• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6
​با هدف تعامل و تقویت همکاری دوجانبه صورت گرفت

نشست هم اندیشی شهردار منطقه پنج شیراز با روسای کلانتری این منطقه برگزار شد

  • کد خبر : 28716
  • 25 آذر 1400 - 12:48
نشست هم اندیشی شهردار منطقه پنج شیراز با روسای کلانتری این منطقه برگزار شد
در راستای افزایش سطح امنیت و آرامش منطقه و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در این حوزه با رویکرد تعامل و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی، نشست هم اندیشی شهردار منطقه با روسای چهار کلانتری مستقر در منطقه پنج شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس رضا مسعودی شهردار منطقه پنج در این نشست ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی فرماندهی و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و آرامش برای رفاه مردم به لزوم افزایش سطح تعامل و همکاری با مجموعه مدیریت شهری درجهت تأمین امنیت شهروندان تاکید کرد.

وی همچنین عملکرد پلیس و مدیریت شهری را در راستای هدف مشترک برقراری نظم و آرامش در شهر ، لازم و ملزوم  یکدیگر توصیف کرد.

شهردار منطقه پنج شیراز با اشاره به نیازهای امروز منطقه برای جلوگیری از تخلفات افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی برای تامین آسایش و امنیت مردم تلاش می کند و قدردان این زحمات هستیم. از طرفی با توجه به موقعیت خاص منطقه پنج شیراز نیاز به افزایش سطح همکاری دو مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری برای پیشگیری و برخورد با تخلف ها وجود دارد.

 مسعودی ادامه داد: در حال حاضر تخلفات حوزه ساخت و ساز به خصوص در مناطق حاشیه ای شهر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص تامین امنیت منطقه با ساماندهی ساختمان های مخروبه و نیمه کاره از جمله دغدغه های موجود است که نیازمند همکاری هر چه بیشتر شهرداری و نیروی انتظامی است. 

شهردار منطقه پنج شیراز در پایان به هدف والای دست یابی به امنیت پایدار در شهر شیراز اشاره کرد و تحقق این مهم را مستلزم همکاری همه دستگاه ها دانست.

براساس این گزارش روسای کلانتری های ۱۲ فخر آباد،  ۲۴ ابوذر، ۲۶ رحمت و کلانتری ۴۰ سلطان آباد در این جلسه حضور داشتند و به بیان مشکلات منطقه و هم اندیشی در جهت ایجاد امنیت اجتماعی بیشتر برای ساکنین منطقه خصوصا در پارکها و بوستانها با محوریت همکاری شهرداری منطقه پنج شیراز و نیروی انتظامی پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28716

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.