع بندی نتایج نظارت تخصصی شهرستان “جهرم

جلسه جمع بندی نهایی نتایج نظارت تخصصی شهرستان جهرم با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، جلسه جمع بندی نهایی نتایج نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با حضور سردار” رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس و هیئت همراه در حسینیه فدک این فرماندهی برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این جلسه طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا(س) و همچنین تسلیت شهادت سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی”، اظهار داشت: در انجام مأموریت های محوله اگر همیشه خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم، در هیچ نقطه ای به بن بست نخواهیم رسید .

وی با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی، تاکید کرد:دشمن توجه و تمرکز خود را روی خانواده ها گذاشته است، بنابراین دشمن شناسی بسیار مهم است و اگر دشمن را نشناسیم از جایی وارد می شود که فکرش را نمی کنیم.

سردار حبیبی در پایان از زحمات و خدمات ارائه شده توسط فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان جهرم قدردانی کرد.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ “خسرو رزمجویی” فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، گزارشی از اقدامات و عملکرد شهرستان ارائه و در ادامه سرهنگ “مصطفی عباسی” رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس نتایج نظارت تخصصی از این شهرستان را برای حاضران قرائت و در خصوص محاسن، نواقص و معایب رده های انتظامی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

دیدار فرمانده انتظامی استان فارس با امام جمعه شهرستان “جهرم

سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان در سفر به شهرستان “جهرم” با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان فارس در این دیدار ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی”، اظهار داشت: شهرستان جهرم با داشتن مردمانی متدین و انقلابی و پیشینه فرهنگی غنی و قدمت از جمله شهرستان هایی است که باعث افتخار استان و حتی کشور است و شاهد امنیت خوبی در آن هستیم.

سردار “رهام بخش حبیبی” تصریح کرد: مأموران پلیس در گوشه گوشه کشور عزیزمان به مردم خدمات می دهند و در راستای آسایش و امنیت مردم  قدم بر می دارند.

وی در پایان سخنان خود از توجه و نگاه ویژه امام جمعه شهرستان جهرم  به فرماندهی انتظامی تشکر و قدر دانی به عمل آورد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین ” محمد حسین مدبر” طی سخنانی، گفت: شاهد زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی در سطح شهرستان جهرم و همه ما مدیون و قدردان این عزیزان هستیم.

وی بیان کرد:فلسفه وجودی پلیس این است که وجودشان گل است، اما باید در کف دستش خنجر و خارهایی هم باشد تا اشرار و بدکاران جای عندلیبان را نگیرند و این همان جاذبه و دافعه است.

مسیر دروازه قرآن در شیراز مسدود نیست

رئیس پلیس راهور استان گفت: مسیر دروازه قرآن در ورودی شیراز مسدود نیست و رانندگان با احتیاط می‌توانند تردد کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی بارش‌های شدید باران در شیراز اخباری مبنی بر  مسدود بودن مسیر دروازه قرآن در شیراز در فضای مجازی منتشر شده است که سرهنگ “صادق سلیمی” ضمن تکذیب این موضوع، بیان کرد:  در این خصوص تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است و در صورت بروز سیلاب پلیس می‌تواند  به خاطر حفظ جان شهروندان مسیر را مسدود و محور جایگزین را معرفی کند.

رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از سایت‌های رسمی دنبال کنند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان “لارستان” از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی لارستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این اتوبوس یک هزار و ۶۹۱ ثوب انواع پوشاک، ۱۷۰ جفت کشف و ۲۷ عدد بطری آب خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به معرفی راننده به دستگاه قضائی، تصریح کرد: پلیس از تمام ظرفیت‌های خود برای برخورد قانونی و بدون اغماض با قاچاقچیان اقتصادی بهره خواهد گرفت و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت طلب موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف تریاک در منزل

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۱۸ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک و دستگیری یک متهم در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: مأموران کلانتری “۱۱ امام” داراب با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از روستاهای این شهرستان دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۱۸ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی “داراب” با بیان اینکه در این خصوص یک نفر که در منزل حضور داشت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری  سارقان  در کوار  

فرمانده انتظامی “کوار” گفت: سارقان اماکن خصوصی و زمین‌های کشاورزی با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند. سرهنگ “سیدرحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع با سارقان و مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به ویژه در مناطق جرم‌خیز محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات از زمین‌های کشاورزی  و اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی شهرستان کوار، پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را  دستگیر کنند.

