• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
5
رئيس كل دادگستری استان فارس در حاشيه بيست و هشتمين ديدار مردمی:

مسئولان دستگاه قضایی خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند

  • کد خبر : 28867
  • 07 دی 1400 - 15:45
مسئولان دستگاه قضایی خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند
در دیدار مردمی این هفته رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی استان مشکلات قضایی ٦٨ نفر از شهروندان بررسی و دستورات پیگیری صادر شد.

به گزارش سحاب پرس، رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای تکریم و احترام ارباب رجوع که فرموده اند” خدمت به مردم و جلب محبت و اعتماد آنان، به عنوان دو وظیفه اساسی مسئولین و کارگزاران نظام در دستگاه های مختلف کشور است ” تصریح کرد: در راستای فرمایشات معظم له همه مسئولان دستگاه قضایی خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی خاطر نشان کرد: در سایه خدمت با اخلاص و تکریم ارباب رجوع می توانیم شاهد رضایتمندی مردم به دستگاه قضایی در تمام سطوح باشیم و ما در دستگاه قضایی تلاش می کنیم با اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، اعتماد مردم را نسبت به دستگاه قضایی بیش از پیش افزون نمائیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در حاشیه بیست و هشتمین دیدار مردمی مسئولین ارشد قضایی استان با بیان اینکه دادگستری استان فارس در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه و تأکید ریاست معظم قوه قضائیه همچون گذشته دیدارهای مردمی منظم و هفتگی در دستور کار دارد افزود: دیدارهای چهره به چهره با مردم علاوه بر جلب رضایتمندی مراجعان سبب شناخت نقاط ضعف خدمت رسانی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطر نشان کرد تنظیم برنامه مدون ملاقات های عمومی و برگزاری میز خدمت به منظور بررسی مشکلات قضایی مراجعان مورد تاکید قرار گرفته و در دادگستری مرکز استان، مجتمع های قضایی شیراز و همه حوزه های قضایی فارس علاوه براینکه یک روز کاری را به این امر اختصاص می دهند همیشه درب اتاق هایشان به روی مردم باز است افزود: با حسن خلق و تعامل مناسب با ارباب رجوع تلاش می کنیم تا از مفسده های احتمالی ناشی از عدم دسترسی به مسئولان بکاهیم.

گفتنی است دیدار مردمی این هفته دادگستری فارس با حضور رئیس کل دادگستری استان،ارسلان اشرافی، علی مؤمن حسین پور و یوسف نیکنام معاون قضایی استان و حسین اسفندیاری قاضی حوزه ریاست دادگستری استان فارس برگزار و تقاضای ۶٨ نفر از مراجعان بررسی شد.

لازم به ذکر است متقاضیان ملاقات عمومی با رئیس کل دادگستری فارس می توانند شنبه و یکشنبه هرهفته در ساعات اداری با در دست داشتن آراء و مستندات خود به دفتر قاضی حوزه ریاست دادگستری فارس واقع درمیدان شهدا مراجعه و نسبت به اخذ نوبت ملاقات اقدام نمایند.

ملاقات های عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس روزهای سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28867

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.