• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
​رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز:

شهرداری ها باید در حرکت به سمت شهرهوشمند پیشرو باشند

  • کد خبر : 28673
  • 13 آذر 1400 - 11:42
شهرداری ها باید در حرکت به سمت شهرهوشمند پیشرو باشند
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز در نشست مشترک با شرکت مگفا و برج الکترونیک گفت: شهرداری ها به علت تعدد خدمات ارائه شده باید در حرکت به سمت شهرهوشمند پیشرو باشند.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید حیدری اظهار داشت: در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و با داشتن جاذبه های گردشگری باید خدمات را به صورت هوشمند به شهروندان و گردشگران ارائه کرد به شکلی که آن خدمت باعث ایجاد آسایش در زندگی ایشان شود.
وی تصریح کرد: یکی از الزامات شهرهوشمند ایجاد مدیریت یکپارچه شهری است که در حال حاضر وجود ندارد و تنها با تعامل بین دستگاهی این مهم میسر می شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز افزود: شهرداری مایل به استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و بومی، اساتید و داشگاهیان، متخصصان IT و سرمایه گذاران در این حوزه است و ما از مشاوره ها و پیشنهادات آن ها در حوزه شهر هوشمند نیز استقبال خواهیم کرد.
حیدری در ادامه گفت: ما نمی توانیم پروژه های سایر شهرها و کشور های جهان را در شیراز پیاده سازی کنیم بلکه باید از آن ها الگو برداری و نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی نمود، سپس برای شیراز یک نسخه خاص بومی با ویژگی های منحصر به شهر و مرتبط با دغدغه های شهر شیراز آماده کرد.
در پایان این نشست مقرر شد در گام نخست، شرکت مگفا ایران و برج الکترونیک شیراز پیشنهادات و رزومه پروژه های موفق خود را ظرف مدت دو هفته برای سازمان فاوا ارسال کنند تا پس از بررسی لازم جلسات کارشناسی برگزار شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28673

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.