• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
​رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:

آتش‌نشانی شیراز آماده عملیات‌های زمستانه است

  • کد خبر : 28546
  • 02 آذر 1400 - 17:46
آتش‌نشانی شیراز آماده عملیات‌های زمستانه است
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ۲۳ ایستگاه عملیاتی فعال در این کلانشهر برای امداد و نجات سریع در فصل زمستان آمادگی کامل دارند.

به گزارش سحاب پرس، محمدهادی قانع در حاشیه رزمایش طرح زمستانه دستگاه‌های امدادی و اجرایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم‌های تخصصی این سازمان اعم از کوهستان، غواصی، چاه نورد، هزمت، واکنش سریع با آغاز فصل پاییز دوره‌های آموزشی تخصصی غارنوردی، نقشه خوانی، کار با قطب نما، مبانی جست و جو در کوهستان و کار با GPS را با حضور اساتید برجسته کشور فرا گرفته‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل زمستان و احتمال بروز حوادث مختلف آتش نشانان باید با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شده تا در مواجه با حوادث با آگاهی و سطح اطمینان بالاتری، وظیفه امدادرسانی را انجام دهند، از این رو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برای داشتن پرسنلی با توان بالا و حضور در تمامی حوادث مترقبه و غیر مترقبه، به صورت هفتگی با برگزاری مانور‌های متعدد در زمینه‌های مختلف تلاش می‌کند.
رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز با تأکید بر اینکه این سازمان در تمام شرایط پاسخگوی مردم است، گفت: همشهریان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با این شماره تماس بگیرند تا امدادرسانی با سرعت برای آن‌ها انجام شود.
لازم به ذکر است این سازمان در راستای برگزاری مانور بزرگ شهرداری شیراز در روز ۱۴ آبان ماه مبنی بر آمادگی نیرو‌های اجرایی و آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل زمستان، با اجرای مانور، آمادگی و توان عملیاتی خود را را به شکل مطلوب به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28546

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.