سرهنگ “هاشمی” با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و تجهیزات زمین‌های کشاورزی اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم باید همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار داده و هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

داخل جعبه اتوبوس گیربکس کشف شد

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف کالای قاچاق توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی لارستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر مشکوک و آنرا برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گیربکس کامیون و ۶ عدد بخاری برقی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی که داخل جعبه اتوبوس جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ “امجدی” با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم مبارزه با قاچاق کالا، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

هوشیاری پلیس سارق پراید را به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” از توقیف پراید مسروقه خبر داد که سارق با نصب پلاک یک خودرو دیگر در سطح شهر تردد می‌کرد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ معلم حین گشت زنی در سطح شهر به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی انجام شده، شماره پلاک خودرو فاقد سابقه سرقت بود لیکن با هوشیاری پلیس و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” با اشاره به اینکه راننده سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پراید مکشوفه جهت تحویل به مالباخته روانه پارکینگ شد.

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی “لامرد” از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد

سرهنگ “مهراب زارع پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی فاقد پروانه، ۲۸ واحد را در بخش اشکنان مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این طرح ۶ واحد صنفی متخلف برابر مقررات پلمب و مالکان به اتاق اصناف معرفی شدند.

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا  در پاسارگاد

فرمانده انتظامی “پاسارگاد” از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مصطفی توکلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای این طرح‌ها روز گذشته ماموران انتظامی پاسارگاد با اجرای تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند ۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل بار را شناسایی و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۲۶۰ قطعه لوازم یدکی، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۱ عدد لوازم آشپزخانه، ۵ دستگاه ریش تراش، ۷۷۴ ثوب انواع البسه، ۷۰ جفت کفش و ۹۲۰ عدد کاور گوشی موبایل خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی “پاسارگاد” با اشاره به دستگیری ۳ نفر و معرفی آنها به مراجع قضایی، بیان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سارق حرفه ای در “کازرون” به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۲۷ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، طیور و احشام در سطح شهرستان کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و به کار‌گیری گشت‌های نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” با بیان اینکه متهم ۳۴ ساله در بازجویی اولیه به ۲۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی، طیور و احشام اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای سابقه‌دار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ “زراعتیان” بر توجه و رعایت شهروندان به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرقت درشیراز و کشف درقیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان “قیروکارزین” از کشف یک دستگاه وانت نیسان مسروقه با هوشیاری ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “قربانعلی روستا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی در بخش افزر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد وانت نیسان مذکور مسروقه و سابقه سرقت از شیراز دارد.

 بوده و  از حوزه استحفاظی شیراز به سرقت رفته است که خودو متوقف وراننده دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: شهروندان هشدارهای پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی گرفته و موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عامل نقض حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

فرمانده انتظامی” مرودشت” از دستگیری عامل نقض حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: با دریافت مرجوعه قضایی توسط خانمی جوان مبنی بر نقض حریم خصوصی و انتشار فیلم خصوصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهار شاکی فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ارسال عکس‌های شخصی وی اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید کرده که این موضوع موجب مشکلات روحی و روانی برای وی شده به نحوی که قصد خودکشی در سر داشته است.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با بیان اینکه با تحقیقات فنی و پلیسی عامل نقض حریم خصوصی و انتشار فیلم خصوصی شهروند مرودشتی در شبکه های اجتماعی شناسایی شد، تصریح کرد: متهم ۲۶ ساله که “رضا” نام دارد با دستور مقام قضائی احضار و در مواجه با مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ “زینلی” با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، از شهروندان خواست از مبادله تصاویر خصوصی خود و به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی در این محیط جداً خودداری کنید.

دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت در “شیراز”

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری قاتل ۳۵ ساله بلافاصله پس از وقوع قتل در محله “سلطان آباد” این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در محله “سلطان آباد” شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری “۴۰ سلطان آباد” به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد جوانی ۳۵ ساله به دلیل بحث لفظی و مصرف مواد مخدر صنعتی با مرد ۵۸ ساله همسایه در حیاط منزل وی درگیر و با استفاده از کلت کمری آن را مجروح می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه مضروب پس انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند، تصریح کرد: با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌‎تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=29073

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.